dus, ben je normaal iedere zaterdag aan het stappen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:42 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ook niet...
op zaterdag avond thuis zitten is kut,zo blijkt nu![]()
ja balen voor jequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:45 schreef qwertyuiop het volgende:
Als er geen poen is, is het niet zo verwonderlijk dat er niet gestapt kan worden...moet het nog vier dagen uithouden met een paar euri
ja,nooit zo bij stil gestaan eigenlijk...maar daar komt het wel op neerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:44 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
dus, ben je normaal iedere zaterdag aan het stappen?
je hebt wel een beetje gelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb het stappen na mijn 24ste achter me gelaten dus ik zit vaker thuis de laatste jaren.
Zo erg is het niet, iedere stap-avond is toch hetzelfde dus dan kun je net zo goed thuis je biertje of wijntje drinken.
Stappen associeer ik met elkaar aankijken en zuipen en niet meer thuis kunnen komen omdat je niet meer kunt lopen. Een beetje als apen elkaar aangapen dus wat mis je?
klinkt als retro coma zuipenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb het stappen na mijn 24ste achter me gelaten dus ik zit vaker thuis de laatste jaren.
Zo erg is het niet, iedere stap-avond is toch hetzelfde dus dan kun je net zo goed thuis je biertje of wijntje drinken.
Stappen associeer ik met elkaar aankijken en zuipen en niet meer thuis kunnen komen omdat je niet meer kunt lopen. Een beetje als apen elkaar aangapen dus wat mis je?
hahahaha niet zo leuk dus !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef Schunckelstar het volgende:
aha,deze hebben ze al 10x uitgezonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |