Waarom? Ik ben niet degene die in de schoenen van de psychiater wil staan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grinnik......Nou Disana, maak jij dan maar eens een analyse, een goede grondige als het kan over Japio. Als jij denkt dat hij alles speelt........dan wordt ik terstond para
Kan je dan de OP veranderen in: Huub belt met zijn moedertje ??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kon alles verstaan. OK, ze was niet nuchter. Maar dan ben ik daar wat minder streng in dan jij blijkbaar, of iets "genant" is. Ze klinkt als een warm mens. Ik heb haar in ieder geval 1000 keer liever dan een nuchtere Netty.
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef rooie3 het volgende:
Wat een leuke mensen waren er deze keer in de kooi.
Wat een verschil met het bezoek van Brian en Natasia.
Voor iedereen hadden ze een lief woord en maakte het echt gezellig.
Wat heb ík nou weer gezegd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry day ik een andere mening heb.
Netty (en de rest van Brian's familie) hebben geen drank nodig om gelukkig te voelenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kon alles verstaan. OK, ze was niet nuchter. Maar dan ben ik daar wat minder streng in dan jij blijkbaar, of iets "genant" is. Ze klinkt als een warm mens. Ik heb haar in ieder geval 1000 keer liever dan een nuchtere Netty.
Ik ga niet zomaar TT's veranderen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan je dan de OP veranderen in: Huub belt met zijn moedertje ??
Erg hè?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat loopt Lieke enorm op haar tenen om het Hupert naar de zin te maken...pathetisch gewoon![]()
nee heel wat zwaarders denk ik?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Netty (en de rest van Brian's familie) hebben geen drank nodig om gelukkig te voelen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Netty (en de rest van Brian's familie) hebben geen drank nodig om zich ONgelukkig te voelen
Onderbroekenlol van Theoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Het leuke was, dat ook de 'vijanden' Eric en Brian erbij betrokken werden, en het lekker naar hun zin hadden. Volgens mij heeft Brian een leukere avond gehad dan toen zijn eigen familie er was. Want dan gaat het 80 procent van de tijd over negatieve dingen. Nu was het gewoon: lol maken, het gezellig hebben en ook nog op een normale manier een gesprek kunnen voeren.
Maar gauw in een bejaardentehuis stoppen... 1 keer per half jaar bezoeken... Ik hoop niet dat je dan teveel schrikt dat ze nog leeft... of zelfs een eigen leven blijkt te hebben....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mer dat laatste ben ik het helemaal eens. Maar als ik mijn moeder zo op televisie zou horen, zou ik niet staan te juichen.
Je kan haar een boel tijd besparen door toe te geven dat je al lang para bent!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grinnik......Nou Disana, maak jij dan maar eens een analyse, een goede grondige als het kan over Japio. Als jij denkt dat hij alles speelt........dan wordt ik terstond para
De diepste diepten van Huubquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
haha, geweldig pianospel van Huub!
Nou, het geluk spátte er vanaf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Netty (en de rest van Brian's familie) hebben geen drank nodig om gelukkig te voelen
Ehm...je bedoelt dat ze dat doen wat jij nu hier doet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zulke kneuzen vinden het fijn om met een bestraffend vingertje naar anderen te wijzen![]()
Kijk Huub ik ben er ook nog......vergeet Hedda!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat loopt Lieke enorm op haar tenen om het Hupert naar de zin te maken...pathetisch gewoon![]()
ze kan beter naar bed gaan en huub z'n mood laten verwerken; morgen weer een nieuwe dagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij zit Lieke nu wel heel erg namaak naast Huub....ietwat slecht acteerwerk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |