Kutquotekindquote:
Wat een waardeloze echtgenote ben jijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Pekingeend
Moet nu echt naar bed, man wakker maken, kusjes doen en over een half uur moet hij naar het werk, das niet lief van mij he?
Hoezo heb je je tanden niet gepoetstquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Pekingeend
Moet nu echt naar bed, man wakker maken, kusjes doen en over een half uur moet hij naar het werk, das niet lief van mij he?
Niet. het is nog maar 4 uur, 5 uur gaat de wekker ik vermaak hem nog wel even, denk niet dat hij het erg vindquote:
Roggebrood legt je tandvlees lekker blootquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo heb je je tanden niet gepoetst
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet. het is nog maar 4 uur, 5 uur gaat de wekker ik vermaak hem nog wel even, denk niet dat hij het erg vindTrusten
Doe hem de groetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet. het is nog maar 4 uur, 5 uur gaat de wekker ik vermaak hem nog wel even, denk niet dat hij het erg vindTrusten
Jij ook alquote:
Is het de buurman die helpt de badkamer verbouwen?? In dat geval: Nee (nog niet)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef mootie het volgende:
Godsamme........ kan je je buren verrrot gaan schelden als er al 2 uur een jankende hond binnen zit? (als ze weer thuiskomen dus)
Het wereldwijde drinkwaterprobleem is opgelost, we hebben een middel ontdekt om het broeikaseffect tegen te gaan, vredesonderhandelingen in het midden-oosten zijn mede dankzij de inzet van SC # 148 succesvol afgerond en we hebben Bush er van overtuigd zich zsm terug te trekken uit Irak.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:38 schreef Gert het volgende:
Hoi. Hoi, joh!
Poe heeeej, die SC's gaan tegenwoordig ook dermate hard dat ik ze niet meer teruglees.
Iemand een korte samenvatting van deeltje 148?![]()
Nee joh, ik heb al bijna 2 weken (vanaf 4 juni) geen streams meerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Leandra.Ben je aan het streamen?
* CNN aanzetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wereldwijde drinkwaterprobleem is opgelost, we hebben een middel ontdekt om het broeikaseffect tegen te gaan, vredesonderhandelingen in het midden-oosten zijn mede dankzij de inzet van SC # 148 succesvol afgerond en we hebben Bush er van overtuigd zich zsm terug te trekken uit Irak.
Verder was er eigenlijk niets bijzonders in SC # 148......
Oehquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
* CNN aanzet
Op jokken staat billekoek hè!![]()
Na und?quote:
Ik llig ook met m'n laptoppi in bed momenteel hoor. Was gvd 6 uur vannacht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
Nix und.... gewoon een mededeling
En doe gvd niet zo wakker... zover ben ik nog niet
Ik had eigenlijk verwacht dat het centrale thema (zoals gewoonlijk) sex zou zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wereldwijde drinkwaterprobleem is opgelost, we hebben een middel ontdekt om het broeikaseffect tegen te gaan, vredesonderhandelingen in het midden-oosten zijn mede dankzij de inzet van SC # 148 succesvol afgerond en we hebben Bush er van overtuigd zich zsm terug te trekken uit Irak.
Verder was er eigenlijk niets bijzonders in SC # 148......
Ik slaap niet in een nachtjaponnetje, dus ik heb maar ff een shirt en shorts aangetrokken voor ik naar beneden gingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik llig ook met m'n laptoppi in bed momenteel hoor. Was gvd 6 uur vannacht.![]()
Heb jij je nachtponnetje nog aan?![]()
Soms heeft zo'n nachtelijke SC verbazingwekkende resultaten hèquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat het centrale thema (zoals gewoonlijk) sex zou zijn?
edit: Ah! Gert heeft alweer de juiste link weten te leggen.
Misschien moet ik weer eens wat later opblijven!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms heeft zo'n nachtelijke SC verbazingwekkende resultaten hè
Ach, het komt wel goed hoor; ik heb de wikipagina doorgestuurd naar CNN, en daar sta jij ook inquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien moet ik weer eens wat later opblijven!![]()
Ik denk dat Leandra haar shirt&shorts weer uitgetrokken heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen in diepe slaap?
Ik ben weer wakker.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen in diepe slaap?
Ik was idd ff douchen, boodschappen doen en m'n "sociale contacten onderhouden" onder het genot van een paar cappuccino's en Spa Blauwquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Leandra haar shirt&shorts weer uitgetrokken heeft.
en zo is het....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je vergist je, niemand hier is grappig![]()
tjezus Gert... je vakantie kiekjes zijn OK...quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
*zucht...
wat zucht je?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
*zucht...
ben je mod in training ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn slotje knopje doet het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |