Hij gaat echt niet weg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal ik niet zeggen wat voor lekkers ik net heb gegeten terwijl ik wezenloos naar die Q#$Q#E%Q% streams zit te kijken in afwachting van... niks natuurlijk!![]()
Durf ik nietquote:
Zeg maar wel... weet ik hoeveel calorieën ik heb gemist..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal ik niet zeggen wat voor lekkers ik net heb gegeten terwijl ik wezenloos naar die Q#$Q#E%Q% streams zit te kijken in afwachting van... niks natuurlijk!![]()
Oooh mhy ghuuuuut.... jij heet Amanda?quote:
O.k. dan nietquote:
Neuh, maar ik wil weten of ze hem platgespoten hebben. Volgens mij ropte hij een hele zender kapot voordat beeld en geluid ervanaf werden gehaald.quote:
Hij is al weg, ik hem nog een 'kontje' gegeven, om over het hek te komen.quote:
Ik gok op een borrel en een praatje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil weten of ze hem platgespoten hebben. Volgens mij ropte hij een hele zender kapot voordat beeld en geluid ervanaf werden gehaald.
Kom kom, je boezem is wat aan de voluptueuze (slik, wat typt dat moeilijk) kant, maar je hebt een best figuur in dat mooie roze jurkje hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg maar wel... weet ik hoeveel calorieën ik heb gemist..![]()
Je mag niet zomaar iemand platspuiten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil weten of ze hem platgespoten hebben. Volgens mij ropte hij een hele zender kapot voordat beeld en geluid ervanaf werden gehaald.
Ik lijk op Amanda!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom kom, je boezem is wat aan de voluptueuze (slik, wat typt dat moeilijk) kant, maar je hebt een best figuur in dat mooie roze jurkje hoor.
Is dat zo... Kut dat is me zo vaak gebeurdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag niet zomaar iemand platspuiten.
Ff op de bikini wachten om te beamenquote:
Als het beviel mag je me gerust een keer bellen hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo... Kut dat is me zo vaak gebeurd
Ah, dan kunnen wij vunzige dingen doenquote:
Hoe moet ik dan seks hebben!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben monogaam.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, dan kunnen wij vunzige dingen doenik denk dan ook aan Gert
1 ding voor 's nachts wakker zijn, zorg altijd voor een saté tje rond een uur of 2quote:
Mietjequote:
Ik heb er gister 2 satee's verorberd. Nu heb ik een hele grote lege vriezerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
1 ding voor 's nachts wakker zijn, zorg altijd voor een saté tje rond een uur of 2![]()
Oh (kijkt naar vriend die voor dood in zijn stoel hangt)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nietjequote:
Ik kon toch %$&*9^%43 niet op dat woord komenquote:
Zo heeft nog nooit iemand tegen me getypt... I like!quote:
Ho(o)rnyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo heeft nog nooit iemand tegen me getypt... I like!
Stomme vent dat je er bent
Weltrusten!quote:
Ga ik te ver ?quote:
Kut knijpers.. Kan er maar niet aan wennenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:47 schreef Soury het volgende:
Roggebrood.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut knijpers.. Kan er maar niet aan wennen
ff doorzetten, wen je vanzelf aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut knijpers.. Kan er maar niet aan wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |