quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:08 schreef Don_Antoin het volgende:
Zit zo'n man in de kroeg. De hele avond flink zitten zuipen, maar nu moet hij maar eens naar huis. Hij stapt van z'n barkruk en valt meteen op de grond.
Dus die man zo van: "shit, nouja dan eerst maar een koffie om nuchter te worden." Dus hij bestelt een koffie en drinkt hem op.
Even later probeert ie weer op te staan, maar weer valt ie om. Hij bestelt dus maar eerst nog een portie bitterballen om wat nuchterder te worden.
Even later probeert ie t weer, maar weer valt ie om.
Hij besluit dus maar om zich aan z'n handen naar huis te slepen.
Wordt hij de volgende dag wakker, zegt z'n vrouw: "Henk, was je weer zat?"
Dus die kerel:"nee hoor!! Echt niet"
"Ooh", zegt z'n vrouw, "de kroegbaas heeft anders net gebeld dat je je rolstoel hebt laten staan".
EINZROFFL@@@!!!!!!11111!!!ROFL
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef kwm het volgende:
Wat is sneller, een haas of 'n konijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:19 schreef Chris.nl het volgende:
Vrouwtjes mensch bied koffie of thee aan...
"Weet je het verschil tussen een tampon en een theezakje?"
"Nee?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:18 schreef Haushofer het volgende:
Komt Frans Bauer bij de dokter, roepend "Dokter, dokter, help me, ik heb kanker !" Zegt die dokter
"Godzijdank, was al bang dat je kwam zingen".
PS4 online: micro_nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:51 schreef RacerDKB het volgende:
Komt er een vrouw bij de bibliotheek
Zegt ze: ''IK WIL GRAAG 2 FRIKADELLEN EN 3 PATAT''
Bibliotheekkut: ''Mevrouw, dit is een bibliotheek''
Vrouw:''Ik wil graag 2 frikadellen en 3 patat''
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef UncleSam het volgende:
Hoe kun je zien dat een stotteraar in een restaurant een bord Spaghetti heeft besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:51 schreef RacerDKB het volgende:
Komt er een vrouw bij de bibliotheek
Zegt ze: ''IK WIL GRAAG 2 FRIKADELLEN EN 3 PATAT''
Bibliotheekkut: ''Mevrouw, dit is een bibliotheek''
Vrouw:''Ik wil graag 2 frikadellen en 3 patat''
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef UncleSam het volgende:
Hoe kun je zien dat een stotteraar in een restaurant een bord Spaghetti heeft besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest nog denken ook.![]()
Een stotteraar wordt door een man in het café uitgelachen door zijn handicap. Zegt de stotteraar:
"B-b-beste m-man, j-je l-lacht m-mij w-w-wel uit, m-maar iedereen h-h-heeft een afw-w-
wijking! B-b-bijvoorbeeld, m-met w-w-welke h-hand v-v-veeg j-jij j-
je k-k-kont af?" Zegt de man: "Met mijn linkerhand." De stotteraar:
"D-d-d-dat is d-d-d-dan j-jouw afwijking! D-de m-m-m-meeste m-m-m-
mensen gebruiken p-p-papier."
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef DSS24 het volgende:
Komt een homo bij de dokter.
" Dokter ik heb een groen puntje in mijn aars"
Deze dokter heeft hier helemaal geen zin in en geeft hem een zalfje in de hoop dat het goed komt en dat die poot niet meer terugkomt.
De volgende week is het weer raak en die dokter besluit toch te kijken.
En verdomd, hij ziet inderdaad een groen puntje. De dokter trekt eraan en het wordt steeds langer...
Opeens..... PLOP !!! EEN ROOS,
en die homo roept: " voor jou !!!!111"
Njeehehequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef DSS24 het volgende:
Komt een homo bij de dokter.
" Dokter ik heb een groen puntje in mijn aars"
Deze dokter heeft hier helemaal geen zin in en geeft hem een zalfje in de hoop dat het goed komt en dat die poot niet meer terugkomt.
De volgende week is het weer raak en die dokter besluit toch te kijken.
En verdomd, hij ziet inderdaad een groen puntje. De dokter trekt eraan en het wordt steeds langer...
Opeens..... PLOP !!! EEN ROOS,
en die homo roept: " voor jou !!!!111"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |