Grote goden! Jaap zit in een SPEL, en hij SPEELT een spel!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat heb je nu juist met dat type mensen....het is niet zwart wit.
Toen hij haar een keer eerder belde zei ze dat hij niet zovel moest drinken en dat ze wel kon zien van wie ze een zoon was....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Oei mama heeft een borreltje op!!
Weten we meteen van wie Huubje het heeft![]()
![]()
![]()
Natasiaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:21 schreef Taurus het volgende:
Wie heeft in de loop van de dag Hedda's haar in vlechtjes gemaakt? Ik heb wat gemist![]()
Wie heeft in de loop van de dag Hedda's haar in vlechtjes gemaakt? Ik heb wat gemist![]()
Jaapquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:21 schreef Taurus het volgende:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Beetje genant wel, eigenlijk.
Hoeveel heb jij er al op?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:21 schreef ozewiesewoze het volgende:
neuh, geloof ik niet... ik klink op dit uur ook bijna zo hoor.
De rookt als een lekke schoorsteen dat wel.
raar, de ene keer laat je je graag bedonderen, de ander keer twijfel je onterechtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg iedere keer weer het idee dat Huub de quasi emo momentjes speelt trouwens. Alles voor de camera.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
NatasiaEn Amanda heeft haar nagels nageltjes gedaan.
Ik vond het wel genant. Ze kwam nauwelijks nog uit haar woorden. Dan ben je vrij ver heen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ze kan nog redelijk normaal praten. En ze wordt op vrijdag na middernacht gebeld. Ze zal niet de enige zijn die momenteel een slokkie op heeft. Niet iets om heel denigrerend over te doen lijkt me.
Indrukwekkende uiteenzetting. Ik hoop iig dat je de klinische kant links laat liggen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat weet ik heel zeker ja, je hebt borderline in 10001 soorten en maten, net zoals bijvoorbeeld autisme waaronder je 10001 vormen hebt. Denk aan asperger, pddnos, hoogfunctionerend autisme en noem maar op. Niet iedere diagnose is voor iedereen hetzelfde, de een doet heeft alle symptomen, de ander maar 4, het blijft thans borderline/autisme of wat dan ook![]()
quote:
Inderdaad ja, hoewel dat ook bijzonder lullig zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
Huub had nou gewoon opgehangen toen je hoorde dat ze niet uit haar woorden kon komen
Ja, maar mensen kunnen echt niet 24/7, maanden lang spelen slimpie. Kun je er ook nog een beetje doorheen kijken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Grote goden! Jaap zit in een SPEL, en hij SPEELT een spel!
Kweenie, het gevoel bekruipt me dat we van iets overtuigd moeten worden, hoezeer we ook spartelenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:23 schreef demins het volgende:
[..]
Indrukwekkende uiteenzetting. Ik hoop iig dat je de klinische kant links laat liggen!
Wat een gezwam!![]()
Zo klonk ze de vorige keer ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het wel genant. Ze kwam nauwelijks nog uit haar woorden. Dan ben je vrij ver heen.
Precies.... iemand afzeiken omdat ie een paar borrels gedronken ....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ze kan nog redelijk normaal praten. En ze wordt op vrijdag na middernacht gebeld. Ze zal niet de enige zijn die momenteel een slokkie op heeft. Niet iets om heel denigrerend over te doen lijkt me.
Dit was al eerder door iemand voorspelt vanavond.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaat Hupert een gezellige dag nu met een kwaaie dronk met ruzie beëindigen![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Dat bijna liefkozend spreken over "border"...Weet je zeker dat je geen tuinarchitektuur studeert?
![]()
Ja goed he? Dat Natasia, Brian, Amanda en Eric zo aardig zijn om het niet te verstieren en er alles aan doen om het tot een succes te maken. (om maar eens een andere insteek te nemen)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef rooie3 het volgende:
Wat een leuke mensen waren er deze keer in de kooi.
Wat een verschil met het bezoek van Brian en Natasia.
Voor iedereen hadden ze een lief woord en maakte het echt gezellig.
Jammer dat ik ze alleen het laatste half uur heb meegemaakt.
Mijn god, de orenmaffia is tussen ons nedergedaaldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar mensen kunnen echt niet 24/7, maanden lang spelen slimpie. Kun je er ook nog een beetje doorheen kijken?
Ik kon alles verstaan. OK, ze was niet nuchter. Maar dan ben ik daar wat minder streng in dan jij blijkbaar, of iets "genant" is. Ze klinkt als een warm mens. Ik heb haar in ieder geval 1000 keer liever dan een nuchtere Netty.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het wel genant. Ze kwam nauwelijks nog uit haar woorden. Dan ben je vrij ver heen.
Hij is gewoon kwaad omdat ze zijn moeder of Huub hebben bedreigd en Joris vertelde hem dat zijn moeder zich daar erge zorgen over maakte. Vanuit de kooi kan hij ook weinig doen om haar gerust te stellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
en zo ist!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kon alles verstaan. OK, ze was niet nuchter. Maar dan ben ik daar wat minder streng in dan jij blijkbaar, of iets "genant" is. Ze klinkt als een warm mens. Ik heb haar in ieder geval 1000 keer liever dan een nuchtere Netty.
Ach hou toch op met dan kleinburgerlijke gelul... laat iemand gewoon aangeschoten zijn...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, hoewel dat ook bijzonder lullig zou zijn geweest.
Mer dat laatste ben ik het helemaal eens. Maar als ik mijn moeder zo op televisie zou horen, zou ik niet staan te juichen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kon alles verstaan. OK, ze was niet nuchter. Maar dan ben ik daar wat minder streng in dan jij blijkbaar, of iets "genant" is. Ze klinkt als een warm mens. Ik heb haar in ieder geval 1000 keer liever dan een nuchtere Netty.
Huub belt met moeder -> moeder is dronken -> huub merkt dat ze er mee zit dat van o.a. dreigmails etc :<quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
whatthefok.. ik kijk 10 min niet en ik mis wat
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Grinnik......Nou Disana, maak jij dan maar eens een analyse, een goede grondige als het kan over Japio. Als jij denkt dat hij alles speelt........dan wordt ik terstond paraquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god, de orenmaffia is tussen ons nedergedaald![]()
Sorry day ik een andere mening heb.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach hou toch op met dan kleinburgerlijke gelul... laat iemand gewoon aangeschoten zijn...
Abo op de EO voor Scan.. ..![]()
Denk 't niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die snuiven zich de kolere hoor..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Vanavond veel mensen uit Urk in de COS![]()
Dan moet je wel eerlijk zijn, Gert, en haar vergelijken met een dronken Netty!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben niet degene die in de schoenen van de psychiater wil staan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grinnik......Nou Disana, maak jij dan maar eens een analyse, een goede grondige als het kan over Japio. Als jij denkt dat hij alles speelt........dan wordt ik terstond para
Kan je dan de OP veranderen in: Huub belt met zijn moedertje ??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef rooie3 het volgende:
Wat een leuke mensen waren er deze keer in de kooi.
Wat een verschil met het bezoek van Brian en Natasia.
Voor iedereen hadden ze een lief woord en maakte het echt gezellig.
Wat heb ík nou weer gezegd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry day ik een andere mening heb.
Netty (en de rest van Brian's familie) hebben geen drank nodig om gelukkig te voelenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar TT's veranderen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan je dan de OP veranderen in: Huub belt met zijn moedertje ??
Erg hè?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat loopt Lieke enorm op haar tenen om het Hupert naar de zin te maken...pathetisch gewoon![]()
nee heel wat zwaarders denk ik?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Netty (en de rest van Brian's familie) hebben geen drank nodig om gelukkig te voelen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Netty (en de rest van Brian's familie) hebben geen drank nodig om zich ONgelukkig te voelen
Onderbroekenlol van Theoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Het leuke was, dat ook de 'vijanden' Eric en Brian erbij betrokken werden, en het lekker naar hun zin hadden. Volgens mij heeft Brian een leukere avond gehad dan toen zijn eigen familie er was. Want dan gaat het 80 procent van de tijd over negatieve dingen. Nu was het gewoon: lol maken, het gezellig hebben en ook nog op een normale manier een gesprek kunnen voeren.
Maar gauw in een bejaardentehuis stoppen... 1 keer per half jaar bezoeken... Ik hoop niet dat je dan teveel schrikt dat ze nog leeft... of zelfs een eigen leven blijkt te hebben....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mer dat laatste ben ik het helemaal eens. Maar als ik mijn moeder zo op televisie zou horen, zou ik niet staan te juichen.
Je kan haar een boel tijd besparen door toe te geven dat je al lang para bent!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grinnik......Nou Disana, maak jij dan maar eens een analyse, een goede grondige als het kan over Japio. Als jij denkt dat hij alles speelt........dan wordt ik terstond para
De diepste diepten van Huubquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
haha, geweldig pianospel van Huub!
Nou, het geluk spátte er vanaf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Netty (en de rest van Brian's familie) hebben geen drank nodig om gelukkig te voelen
Ehm...je bedoelt dat ze dat doen wat jij nu hier doet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zulke kneuzen vinden het fijn om met een bestraffend vingertje naar anderen te wijzen![]()
Kijk Huub ik ben er ook nog......vergeet Hedda!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat loopt Lieke enorm op haar tenen om het Hupert naar de zin te maken...pathetisch gewoon![]()
ze kan beter naar bed gaan en huub z'n mood laten verwerken; morgen weer een nieuwe dagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij zit Lieke nu wel heel erg namaak naast Huub....ietwat slecht acteerwerk...
Dat zou eigenlijk het beste zijn, ja.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ze kan beter naar bed gaan en huub z'n mood laten verwerken; morgen weer een nieuwe dag
Brian's bezoek heeft het tenminste over serieuze dingenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het geluk spátte er vanaf.
Met die zure koppen en dat negatieve gewauwel.
Maar dat kwam natuurlijk door die gemene Huub. Normaal heeft de familie Kubatz ongecompliceerde pret.![]()
Het ging over de hysterische reactie die bij velen kwam na het horen van de moeder van Hupertquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm...je bedoelt dat ze dat doen wat jij nu hier doet?
Helemaal met je eens. En dan ook nog eens die sneren van de bewoners er overheen die natuurlijk zeggen dat Hedda 100 keer leuker is. Hulde voor de houding van Lieke, ongeacht of je haar nu mag of niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb het niet helemaal gezien vandaag, maar heeft die leuke familie zich ook af en toe met Lieke bemoeit? Je kan lullen wat je wilt, maar haar negeren is niet leuk te noemen. Zeker ook niet van Huub. Dat kind is bijna zielig nu ja. Wat zal zij zich klote hebben gevoeld en zich niet hebben willen laten kennen. Ik vind het knap van haar!
Misschien moet je daarvoor van iemand houden...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk het beste zijn, ja.....
Maar dat begripvolle zou ik nu echt niet op kunnen brengen.
het alternatief is niet aanlokkelijk, straks weer urenlange neuzelgesprekken? Kijk het mooiste zou zijn als ze zou zeggen: Jongen bekijk jij het maar met je oude liefde...helaas zie ik dat niet gebeurenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk het beste zijn, ja.....
Maar dat begripvolle zou ik nu echt niet op kunnen brengen.
Ik had er echt niet naast gaan zitten. Ga maar zelf even verwerken wat er vandaag allemaal gebeurt is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ze kan beter naar bed gaan en huub z'n mood laten verwerken; morgen weer een nieuwe dag
Ze heeft een apart gesprekje gehad met Theo en met Hedda en met Joris heeft ze gehonkbald (balletje overgooien), maar het grootste deel van de dag vond ik haar er maar een beetje krampachtig bijhangen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb het niet helemaal gezien vandaag, maar heeft die leuke familie zich ook af en toe met Lieke bemoeit? Je kan lullen wat je wilt, maar haar negeren is niet leuk te noemen. Zeker ook niet van Huub. Dat kind is bijna zielig nu ja. Wat zal zij zich klote hebben gevoeld en zich niet hebben willen laten kennen. Ik vind het knap van haar!
Weer een hele mooie!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
thanks Gert![]()
Huub speelt het onderste van zijn ziel door de piano
[afbeelding]
Nee, die worden gelukkig van roddel en achterklap en dreigen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik begrijp nu ook hoe vrouwen aan die terugwijkende haargrens komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Complimenten voor Natasia ik vond het Hedda echt leuk staan...
Ik mag je toch wel prikkelen en pestenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging over de hysterische reactie die bij velen kwam na het horen van de moeder van Hupert
Wel opletten hoor![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef johngrisham het volgende:
wat vertelt erik natasja allemaal dan
over zn betaalde sexbaan ????
Ja hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag je toch wel prikkelen en pesten
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Erik heeft zijn hoeren verleden nu aan aan Natas verteld, ik denk dat hem dat nog duur zal komen te staan.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien moet je daarvoor van iemand houden...
Huub Huub Huub....... bedreigingen...... echt gezellie en serieus! Tussen neus en lippen even bespreken wie er nu weer in de bak zit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Brian's bezoek heeft het tenminste over serieuze dingen
die gaan niet in de vijver springen met jaap ofzo
Dus Huub, Amanda en Natasia weten dat nu?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Erik heeft zijn hoeren verleden nu aan aan Natas verteld, ik denk dat hem dat nog duur zal komen te staan.
Collegiale babbel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef johngrisham het volgende:
wat vertelt erik natasja allemaal dan
over zn betaalde sexbaan ????
Als je je toevlucht moet zoeken tot nephaar, neptieten en een buikwandcorrectie om er goed uit te zien....tsja....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
Natasia tegenric... je hebt nog een heel leven voor je....
Natasia voelt zich oud en op lijkt het wel...
dacht dat iedereen in de kooi dat allang wist?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Dat van die bedreigingen was maar een grapje van Kenneth..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub Huub Huub....... bedreigingen...... echt gezellie en serieus! Tussen neus en lippen even bespreken wie er nu weer in de bak zit.![]()
Ja nu nog wel, maar morgen weet Brian het ook zeker weten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus Huub, Amanda en Natasia weten dat nu?
Kennie...... de lolbroek van de familie Kubatz?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat van die bedreigingen was maar een grapje van Kenneth..
Een regelrechte dijenkletser.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat van die bedreigingen was maar een grapje van Kenneth..
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Het leuke was, dat ook de 'vijanden' Eric en Brian erbij betrokken werden, en het lekker naar hun zin hadden. Volgens mij heeft Brian een leukere avond gehad dan toen zijn eigen familie er was. Want dan gaat het 80 procent van de tijd over negatieve dingen. Nu was het gewoon: lol maken, het gezellig hebben en ook nog op een normale manier een gesprek kunnen voeren.
Heb jij ook altijd zo'n pret met Kennie? Al die grappige bedreigingen? Je kan mij elke keer weer oprapen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Een regelrechte dijenkletser.![]()
Nee, dan dat kinderachtige gedoe van Theo.![]()
Iedereen weet dat toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, maar morgen weet Brian het ook zeker weten.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:45 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
heb zwaar genoten van deze gouden kooi'se avond.
was zeer verfrissend, en heeft iedereen duidelijk goed gedaan.
![]()
domdiedomdom....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
heeft tenminste meer diepgang dan in een smerige vijver gaan zwemmen en appels gaan gooien !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd zo'n pret met Kennie? Al die grappige bedreigingen? Je kan mij elke keer weer oprapen!![]()
Bedreigingen, yep...... dat is meestal diepgang pur sang!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
heeft tenminste meer diepgang dan in een smerige vijver gaan zwemmen en appels gaan gooien !
Yep. Als het vanavond wat ál te genant en onderbroekenlollig werd, dan dacht ik snel weer even terug aan al die komische opmerkingen van Kenny en z'n sidekick Netty.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd zo'n pret met Kennie? Al die grappige bedreigingen? Je kan mij elke keer weer oprapen!![]()
Ja, dat stuk heb ik ook gezien en begreep toen al, dat zij aan haar lot over gelaten werd en nu maar krampachtig bij A'Del ging buurten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft een apart gesprekje gehad met Theo en met Hedda en met Joris heeft ze gehonkbald (balletje overgooien), maar het grootste deel van de dag vond ik haar er maar een beetje krampachtig bijhangen.
Op gegeven moment heeft ze zelfs een hele tijd met Amanda op bed gezeten.
Bedreigingen hebben meer diepgang dan zwemmen in een vijver en appels gooien?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
heeft tenminste meer diepgang dan in een smerige vijver gaan zwemmen en appels gaan gooien !
Inderdaad petje af voor de vader van Huub.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:45 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
heb zwaar genoten van deze gouden kooi'se avond.
was zeer verfrissend, en heeft iedereen duidelijk goed gedaan.
![]()
zwangerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is er toch met Dellie ??
Zwanger!! Mark my words!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef Kaleddis het volgende:
Brian had het anders uitstékend naar zijn zin. Niet alleen met de familie van Huub. Ook de sfeer tussen Huub zelf en Brian was bijna hartelijk te noemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Die is verliefd op Lieke maar weet het zelf nog niet. Ze heeft het script van volgende maand nog niet...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef Kaleddis het volgende:
Appels hebben trouwens meer diepgang dan Kenneth.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Theo had lol en vanaf welke leeftijd is dat verbodenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dan dat kinderachtige gedoe van Theo.![]()
Bomscherven kunnen diep gaan hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Bedreigingen hebben meer diepgang dan zwemmen in een vijver en appels gooien?
Heeft ze al gedronken vandaag ?quote:
En een vijver helemaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Appels hebben trouwens meer diepgang dan Kenneth.![]()
Gert doet grapjes makenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Theo had lol en vanaf welke leeftijd is dat verboden![]()
Josti lol voor iemand van in de 50???quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Moet echt overal een ironische smiley bij? Het mag toch wel duidelijk zijn dat ik het bezoek van de Ballegooijtjes helemaal toppie toppie vond.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zou zo willen ruilen met hem hoor. Desnoods ook met een borrelende mama er bij.![]()
Het is bedtijd, wat denk jequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef Kaleddis het volgende:
Huub zijn moeder kon vanavond niet komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 juni 2007 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad petje af voor de vader van Huub.
Hij heeft duidelijk laten zien dat het al met al gewoon om een spel gaat met "gewone"mensen.
![]()
De liefde tussen Huub en zijn ouders is zelfs heel goed door de telefoon te horen.
Dat heb ik al eerder gemerkt tijdens een gesprek met Huub en zijn vader.
Zou zo willen ruilen met hem hoor. Desnoods ook met een borrelende mama er bij.![]()
Bij mij vanaf dat ik kon lopen! Maar dat zal voor iedereen anders zijn!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Z'n schjmoel is de afgelopen tijd groot genoeg geweest richting Eric om dat ook nu duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
Eric gaat Huub masseren![]()
GVD, iedereen daar, laat die jongen gewoon ff met rust![]()
Se sou ook niet meer snoepen, sei se, waarna se een vreselijk groot stuk chocoladetaart naarbinnen schroktequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heeft ze al gedronken vandaag ?
Vanmorgen had ze het erover dat ze niet meer wilde drinken vanwege haar lijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |