abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50861709
De allochtonen proberen dit topic te laten ontsporen, want het getuigt natuurlijk van disrespect én dizzriminasie! én rassismie! dat we ze op de hak nemen .

Maar wee je gebeente als ze praten over 'die kaaskoppen'. Dan mag het ineens weer wel. Hé marokkanen en negers, ga toch schamen voor je inferieure afkomst. Jullie weten ook wel zelf dat jullie niet eens in staat zijn om iets te presteren, behalve laf oude dametjes beroven en blondines proberen te verkrachten ...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:08:24 #152
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50861861
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef -Hahaha- het volgende:
De allochtonen proberen dit topic te laten ontsporen, want het getuigt natuurlijk van disrespect én dizzriminasie! én rassismie! dat we ze op de hak nemen .

Maar wee je gebeente als ze praten over 'die kaaskoppen'. Dan mag het ineens weer wel. Hé marokkanen en negers, ga toch schamen voor je inferieure afkomst. Jullie weten ook wel zelf dat jullie niet eens in staat zijn om iets te presteren, behalve laf oude dametjes beroven en blondines proberen te verkrachten ...
Inderdaad! Behalve Joe Rokocoko, want die kan heel goed rugbyen.
Mijn ontdekking van de dag!
Josevata Taliga "Joe" Rokocoko
Here comes the boom!
pi_50862049
"Kom we gaan op koopavond, meisjes 'psssten'"

Briljante dieren die negers!
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:16:23 #154
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50862198
Pssssssssssssssssssssst! Psssst! Pssssssssssst! Pssssssssssssst! Psssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!

Die mongolen maken zich echt compleet belachelijk voor alles en iedereen. Het leukste is ook nog eens dat ze het totaal niet door hebben.
Here comes the boom!
pi_50862315
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef JoeRokocoko het volgende:
Pssssssssssssssssssssst! Psssst! Pssssssssssst! Pssssssssssssst! Psssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!

Die mongolen maken zich echt compleet belachelijk voor alles en iedereen. Het leukste is ook nog eens dat ze het totaal niet door hebben.
Misschien zou de paringsdans van hun soort meer goed doen dan hun lokroep denk je niet?
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:20:36 #156
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_50862352
psst?
psssss
ps?
pssssssss
pi_50862509
haha
pi_50863077
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef JoeRokocoko het volgende:
dat is niet leuk
meer triest
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:42:55 #159
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50863130
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef Ruuub het volgende:

[..]

dat is niet leuk
meer triest
Ook dat.

De meeste jonge Antillianen, Surinamers en Marokkanen zijn inderdaad erg triest.
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:22:38 #160
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_50880084
Saillant detail: volgens de regels die het CPB (dus niet de van Dale) er op na houdt ben ik ook een allochtoon.
Maar dat neemt niet weg dat ik enorm afgeef op dit soort lui, ik heb die hele "macho cultuur" nooit begrepen.

Zo is het normaal om te praten over - even jargon gebruiken - lekkere chicas, bling bling, stoere pata's en dure sleeën.

Als je ze dan vervolgens vraagt of ze daar een budgettair plan voor hebben kijken ze je scheef aan, alsof jij degene bent die in jargon aan het spreken is.

Ik snap de losbandigheid van sommige mensen dan ook totaal niet, komt het omdat we hier de Sharia niet hebben en - in hun optiek - straffen op delicten relatief zo laag zijn dat het plegen van delicten in die culturen sociaal gerechtvaardigd zijn, "immers de straf is la(a)g(er) dan thuis dus zal het (hier) wel niet zo erg zijn?"

Het allerzieligste is dan nog dat mensen als RottePeer (die dit ongetwijfeld met opzet doet) dus echt bestaan.

Heel offtopic verhaal maar goed you get my point, dat "pssst" zal ongetwijfeld deel uitmaken van de macho cultuur die ze er op na houden.

pi_50882040
Hehe mijn kat heeft dat ook. Als je die bij de staart pakt ontsnapt er ook lucht.
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:13:50 #162
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_50882189
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Hehe mijn kat heeft dat ook. Als je die bij de staart pakt ontsnapt er ook lucht.
.
pi_50884154
Hahaha ze dromen dat dat meisje dan opeens uit het niets als een sletje ofzo met ze meegaat om vervolgens n dikke gangbang te houden etc.

Gebeurt niet nigga gewoon als een normale mens naar toe lopen om t praten en nummer vragen en mayb andere keer afspreken.

Maar dat is denk ik niet mogelijk voor jullie Afrikaanse nomaden omdat jullie alleen maar op korte termijn kunnen denken.

Misschien lukt het 1 keer om een of ander sletje van 13 mee te lokken maar de waardevolle en intelligente en mooie vrouwen krijg je er niet mee.

En ik ben geen racist maar integendeel ook een Allochtoon maar wel eentje die zich normaal aanpast aan 'n land dat m alle mogelijkheden geeft. En ik ben niet eens hier geboren. Schaam je marokkanen/antiliane en andere apen die te tof doen zo komen jullie niet verder.

succes
  woensdag 27 juni 2007 @ 01:43:05 #164
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_50884581
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef -Hahaha- het volgende:
(..)zijn om iets te presteren, behalve laf oude dametjes beroven en blondines proberen te verkrachten ...
Dat proberen doet het hem .
  woensdag 27 juni 2007 @ 02:02:25 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50884989
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef BossFight het volgende:

Briljante dieren die negers!
!!!

haha, geweldig jij soms met je posts
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50887945
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef Drakire het volgende:
Saillant detail: volgens de regels die het CPB (dus niet de van Dale) er op na houdt ben ik ook een allochtoon.
Maar dat neemt niet weg dat ik enorm afgeef op dit soort lui, ik heb die hele "macho cultuur" nooit begrepen.

Zo is het normaal om te praten over - even jargon gebruiken - lekkere chicas, bling bling, stoere pata's en dure sleeën.

Als je ze dan vervolgens vraagt of ze daar een budgettair plan voor hebben kijken ze je scheef aan, alsof jij degene bent die in jargon aan het spreken is.

Ik snap de losbandigheid van sommige mensen dan ook totaal niet, komt het omdat we hier de Sharia niet hebben en - in hun optiek - straffen op delicten relatief zo laag zijn dat het plegen van delicten in die culturen sociaal gerechtvaardigd zijn, "immers de straf is la(a)g(er) dan thuis dus zal het (hier) wel niet zo erg zijn?"

Het allerzieligste is dan nog dat mensen als RottePeer (die dit ongetwijfeld met opzet doet) dus echt bestaan.

Heel offtopic verhaal maar goed you get my point, dat "pssst" zal ongetwijfeld deel uitmaken van de macho cultuur die ze er op na houden.

sharia

meeste zijn gewoon hier geboren, dus hun cultuur is gewoon de nederlandse rel-jongeren cultuur, geloof me in hun eigen land zouden ze meer normen en waarden hebben geleerd. dat ze zichzelf niet aan onze normen en waarden kunnen houden is hun fout . "ze kunnen zich moeilijk aanpassen" , maar nederland is hun land niet marokko , dus is als ze zich niet willen aanpassen is het een kwestie van niet willen. dat ze er mee weg komen is onze schuld we laten het gewoon toe.

de hele cultuur blijft in stand, omdat ze een gevoel van waarde willen hebben en ze zo willen verbergen dat ze eigenlijk mislukt zijn en zich niet kunnen houden aan regels.

bling bling allochtonen leven werkelijk in hun eigen wereld . het is geen motherfucking compton , dat werkt misschien in amerika maar in nederland wordt je uit gelachen.

we zijn te nuchter om een cultuur te laten onstaan waar alles aan nep is

dus prik die droomwereld van hun lek , voordat ze echt in zich zelf gaan geloven en met wapens gaan zwaaien hier

ik denk niet dat het ooit zoiets als in amerika zal worden met ghetto's etc , maar dat rel-allochtonen nog vele jaren ons gebruiken zonder dat we er iets tegen doen is wel duidelijk.

nu is het alleen wachten op de gebeurtenis die de emmer doet overlopen, en heel nederland inziet dat er verandering moet komen.

tot dan.

straight out the dutch hoods. peace
pi_50888590
fuck de systeem
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:33:27 #168
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50898886
Hmm, ik had een heel leuk en informatief topic gemaakt over de Rotte Peer, maar het mocht niet van SHE

Dierenmanieren: de Rotte Peer
Here comes the boom!
pi_50901163
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef JoeRokocoko het volgende:
Hmm, ik had een heel leuk en informatief topic gemaakt over de Rotte Peer, maar het mocht niet van SHE

Dierenmanieren: de Rotte Peer
mooi topic hahah

pi_50901434
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef Nielsch het volgende:
Oh shit, de leeglopers in spe hebben mijn topic gevonden.

[afbeelding]
Hahahaha wie heeft dit gefotoshopt ?
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:45:24 #171
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50901736
Hij mag weer.

SHE
Here comes the boom!
pi_50902707
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Hahahaha wie heeft dit gefotoshopt ?
Ik vraag me af of t wel gefotoshopt is...
pi_50903812
Omdat "Pssssst" de makkelijke vorm van fluiten is.
Kost meer moeite om "Viet Vieuw" te doen.
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
pi_50915586
weet je dat die lui zo dom zijn dat zn een kameraad van mij laatst bij een pin automaat overvallen hebben, voordat hij gepind had. daar heb je dan 3 nomaden voor nodig. echt waar, wat kun je dan wel?
pi_50935648
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')