En homo's?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:00 schreef Prospera het volgende:
Vrouwen krijgen een bonusvrije dag, elke week![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die mogen samen met de heteromannen knijpen![]()
neequote:
En lieke's?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die mogen samen met de heteromannen knijpen![]()
Kut zooi gekocht dan als je al 10 jaar last van je keel hebtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier zijn vast wel blowers... wat is het verschil tussen wiet het hash? Ruim 10 jaar geleden kocht ik wel eens purple. Heb nog nooit enig effect gevoeld behalve droge keel ....
Laat lovedingus het maar niet horenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut zooi gekocht dan als je al 10 jaar last van je keel hebt![]()
Hmmm ik klinkt nog niet als Palma, is dat positief?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut zooi gekocht dan als je al 10 jaar last van je keel hebt![]()
Seroquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm ik klinkt nog niet als Palma, is dat positief?
Nietquote:
Je vergist je, niemand hier is grappigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
Hoe komen jullie allemaal zo grappig opeens?
Of zit ik in een delirium ofzo
Zelfs jij kan de sfeer niet verpestenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je vergist je, niemand hier is grappig![]()
Ja, er gebeurd ielegoar naks, maar de kaassoufflees vliegen over de COS.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word sjaggo van de COS.
Dat is godverdomme gewoon SC-light.
Nu kan ik tenminste ff bijkomenquote:
Bij tennis noemen we dat LOVEquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Serodat is niks, dat is nul
Ik ben een nul
* Graaft diep in de vriezerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, er gebeurd ielegoar naks, maar de kaassoufflees vliegen over de COS.
Ikwel..... en loempiasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:17 schreef Prospera het volgende:
Chips, heb helemaal geen sateetje meer in de vriezer![]()
Ja, was lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, er gebeurd ielegoar naks, maar de kaassoufflees vliegen over de COS.
*Legt het keukenblok op de vriezerquote:
Kappe nou met dat vreetgedoe....quote:
0-15quote:
Dan zal ik niet zeggen wat voor lekkers ik net heb gegeten terwijl ik wezenloos naar die Q#$Q#E%Q% streams zit te kijken in afwachting van... niks natuurlijk!quote:
Hij gaat echt niet weg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal ik niet zeggen wat voor lekkers ik net heb gegeten terwijl ik wezenloos naar die Q#$Q#E%Q% streams zit te kijken in afwachting van... niks natuurlijk!![]()
Durf ik nietquote:
Zeg maar wel... weet ik hoeveel calorieën ik heb gemist..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal ik niet zeggen wat voor lekkers ik net heb gegeten terwijl ik wezenloos naar die Q#$Q#E%Q% streams zit te kijken in afwachting van... niks natuurlijk!![]()
Oooh mhy ghuuuuut.... jij heet Amanda?quote:
O.k. dan nietquote:
Neuh, maar ik wil weten of ze hem platgespoten hebben. Volgens mij ropte hij een hele zender kapot voordat beeld en geluid ervanaf werden gehaald.quote:
Hij is al weg, ik hem nog een 'kontje' gegeven, om over het hek te komen.quote:
Ik gok op een borrel en een praatje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil weten of ze hem platgespoten hebben. Volgens mij ropte hij een hele zender kapot voordat beeld en geluid ervanaf werden gehaald.
Kom kom, je boezem is wat aan de voluptueuze (slik, wat typt dat moeilijk) kant, maar je hebt een best figuur in dat mooie roze jurkje hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg maar wel... weet ik hoeveel calorieën ik heb gemist..![]()
Je mag niet zomaar iemand platspuiten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil weten of ze hem platgespoten hebben. Volgens mij ropte hij een hele zender kapot voordat beeld en geluid ervanaf werden gehaald.
Ik lijk op Amanda!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom kom, je boezem is wat aan de voluptueuze (slik, wat typt dat moeilijk) kant, maar je hebt een best figuur in dat mooie roze jurkje hoor.
Is dat zo... Kut dat is me zo vaak gebeurdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag niet zomaar iemand platspuiten.
Ff op de bikini wachten om te beamenquote:
Als het beviel mag je me gerust een keer bellen hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo... Kut dat is me zo vaak gebeurd
Ah, dan kunnen wij vunzige dingen doenquote:
Hoe moet ik dan seks hebben!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben monogaam.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, dan kunnen wij vunzige dingen doenik denk dan ook aan Gert
1 ding voor 's nachts wakker zijn, zorg altijd voor een saté tje rond een uur of 2quote:
Mietjequote:
Ik heb er gister 2 satee's verorberd. Nu heb ik een hele grote lege vriezerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
1 ding voor 's nachts wakker zijn, zorg altijd voor een saté tje rond een uur of 2![]()
Oh (kijkt naar vriend die voor dood in zijn stoel hangt)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nietjequote:
Ik kon toch %$&*9^%43 niet op dat woord komenquote:
Zo heeft nog nooit iemand tegen me getypt... I like!quote:
Ho(o)rnyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo heeft nog nooit iemand tegen me getypt... I like!
Stomme vent dat je er bent
Weltrusten!quote:
Ga ik te ver ?quote:
Kut knijpers.. Kan er maar niet aan wennenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:47 schreef Soury het volgende:
Roggebrood.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut knijpers.. Kan er maar niet aan wennen
ff doorzetten, wen je vanzelf aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut knijpers.. Kan er maar niet aan wennen
Kutquotekindquote:
Wat een waardeloze echtgenote ben jijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Pekingeend
Moet nu echt naar bed, man wakker maken, kusjes doen en over een half uur moet hij naar het werk, das niet lief van mij he?
Hoezo heb je je tanden niet gepoetstquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Pekingeend
Moet nu echt naar bed, man wakker maken, kusjes doen en over een half uur moet hij naar het werk, das niet lief van mij he?
Niet. het is nog maar 4 uur, 5 uur gaat de wekker ik vermaak hem nog wel even, denk niet dat hij het erg vindquote:
Roggebrood legt je tandvlees lekker blootquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo heb je je tanden niet gepoetst
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet. het is nog maar 4 uur, 5 uur gaat de wekker ik vermaak hem nog wel even, denk niet dat hij het erg vindTrusten
Doe hem de groetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet. het is nog maar 4 uur, 5 uur gaat de wekker ik vermaak hem nog wel even, denk niet dat hij het erg vindTrusten
Jij ook alquote:
Is het de buurman die helpt de badkamer verbouwen?? In dat geval: Nee (nog niet)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef mootie het volgende:
Godsamme........ kan je je buren verrrot gaan schelden als er al 2 uur een jankende hond binnen zit? (als ze weer thuiskomen dus)
Het wereldwijde drinkwaterprobleem is opgelost, we hebben een middel ontdekt om het broeikaseffect tegen te gaan, vredesonderhandelingen in het midden-oosten zijn mede dankzij de inzet van SC # 148 succesvol afgerond en we hebben Bush er van overtuigd zich zsm terug te trekken uit Irak.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:38 schreef Gert het volgende:
Hoi. Hoi, joh!
Poe heeeej, die SC's gaan tegenwoordig ook dermate hard dat ik ze niet meer teruglees.
Iemand een korte samenvatting van deeltje 148?![]()
Nee joh, ik heb al bijna 2 weken (vanaf 4 juni) geen streams meerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Leandra.Ben je aan het streamen?
* CNN aanzetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wereldwijde drinkwaterprobleem is opgelost, we hebben een middel ontdekt om het broeikaseffect tegen te gaan, vredesonderhandelingen in het midden-oosten zijn mede dankzij de inzet van SC # 148 succesvol afgerond en we hebben Bush er van overtuigd zich zsm terug te trekken uit Irak.
Verder was er eigenlijk niets bijzonders in SC # 148......
Oehquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
* CNN aanzet
Op jokken staat billekoek hè!![]()
Na und?quote:
Ik llig ook met m'n laptoppi in bed momenteel hoor. Was gvd 6 uur vannacht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
Nix und.... gewoon een mededeling
En doe gvd niet zo wakker... zover ben ik nog niet
Ik had eigenlijk verwacht dat het centrale thema (zoals gewoonlijk) sex zou zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wereldwijde drinkwaterprobleem is opgelost, we hebben een middel ontdekt om het broeikaseffect tegen te gaan, vredesonderhandelingen in het midden-oosten zijn mede dankzij de inzet van SC # 148 succesvol afgerond en we hebben Bush er van overtuigd zich zsm terug te trekken uit Irak.
Verder was er eigenlijk niets bijzonders in SC # 148......
Ik slaap niet in een nachtjaponnetje, dus ik heb maar ff een shirt en shorts aangetrokken voor ik naar beneden gingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik llig ook met m'n laptoppi in bed momenteel hoor. Was gvd 6 uur vannacht.![]()
Heb jij je nachtponnetje nog aan?![]()
Soms heeft zo'n nachtelijke SC verbazingwekkende resultaten hèquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat het centrale thema (zoals gewoonlijk) sex zou zijn?
edit: Ah! Gert heeft alweer de juiste link weten te leggen.
Misschien moet ik weer eens wat later opblijven!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms heeft zo'n nachtelijke SC verbazingwekkende resultaten hè
Ach, het komt wel goed hoor; ik heb de wikipagina doorgestuurd naar CNN, en daar sta jij ook inquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien moet ik weer eens wat later opblijven!![]()
Ik denk dat Leandra haar shirt&shorts weer uitgetrokken heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen in diepe slaap?
Ik ben weer wakker.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen in diepe slaap?
Ik was idd ff douchen, boodschappen doen en m'n "sociale contacten onderhouden" onder het genot van een paar cappuccino's en Spa Blauwquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Leandra haar shirt&shorts weer uitgetrokken heeft.
en zo is het....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je vergist je, niemand hier is grappig![]()
tjezus Gert... je vakantie kiekjes zijn OK...quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
*zucht...
wat zucht je?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
*zucht...
ben je mod in training ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn slotje knopje doet het niet meer.
Neequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben je mod in training ofzo?![]()
en wat had je op slot willen doen?
is het weer zover..quote:
Gert heeft het druk genoegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is het weer zover..![]()
Maar Gert is er toch gewoon zelf?![]()
* med checktquote:
Nee Ian, we nemen er géén extra mod bij.quote:
Ach laat die jongen toch... hij heeft al een tagjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Ian, we nemen er géén extra mod bij.![]()
niet recent...quote:
Prima hoor, als jij het graag teringdruk wil hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Ian, we nemen er géén extra mod bij.![]()
OMG... nu ga je ook tong-style topics openen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima hoor, als jij het graag teringdruk wil hebben.![]()
braafste jongetje van de klas...quote:
Echniet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... nu ga je ook tong-style topics openen?
Ik zei nixquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echniet.![]()
En breng me niet op ideeën![]()
Ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
braafste jongetje van de klas...![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima hoor, als jij het graag teringdruk wil hebben.![]()
quote:
Ah... de kleuterschool is geopend...quote:
Moet ik Gert tekenen!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
Ah... de kleuterschool is geopend...
Nu allemaal lief in een kringetje gaan zitten, kleurpotloodjes pakken en een tekening maken van degene die tegenover je zit![]()
Mag ik naar de wc?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, en Gert moet jou tekenen. Verder nog vragen???![]()
quote:
Gert, het is leuk geweest, pak je je kleurpotloodjes even?!quote:
Toen moest ik nog niet!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Verdorie...... ga toch eens in de pauze plassen!
Wat ben ik blij dat die van mij 15 is, en lekker op de bank ligtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
jemig. liggen m'n kinderen in bed, begint het hier gewoon overnieuw...![]()
Mootie? kun je Ian even met zijn knoop helpen?? Ik ben met Gert even kleurpotloodjes zoekenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen moest ik nog niet!![]()
En ik krijg mijn knoop niet open...![]()
Ik heb geen Photshop op m'n laptop.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Gert, het is leuk geweest, pak je je kleurpotloodjes even?!
Dan mag je een mooie tekening van Ian gaan maken![]()
Papiertje, kleurpotloodjes, tekeningetje maken, door een scannertje gooien en klaar is Gertjequote:
nou je het zegt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die van mij 15 is, en lekker op de bank ligt![]()
Alhoewel... Ian en Gert zijn samen bijna 4 x 15... dus dat is niet echt een garantie voor de toekomst![]()
Uitslovert!!!!!quote:
Ian is 20 (en een half) maar Gert hangt al aardig tegen de 40 aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou je het zegt...![]()
dacht dat Ian niet veel met mij scheelde..![]()
![]()
Dat duurt nog wel even!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian is 20 (en een half) maar Gert hangt al aardig tegen de 40 aan
zal ik je dan maar even helpen met je knoop?quote:
Maar jij had m'n moeder kunnen zijn, ouwe tang!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
2½ jaar is procentueel op jouw leeftijd niets meer.... letterlijk "even" dus![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooie tekening Ian... een 9 met eenvan de juf
![]()
je bent er eerder dan ik....quote:
quote:
"Eventjes" eerder.quote:
Volgens mij heb je geen t-shirt aan, maar ben je gewoon nog wit op bepaalde plekken.quote:
Ai... pijnlijk onderwerp?!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
"Eventjes" eerder.
Let's change the subject.
Dank u, Lithski.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen t-shirt aan, maar ben je gewoon nog wit op bepaalde plekken.
de hufter.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen t-shirt aan, maar ben je gewoon nog wit op bepaalde plekken.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
"Eventjes" eerder.
Let's change the subject.
Ben je nog maar 40?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ai... pijnlijk onderwerp?!![]()
40 valt wel mee hoor, en ik heb al 9 maanden ervaring
Ik zit achter m'n laptop. Photoshop staat op de PC, boven.quote:
Je mag ook painten hoor...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit achter m'n laptop. Photoshop staat op de PC, boven.
Je houdt hem nog te goed.
Ja... nog wel... over 3 maanden niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je nog maar 40?
Ik vond je er al zo goed uitzien voor je leeftijd.
Was je er redelijk vroeg bij wel, qua zoon.![]()
Ik euh...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
Heb je nou je knoopje al open, Ian?
Te laat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
Eindelijk moots.... die jongen staat al op spriingen... help hem eens even
Kom maar schat.... gaan we even een schone broek aantrekken.quote:
Ja...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom maar schat.... gaan we even een schone broek aantrekken.
Zullen we aan papa en mama vragen of je voortaan broekjes met een rits aanmag?
ik heb het net nog aan je gevraagd!quote:
* Leandra duikt even met Gert de voorraadkast in... we kunnen de kleurpotloodjes niet vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan gaan we zo kijken of Gertje al klaar is met de kleurtjes.![]()
Sorry!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb het net nog aan je gevraagd!![]()
verjoepie!moet er ook gedweild worden....
![]()
Laat je 'm heel?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra duikt even met Gert de voorraadkast in... we kunnen de kleurpotloodjes niet vinden![]()
Geeft niks hoor, kan iedereen gebeuren. Ik zal zo even met de andere juf praten........ die moet even leren hoe ze met kleine mannetjes die in hun broek plassen moet omgaan.quote:
t geeft niet...quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, kan iedereen gebeuren. Ik zal zo even met de andere juf praten........ die moet even leren hoe ze met kleine mannetjes die in hun broek plassen moet omgaan.![]()
Misschien is het beter voor Ian als hij een tijdje rokjes draagt, dat gaat nog makkelijker.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t geeft niet...![]()
volgende keer beter! gewoon een poosje broeken met elastiek aan...![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien is het beter voor Ian als hij een tijdje rokjes draagt, dat gaat nog makkelijker.![]()
Tuurlijk... misschien een beetje ehm... erg moe, maar wel heelquote:
met een up and go...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien is het beter voor Ian als hij een tijdje rokjes draagt, dat gaat nog makkelijker.![]()
Je maakt me bangquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... misschien een beetje ehm... erg moe, maar wel heel![]()
Altijd opties voor hergebruik openhouden hè![]()
Heeft Gertje nu eindelijk de tekening af.......Ian zit al heel lang te wachten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... misschien een beetje ehm... erg moe, maar wel heel![]()
Altijd opties voor hergebruik openhouden hè![]()
Ik denk dat de tekening vanavond niet meer komt, Gert daarentegen.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft Gertje nu eindelijk de tekening af.......Ian zit al heel lang te wachten.![]()
Ik ga een klacht indienen......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de tekening vanavond niet meer komt, Gert daarentegen.....![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra duikt even met Gert de voorraadkast in... we kunnen de kleurpotloodjes niet vinden![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef Gert het volgende:
Hij is niet zo mooi.
Maar hij lijkt dus wel heel erg.
[afbeelding]
Heel slim van jequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb toch maar even een tekeningetje gemaakt, als alibi.![]()
Vooral de lippen zijn verbazingwekkend goed gelukt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef Gert het volgende:
Hij is niet zo mooi.
Maar hij lijkt dus wel heel erg.
[afbeelding]
Je gaat fietsen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik zie er weer kroeg-fähig uit, dus.... tot later... veel later![]()
![]()
wie gaat er stappenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik zie er weer kroeg-fähig uit, dus.... tot later... veel later![]()
![]()
Dan moet je even bij juf Lean of mij komen. Juf Buuv kan nog wel eens uit haar slof schieten bij 'ongelukjes'.quote:
Juf Lean ligt onder de bar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je even bij juf Lean of mij komen. Juf Buuv kan nog wel eens uit haar slof schieten bij 'ongelukjes'.![]()
*Hulp-Juf Ian meldtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow..... is het weer zover? Juf Buuv zeker ook nergens te bekennen?![]()
Maar ik hoef helemaal niet te plassen?!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je even bij juf Lean of mij komen. Juf Buuv kan nog wel eens uit haar slof schieten bij 'ongelukjes'.![]()
DAT DOET ER NIET TOE! hET GAAT EROM DAT DIE WIJVEN MIJ WEER ALLEEN ACHTERLATEN MET AL DIE PIESKLEUTERS!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal niet te plassen?!![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
DAT DOET ER NIET TOE! hET GAAT EROM DAT DIE WIJVEN MIJ WEER ALLEEN ACHTERLATEN MET AL DIE PIESKLEUTERS!![]()
Sorry....... het werd me even teveel...... moet je al plassen? Of zullen we even in de zandbak?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je wel een rokje aan? Dat scheelt weer werk!![]()
Je bent wel een pushy juf met je 'moet je plassen' steeds.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry....... het werd me even teveel...... moet je al plassen? Of zullen we even in de zandbak?
Verdacht wel...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent wel een pushy juf met je 'moet je plassen' steeds.
mn sig ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, wat er achter dat 'welkom' linkje zit![]()
![]()
Ja, opgelost.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ian een vraag, ben je er ?
huh ????quote:
Dat is soms niet handig, maar okquote:
quote:
Zulke topics zou ik als modje dichtgooien als ze in DGK worden geopendquote:Nu mn vraag: IK wil een topic maken om jou te steunen bij het worden van mod in dit forum
Is dat ok ?
Ik was aan het twijfelen of ik ging patsen met mijn nuecqskillzquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
jezus slak
Yup, traag vandaag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
Navond![]()
Zeg stond deze sc niet ook open toen ik vanmorgen weg ging?
Ik bedoel natuurlijk:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
Navond![]()
Zeg stond deze sc niet ook open toen ik vanmorgen weg ging?
Iannemanquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
Tekst:
Hy DGK fokkers
Kennen jullie Ian-Nick ???
Hij is een newbee, die het gepresteerd heeft om in 3 maanden tijd meer te posten dan APK in 7 jaar. Tevens is hij de leider van de SC en woont in Duitsland. Vandaar ook dat hij veel tijd over heeft om meninge fokker bij te staan met daad en raad. Hij is lief, onpartijdig en kan soms gezien worden als een modlikker, maar.............
Wat ik zo waardeer in hem is dat hij eerlijk durft toe te geven dat hij een modfunctie ambieert. Dat zie je niet snel gebeuren. IK weet niet of hij het kan ??? Maar wie wil hem als mod ?
Geef hier je steun.....
Lean is naar de kroeg, op de fietsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ianneman![]()
Zit iedereen in de kroeg ofzo?
Komt daar net vandaan
Jij hebt een thuistap dus wie houd je tegen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Lean is naar de kroeg, op de fiets![]()
Van de rest weet ik het niet...
Maar ik heb nu dus wel zin in bier...
Nee, joh, die ligt al te pitten denk ikquote:
Zojuist gehaald.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij hebt een thuistap dus wie houd je tegen?![]()
Wie moet er dan modden!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, joh, die ligt al te pitten denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |