Wat klopt hier niet aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef Nielsch het volgende:
Oh shit, de leeglopers in spe hebben mijn topic gevonden.
Jij moet nodig eens sociale contacten krijgen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
ey deze shit is voor jou TS:
ey yo psst zijn er hier nog spange tangas die aan me lange bana willen hangen?
ik ben doper dan dope als ik over HC loop en krassie smatjes hebben hoop dat ik klere voor hun koop
maar ik ben een baller en geen prijzenknaller dus ik zeg bitch tjap dit en schuur em op je klit
en die smas kieren hun poentje zo open als een schoentje voor de staf van sinterklaas kapoentje
daarom zeg ik yo psst tis een recept voor succes en daarom haat je omdat ik je smatje in elk gaatje van je flash
Zal ik dalijk eens een lekkere lolie voor jou kopen menkequote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
ik ben doper dan dope als ik over HC loop en krassie smatjes hebben hoop dat ik klere voor hun koop
maar ik ben een baller en geen prijzenknaller dus ik zeg bitch tjap dit en schuur em op je klit
en die smas kieren hun poentje zo open als een schoentje voor de staf van sinterklaas kapoentje
daarom zeg ik yo psst tis een recept voor succes en daarom haat je omdat ik je smatje in elk gaatje van je flash
zoeen klein meisje.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:52 schreef jogy het volgende:
Wat de neuk is een lolie?
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
hallo deze feces zijn voor jou Topic Starter:quote:
Lollyquote:Op zondag 17 juni 2007 16:29 schreef Ziewoarut het volgende:
Oja Lollie is met 2 l-len! Een lollie is een snoepje aan eens stokje waar je aan moet likken
Veel duidelijker ineens...quote:Op zondag 17 juni 2007 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hallo deze feces zijn voor jou Topic Starter:
hallo hey psst zijn er hier nog mooie meisjes die aan mijn lange banaan willen hangen?
ik ben drugser dan drugs als ik over hardcore loop en krasjes pietjes hebben hoop dat ik kleren voor hun kopen
maar ik ben een voetballer en geen prijzenknaller dus ik zeg klote wijf nerd dit en schuur hem op je klit
en die kerstfeest deuropenen hun geld zo open als een schoentje voor de staf van sinterklaas kapoentje
daarom zeg ik hey psst het is een recept voor succes en daarom vind je mij niet aardig omdat ik je kerstfeest in elk gaatje van je flits
Yo jwaids als je mij in de straat checkt baf ik je koppo door de glazies.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:00 schreef RottePeer het volgende:
yo katjang brada laat die kaashoofden ze haten omdat we meer van hun tjikkies gedaan krijgen dan zij
ey yo ik ben niet van die gay ass shit mangquote:Op zondag 17 juni 2007 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Yo jwaids als je mij in de straat checkt baf ik je koppo door de glazies.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
ey yo ik ben niet van die gay ass shit mang
beter hou je die shit met baffen tussen jou en je bil-mattie
met je boeler ass pica bilboy
dus kill pas op wat je praat
en doe niet zo fokking blij
want ik ben niet van de straat
nee mang de straat is van mij
aiiight ik ga loesoe
CHECK JULLIE LATER BITCHEZ
Jij moest eens iemand hebben waar je mee kunt praten mijn vriend...
dikke middelvinger in je sma der poentje
Wat..?quote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
aiiight ik ga loesoe
Waarom type jij 'mang' in plaats van 'man'?quote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
aiiight ik ga loesoe
Mijn vriendin verdient meer dan jij en je al vrienden samen ooit zullen verdienen bij de McDonalds, dus kleren kopen kan ze best zelf.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
Ey yo jewaids je moet niet spotten met BGquote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
aiiight ik ga loesoe
En nu?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ey yo jewaids je moet niet spotten met BG
ik schop je moeder door de plee. uh ahhh ice killaahhh, jewaids negerts kunnen heul niet praten
die moet je in de bomen laten, wat is je probleem niggawhat je praat teveel, je opent je verkeerde gat.
Je bent zeker ontsnapt met je matties uit de bak, jewaids dat is je bedrijfstak.
want daar hoor jij thuis, zebrakleurtjes in een 2 bij 2.
chamone!
wtfquote:Op maandag 18 juni 2007 05:25 schreef RottePeer het volgende:
[..]
aiiight ik ga loesoe
Vandaar de herintroductie van de corrigerende tikquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:26 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
wtf!
ik niet begrijpen
![]()
Zekers, met de 'werknemer van de maand' batch op je schoonmaakoveralquote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef RottePeer het volgende:
ik ben doper dan dope als ik over HC loop
Ik heb zin om eigenhandig de slavenhandel weer in te voeren.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet aan?![]()
[afbeelding]
Dit schijnt ook te werken.![]()
Waar kom jij oorspronkelijk vandaan trouwens?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:39 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
Als het mij gelukt is om nederlands te leren. moet elke idioot het kunnen![]()
bosniequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar kom jij oorspronkelijk vandaan trouwens?
Waar moet je die instoppen__quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens sociale contacten krijgen.
En jij vertaald hetquote:Op zondag 17 juni 2007 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hallo deze feces zijn voor jou Topic Starter:
hallo hey psst zijn er hier nog mooie meisjes die aan mijn lange banaan willen hangen?
ik ben drugser dan drugs als ik over hardcore loop en krasjes pietjes hebben hoop dat ik kleren voor hun kopen
maar ik ben een voetballer en geen prijzenknaller dus ik zeg klote wijf nerd dit en schuur hem op je klit
en die kerstfeest deuropenen hun geld zo open als een schoentje voor de staf van sinterklaas kapoentje
daarom zeg ik hey psst het is een recept voor succes en daarom vind je mij niet aardig omdat ik je kerstfeest in elk gaatje van je flits
wat ..van werkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Nielsch het volgende:
Game on!
Hier worden ze ook wel stil van:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |