Doet hij eens normaal,begin jij weer de wereld verbeteraar uit te hangenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:39 schreef IHVK het volgende:
Uh modje doe eens normaal.
Dat is heul niet normaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef tlepel het volgende:
[..]
Doet hij eens normaal,begin jij weer de wereld verbeteraar uit te hangen
Dat is geen slowchat. En dit topic is niet van jou.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:42 schreef Nielsch het volgende:
Hee IHVK, geen slowchat in mijn topic, anders rot je maar op!
Laat me raden, jij bent ook zo'n leegloop-allochtoon met zo'n te klein petje dat los op je hoofd staat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:39 schreef IHVK het volgende:
Uh modje doe eens normaal.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent ook zo'n leegloop-allochtoon met zo'n te klein petje dat los op je hoofd staat?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:52 schreef Jekoos het volgende:
Hoi
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef Nielsch het volgende:
Oh shit, de leeglopers in spe hebben mijn topic gevonden.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef Schunckelstar het volgende:
daarom hebben ze ook altijd zo'n handtasje bij,daar zitten hun plakspulletjes in![]()
Ik hoop dat dat meetding het aantal inches aangeeft en niet het aantal centimeters... Anders is het wel heel erg gesteld met de 'jeugd' (10-) van tegenwoordig, als hier zelfs een markt voor isquote:Op zondag 17 juni 2007 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
Het schijnt in gaten te passen heb ik gehoord.
Dit is een prijsje waard. Goede manier inderdaad om het gaatjes probleem op te lossen.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:19 schreef Ziewoarut het volgende:
Vijf minuutjes onder water halen dan hoor je waar het gaatje zit, daar komen dan belletjes uit. Meestal de neusgaten en de mond, dus die plak je dan luchtdicht af en dan weer 5 minuten onder water houden om te kijken of er nergens anders nog een gaatje zit!![]()
Wat klopt hier niet aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef Nielsch het volgende:
Jij moet nodig eens sociale contacten krijgen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
ey deze shit is voor jou TS:
ey yo psst zijn er hier nog spange tangas die aan me lange bana willen hangen?
ik ben doper dan dope als ik over HC loop en krassie smatjes hebben hoop dat ik klere voor hun koop
maar ik ben een baller en geen prijzenknaller dus ik zeg bitch tjap dit en schuur em op je klit
en die smas kieren hun poentje zo open als een schoentje voor de staf van sinterklaas kapoentje
daarom zeg ik yo psst tis een recept voor succes en daarom haat je omdat ik je smatje in elk gaatje van je flash
Zal ik dalijk eens een lekkere lolie voor jou kopen menkequote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
ik ben doper dan dope als ik over HC loop en krassie smatjes hebben hoop dat ik klere voor hun koop
maar ik ben een baller en geen prijzenknaller dus ik zeg bitch tjap dit en schuur em op je klit
en die smas kieren hun poentje zo open als een schoentje voor de staf van sinterklaas kapoentje
daarom zeg ik yo psst tis een recept voor succes en daarom haat je omdat ik je smatje in elk gaatje van je flash
zoeen klein meisje.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:52 schreef jogy het volgende:
Wat de neuk is een lolie?
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
hallo deze feces zijn voor jou Topic Starter:quote:
Lollyquote:Op zondag 17 juni 2007 16:29 schreef Ziewoarut het volgende:
Oja Lollie is met 2 l-len! Een lollie is een snoepje aan eens stokje waar je aan moet likken
Veel duidelijker ineens...quote:Op zondag 17 juni 2007 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hallo deze feces zijn voor jou Topic Starter:
hallo hey psst zijn er hier nog mooie meisjes die aan mijn lange banaan willen hangen?
ik ben drugser dan drugs als ik over hardcore loop en krasjes pietjes hebben hoop dat ik kleren voor hun kopen
maar ik ben een voetballer en geen prijzenknaller dus ik zeg klote wijf nerd dit en schuur hem op je klit
en die kerstfeest deuropenen hun geld zo open als een schoentje voor de staf van sinterklaas kapoentje
daarom zeg ik hey psst het is een recept voor succes en daarom vind je mij niet aardig omdat ik je kerstfeest in elk gaatje van je flits
Yo jwaids als je mij in de straat checkt baf ik je koppo door de glazies.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:00 schreef RottePeer het volgende:
yo katjang brada laat die kaashoofden ze haten omdat we meer van hun tjikkies gedaan krijgen dan zij
ey yo ik ben niet van die gay ass shit mangquote:Op zondag 17 juni 2007 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Yo jwaids als je mij in de straat checkt baf ik je koppo door de glazies.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
ey yo ik ben niet van die gay ass shit mang
beter hou je die shit met baffen tussen jou en je bil-mattie
met je boeler ass pica bilboy
dus kill pas op wat je praat
en doe niet zo fokking blij
want ik ben niet van de straat
nee mang de straat is van mij
aiiight ik ga loesoe
CHECK JULLIE LATER BITCHEZ
Jij moest eens iemand hebben waar je mee kunt praten mijn vriend...
dikke middelvinger in je sma der poentje
Wat..?quote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
aiiight ik ga loesoe
Waarom type jij 'mang' in plaats van 'man'?quote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
aiiight ik ga loesoe
Mijn vriendin verdient meer dan jij en je al vrienden samen ooit zullen verdienen bij de McDonalds, dus kleren kopen kan ze best zelf.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
Ey yo jewaids je moet niet spotten met BGquote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
aiiight ik ga loesoe
En nu?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ey yo jewaids je moet niet spotten met BG
ik schop je moeder door de plee. uh ahhh ice killaahhh, jewaids negerts kunnen heul niet praten
die moet je in de bomen laten, wat is je probleem niggawhat je praat teveel, je opent je verkeerde gat.
Je bent zeker ontsnapt met je matties uit de bak, jewaids dat is je bedrijfstak.
want daar hoor jij thuis, zebrakleurtjes in een 2 bij 2.
chamone!
wtfquote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
aiiight ik ga loesoe
Vandaar de herintroductie van de corrigerende tikquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:26 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
wtf!
ik niet begrijpen
![]()
Zekers, met de 'werknemer van de maand' batch op je schoonmaakoveralquote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
ik ben doper dan dope als ik over HC loop
Ik heb zin om eigenhandig de slavenhandel weer in te voeren.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet aan?![]()
[afbeelding]
Dit schijnt ook te werken.![]()
Waar kom jij oorspronkelijk vandaan trouwens?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:39 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
Als het mij gelukt is om nederlands te leren. moet elke idioot het kunnen![]()
bosniequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar kom jij oorspronkelijk vandaan trouwens?
Waar moet je die instoppen__quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens sociale contacten krijgen.
En jij vertaald hetquote:Op zondag 17 juni 2007 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hallo deze feces zijn voor jou Topic Starter:
hallo hey psst zijn er hier nog mooie meisjes die aan mijn lange banaan willen hangen?
ik ben drugser dan drugs als ik over hardcore loop en krasjes pietjes hebben hoop dat ik kleren voor hun kopen
maar ik ben een voetballer en geen prijzenknaller dus ik zeg klote wijf nerd dit en schuur hem op je klit
en die kerstfeest deuropenen hun geld zo open als een schoentje voor de staf van sinterklaas kapoentje
daarom zeg ik hey psst het is een recept voor succes en daarom vind je mij niet aardig omdat ik je kerstfeest in elk gaatje van je flits
wat ..van werkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Nielsch het volgende:
Game on!
Hier worden ze ook wel stil van:
[afbeelding]
Laat me niet lachen jong, metteen een .50 cal sniper rifle gebruiken:quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Jimbo het volgende:
smith & wesson 686 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
nee man, gebruik een 25MMquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
Laat me niet lachen jong, metteen een .50 cal sniper rifle gebruiken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zorgt voor een vergelijkbaar resultaat: (klikken op eigen risico)
http://la.indymedia.org/uploads/2005/09/sniper_shot2_292.jpg
Een wattes?quote:Op zondag 24 juni 2007 06:13 schreef RottePeer het volgende:
waarom de fok doen jullie stoer?
jullie hebben nog nooit een pipa aangeraakt dus kom niet lullen!
een pipa,het broertje van pipo,en een verre achterneef van fipo....quote:
Ik raak mijn pipa dagelijks aan, tijdens het plassenquote:Op zondag 24 juni 2007 06:13 schreef RottePeer het volgende:
je bent vast een allochtoonquote:Op zondag 24 juni 2007 06:13 schreef RottePeer het volgende:
je voelt je vast aangesprokenquote:Op zondag 24 juni 2007 06:13 schreef RottePeer het volgende:
TBFH, heb ik een snuffelstage gehad op mijn middelbare school bij de landmacht (nee ik wou het leger niet in maar je moet toch wat hequote:Op zondag 24 juni 2007 06:13 schreef RottePeer het volgende:
nee daarmee blaas je ze opquote:Op zondag 24 juni 2007 20:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze moeten juist NIET leeglopen. Die lui lek schieten heeft dus geen zin.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze moeten juist NIET leeglopen. Die lui lek schieten heeft dus geen zin.
Check dat plaatje eens, en geef daarna nog eens antwoordt s.v.pquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
Wat zorgt voor een vergelijkbaar resultaat: (klikken op eigen risico)
http://la.indymedia.org/uploads/2005/09/sniper_shot2_292.jpg
als die .50 of die 25 MM je raakt lig je wel in meerdere stukjesquote:Op zondag 24 juni 2007 20:16 schreef Drakire het volgende:
[..]
[..]
Check dat plaatje eens, en geef daarna nog eens antwoordt s.v.p.
Mooie photoshop hoor, Vacaturebank, nog ff!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef Nielsch het volgende:
[afbeelding]
Ik heb het orgineel gephotoshopt gevonden:quote:Op zondag 24 juni 2007 20:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mooie photoshop hoor, Vacaturebank, nog ff!
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:34 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik heb het orgineel gephotoshopt gevonden:
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef Hagelkaas het volgende:
Mensen draaien een beetje door in dit topic..
haha ja zeker.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef RottePeer het volgende:
blablabla hier lullen alle nerd boertjes stoer
waarom doen jullie niet stoer tegen me als ik je smatje psst op koopavond?
OMDAT JULLIE PUNK ASS NERD BITCHEZ ZIJN
hahaaaaaaa
daarom lullen jullie zo over ons omdat je voor ons in je broek poept
En nou in het nederlands, dan is er een kleine kans dat we je ook nog kunnen volgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef RottePeer het volgende:
hahaaaaaaa
Zou je bij mij moeten proberenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef RottePeer het volgende:
hahaaaaaaa
dude als ik je tegen kom en je durft ook maar 1 vinger naar me uit te steken zijn je knieen kapot en ben je onvruchtbaarquote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef RottePeer het volgende:
hahaaaaaaa
Leer Nederlands!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef RottePeer het volgende:
hahaaaaaaa
Jij maakt negers ten schande. Joe Rokocoko is niet bang voor uitschot als jij. Het enige psst geluid dat jij nog zal horen als Joe Rokocoko door je heen gaat is het vloeibare eten door het slangetje.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef RottePeer het volgende:
hahaaaaaaa
*Grinnik*quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef RottePeer het volgende:
hahaaaaaaa
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef RottePeer het volgende:
hahaaaaaaa
Alsof hij ooit verder gaat komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:03 schreef Drakire het volgende:
[..]
veel succes op het VMBO en met je verdere leven
.
jaja. fo shizle en zulks nog meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef RottePeer het volgende:
HAHAAA BITCHEZ!!!
jullie zijn gwoon jalloers omdatik ik alle kaas chikkies bal
MET JE NERD HOOFD
dikke middelvinger in je sma der poenie
Gast, mijn vriendin vindt het pas lekker bij (minimaal) twee vingers, dus van die ene middelvinger van jou is ze echt niet zo onder de indruk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef RottePeer het volgende:
HAHAAA BITCHEZ!!!
MET JE NERD HOOFD
w8 maar tot ze me bana voelt die is zo dik als 20 vingersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Gast, mijn vriendin vindt het pas lekker bij (minimaal) twee vingers, dus van die ene middelvinger van jou is ze echt niet zo onder de indruk.![]()
ik snapte ongeveer 22% van wat jij daar zeiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef RottePeer het volgende:
HAHAAA BITCHEZ!!!
MET JE NERD HOOFD
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef RottePeer het volgende:
HAHAAA BITCHEZ!!!
MET JE NERD HOOFD
M'n vriendin heeft al een keer een neger gehad, en hoewel die inderdaad een lange en dikke lul had vond ze het maar ontiegelijk saai. Hij kon er amper wat mee. Ik ga er van uit dat het bij jou hetzelfde zal zijn. Ik snap het ook wel als je sex op je matties moet oefenen, dan weet je ook niet echt wat een vrouw precies wil.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:27 schreef RottePeer het volgende:
[..]
w8 maar tot ze me bana voelt die is zo dik als 20 vingers
Inderdaad! Behalve Joe Rokocoko, want die kan heel goed rugbyen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef -Hahaha- het volgende:
De allochtonen proberen dit topic te laten ontsporen, want het getuigt natuurlijk van disrespect én dizzriminasie! én rassismie! dat we ze op de hak nemen.
Maar wee je gebeente als ze praten over 'die kaaskoppen'. Dan mag het ineens weer wel. Hé marokkanen en negers, ga toch schamen voor je inferieure afkomst. Jullie weten ook wel zelf dat jullie niet eens in staat zijn om iets te presteren, behalve laf oude dametjes beroven en blondines proberen te verkrachten...
Misschien zou de paringsdans van hun soort meer goed doen dan hun lokroep denk je niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef JoeRokocoko het volgende:
Pssssssssssssssssssssst! Psssst! Pssssssssssst! Pssssssssssssst! Psssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!
Die mongolen maken zich echt compleet belachelijk voor alles en iedereen. Het leukste is ook nog eens dat ze het totaal niet door hebben.
dat is niet leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef JoeRokocoko het volgende:
Die mongolen maken zich echt compleet belachelijk voor alles en iedereen. Het leukste is ook nog eens dat ze het totaal niet door hebben.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Hehe mijn kat heeft dat ook. Als je die bij de staart pakt ontsnapt er ook lucht.
Dat proberen doet het hemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef -Hahaha- het volgende:
(..)zijn om iets te presteren, behalve laf oude dametjes beroven en blondines proberen te verkrachten...
quote:
shariaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef Drakire het volgende:
Saillant detail: volgens de regels die het CPB (dus niet de van Dale) er op na houdt ben ik ook een allochtoon.
Maar dat neemt niet weg dat ik enorm afgeef op dit soort lui, ik heb die hele "macho cultuur" nooit begrepen.
Zo is het normaal om te praten over - even jargon gebruiken - lekkere chicas, bling bling, stoere pata's en dure sleeën.
Als je ze dan vervolgens vraagt of ze daar een budgettair plan voor hebben kijken ze je scheef aan, alsof jij degene bent die in jargon aan het spreken is.
Ik snap de losbandigheid van sommige mensen dan ook totaal niet, komt het omdat we hier de Sharia niet hebben en - in hun optiek - straffen op delicten relatief zo laag zijn dat het plegen van delicten in die culturen sociaal gerechtvaardigd zijn, "immers de straf is la(a)g(er) dan thuis dus zal het (hier) wel niet zo erg zijn?"
Het allerzieligste is dan nog dat mensen als RottePeer (die dit ongetwijfeld met opzet doet) dus echt bestaan.
Heel offtopic verhaal maar goed you get my point, dat "pssst" zal ongetwijfeld deel uitmaken van de macho cultuur die ze er op na houden.
mooi topic hahahquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef JoeRokocoko het volgende:
Hmm, ik had een heel leuk en informatief topic gemaakt over de Rotte Peer, maar het mocht niet van SHE![]()
Dierenmanieren: de Rotte Peer
Hahahaha wie heeft dit gefotoshopt ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef Nielsch het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag me af of t wel gefotoshopt is...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Hahahaha wie heeft dit gefotoshopt ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |