We hebben hier sinds vorig jaar een nieuwe aldi gebouw, hier is tevens een mooie terrein aangelegt (voor de auto'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Rij je ermee op straat of hebben jullie daar een baan oid?
niemand reageerde op mijquote:
jahquote:
kan beter.. Ben best wel gesloopt door de laatste 2 wekenquote:Hoe is het?
Die hebben wij nog nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, laten we de lidl niet vergeten natuurlijk
Ik zou ze aanklagen als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
jah
[..]
kan beter.. Ben best wel gesloopt door de laatste 2 wekenHard gewerkt enzo
Therapiën zijn wel zwaar, maar wel nuttig.
zo maar slapen en morgen naar de Makro/Hocras/Sligro
Nog een Macquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die hebben wij nog nietmaar die komt er wel
! Ook krijgen we nog een macdonalds
zekers, maat het weekend heb ik echt wel nodig jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou ze aanklagen als ik jou was
Nuttig is goed in dit geval
eerst nog ff wat drinken hoorquote:Welterusten dan en shop ze morgen
Enig idee hoe lang je nog moet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
zekers, maat het weekend heb ik echt wel nodig ja
BIerquote:eerst nog ff wat drinken hoor![]()
quote:
En dan een boel water en we hebben een heel mooi zeilgebiedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ach ja, en ook nog een Xenos
nog even en we hebben een 2de Leeuwarden
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan een boel water en we hebben een heel mooi zeilgebied
tot eind september iig, daarna misschien nog 'dagsctrustuur', dus iedere dag heen en weer reizen.quote:
rum-colaquote:BIer
Nee uit de zeequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie dit water ook niet uit de lucht komen he
idd, en ik heb nu pas het idee dat ik wat aan het doen benquote:
dat wel ja, alleen het is moelijk alles in praktijk te brengen..quote:Heb je wel het idee dat je er wat aan hebt?
nee, rum-colaquote:Wodka-jus dan
ik denk het jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal de rest ook wel wat gedaan hebben, alleen of jij het als zodanig herkent
dat moet ik zelf doen.. het is niet zo dat ik les krijg ofzo, het is meer uitproberen of iets werkt en het er over hebben.quote:Gaan ze daar ook nog aan werken? Het in praktijk brengen van de theorie die je nu krijgt?
helaas is dat van mij alweer opquote:Goede deal wel, zuip jij dat leeg neem ik de wodka-jus
Ik was hier niet op tijd in de winkelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
Heftig buitje net. Behoorlijk nat geworden
Lekker tochquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
Heftig buitje net. Behoorlijk nat geworden
We kunnen wolken verwachten, maar ook zon en regen, misschien onweer en/of hagel, kans op storm en weeralarm, wateroverlast, bliksem, misschien opnieuw een downburst? Of een windhoos! Kortom, we kunnen alles krijgenquote:
Sorry, maar ik kan echt geen 2 weken vooruit kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Daar heb ik dus niets aan he
Wil dan misschien een lang weekend weg, maar alleen als het redelijk tot goed weer is
En dan maar hopen op wateroverlast?quote:
Echt goed ben je er nog niet in hequote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan echt geen 2 weken vooruit kijkenlaat staande voor volgende week, want de betrouwbaarheid is dan nog maar 0%/20%. Ik voorspel dik noodweer en storm voor woensdag de 27ste
kans dat het uit komt is 4%
Vraag het aan Helga van Leur of zoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt goed ben je er nog niet in he![]()
Vraag het maandag oid nog wel een keer dan
Helga van Leur is gek, die zegt dat je een jas aan zal moeten omdat het kil zal aanvoelen met 22 gradenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vraag het aan Helga van Leur of zozelfs die zal het niet eens goed kunnen voorspellen
idem als alle andere weermannen/vrouwen
kortom, het heeft niks met "goed in zijn" te maken
maar meer om de betrouwbaarheid
![]()
Maandag? Euh over 2 weken heach vraag het woensdag of zo maar, dan heb ik wel een redelijk inzicht op, echter wel over voorbehoud
Qutiequote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Helga van Leur is gek, die zegt dat je een jas aan zal moeten omdat het kil zal aanvoelen met 22 graden.
Ik wel, heb het haar zelf horen zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
dat weet ik verder niet
hangt natuurlijk ook vanaf waar de wind weg komt
quote:
Nee, het is nog ochtend hoor, deze dag duurt nog heel erg langquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn middagdipje had... Vertel me dat het middag is please, dan duurt deze dag niet meer zo heel lang iig
.
22 graden bij een noordewind is hier wel kilquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wel, heb het haar zelf horen zeggen. 'T is dat ik zat, anders was m'n broek afgezakt... Waar moet de wind wegkomen dan, zonder tussenstops direct van de Noordpool ofzo
. 22 graden is niet kil
.
Getverquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is nog ochtend hoor, deze dag duurt nog heel erg lang
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Getver. Gisteravond duurde ook al veel te lang (om 11 uur kwam er nog ff iemand langs
).
We hebben vandaag voornamelijk geprobeerd de bouwgrond deftig te krijgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Schiet het al op met de bouw?
Nee, Pat moest wat voor die knakkert doen. Ik ben om 12 uur naar bed gegaan, visite of nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Om 11 uur
Was het dan wel gezellig nog?
En die is nu werken natuurlijk? Hoop voor hem dat hij morgen niet weg hoeftquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, Pat moest wat voor die knakkert doen. Ik ben om 12 uur naar bed gegaan, visite of niet.
Pat zal wel brak zijn vanavond, die lag pas om half 2.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die is nu werken natuurlijk? Hoop voor hem dat hij morgen niet weg hoeft
Wat gebruik je dan tegen het onkruid? Hier heb je daar niks fatsoendelijks voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:39 schreef leonieke het volgende:
Onkruid weg. We hadden een tijd terug gespoten tegen het onkruid en het meeste was weg. Nu stond het weer vol met netels en distels. Bijna alles wegen betonnen platen en palen en afsluiting ook weggevoerd. Het ziet er al bijna als een bouwgrond uit
Bij ons is moederdag altijd 2e zondag van mei en vaderdag 2e zondag van juni.
Ik denk dat het product Panic heet ofzo. Het onkruid stond de vorige keer denk ik op sommige plaatsen een halve meter hoog en het was bijna allemaal opgedroogd. Maar het was toen wel uitstekend weer om te spuiten tegen het onkruid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat gebruik je dan tegen het onkruid? Hier heb je daar niks fatsoendelijks voor.![]()
Dat zal ik dan wel alleen in Belgie kunnen kopen neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het product Panic heet ofzo. Het onkruid stond de vorige keer denk ik op sommige plaatsen een halve meter hoog en het was bijna allemaal opgedroogd. Maar het was toen wel uitstekend weer om te spuiten tegen het onkruid.
Is ook zover weg voor jou he, belgiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel alleen in Belgie kunnen kopen neem ik aan.
Zal het eens onthouden.dankje.
Als je zou willen graag, alvast bedankt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:10 schreef leonieke het volgende:
Graag gedaan Bengeltje
Anders vraag ik nog eens aan mijn ma wat zij gebruikt (haar tuin is haar derde kind ofzo dus dat moet perfect in zijn)
Wordt echt wel een dagje weg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook zover weg voor jou he, belgie
met jou?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:23 schreef leonieke het volgende:
Ik ben ermee weg
Eerst naar de mis en dan naar Dadizele
Heb hier genoeg bier voor het hele weekendquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Maar is er nog wel bier?
Zo de kroeg inquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Allemaal wat leuks aan het doen ?
ik ben nog aan het kijken wat ik ga doen vanaafquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Neuhquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Zuip zequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zo de kroeg inTot morgen fok vrindjes
![]()
En wat zijn de opties?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben nog aan het kijken wat ik ga doen vanaaf
Lekker relaxen dan? Is Pat al thuis?quote:
geen idee nogquote:
Je legt jezelf iig geen beperking op wat dat betreft danquote:
Dunno, mijn zondes aan het overdenken denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, ben me aan het ergeren aan mijn pc/mediaspeler en ja, die is thuis...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker relaxen dan? Is Pat al thuis?
Oeh, strekte dan dit weekend ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno, mijn zondes aan het overdenken denk ik
Ondertussen al uit geërgerd? En dan ga je toch wat met hem doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ben me aan het ergeren aan mijn pc/mediaspeler en ja, die is thuis...
Nee, ik heb mijn mediaspeler inmiddels helemaal leeggetrokkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ondertussen al uit geërgerd? En dan ga je toch wat met hem doen?
Winamp gebruiken danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn mediaspeler inmiddels helemaal leeggetrokken.
Hij is een spelletje aan 't doen...
Huhquote:
microshitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Huh.
Nee, op zich vind ik de mediaspeler wel prettig, alleen zeurt 'ie steeds dat 'ie er een nieuwere versie is... En die wil ik dus niet.
Is het niet zo dat het dan op een gegeven moment niet meer ondersteund is ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
microshit
Winamp doet dat soms ook wel, maar dat is dan heel eenvoudig wet te klikken
Ze ondersteunen het al niet fatsoenlijk als het nieuw isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het dan op een gegeven moment niet meer ondersteund is ofzo.
Hoiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:39 schreef leonieke het volgende:
Zo, terug in West-Vlaanderen, met een barstende koppijn
*Overbied met Naproxen 500*quote:
Lijkt je dat verstandigquote:
Jij hebt morfine in huisquote:
Bwa, ik kan wel tegen iets. Er is een tijd geweest dat ik 4 - 6 dafalgans op een dag namquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt je dat verstandig. Pat gaat al bijna out van 1 Naproxenetje
.
Verstandigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt je dat verstandig. Pat gaat al bijna out van 1 Naproxenetje
.
Ik was ook verbaasd eigenlijk... Ik ben al blij als mijn hoofdpijn er een beetje mee zaktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, ik kan wel tegen iets. Er is een tijd geweest dat ik 4 - 6 dafalgans op een dag nam
Mja, mijn probleem is eigenlijk dat ik altijd te lang wacht om een pijnstiller te nemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd eigenlijk... Ik ben al blij als mijn hoofdpijn er een beetje mee zakt.
hmz? Is er voetbal?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
leonieke, zit jij ook te kijken hoe nederland belgie inmaakt?
Dat is standaard toch bij het voetbal tegenwoordigquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:10 schreef leonieke het volgende:
Daarom dus mijn verbazing
Ik kijk tegenwoordig niet meer naar de Belgen
Maar nu moet ik afsluiten, mijn ma is daar met een ijsje met warme chocoladesaus![]()
Welke game speel je?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb net ff 1.5u gegamed
En de fles wijn van een liter is bijna op
Call of Duty 2quote:
Georganiseerde massamoordquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Call of Duty 2
Maar dan multi-player, dus samen met een groep vrienden/clanmaatjes server uitzoeken en op TS (teamspeak, waarmee je met elkaar in gesprek kan) aanwijzigen geven..
Das geluktquote:Op zondag 17 juni 2007 00:10 schreef Sjowhan het volgende:
Alhoewel je echt een keer Call of Duty 2 (zowel een gedownloadde versie of legaal) gespeeld moet hebben om het een beetje te begrijpen...
Hmz vreemd toch... of heb ik het verkeerd op dat de Belgen door zijn naar de halve finale en naar de Olympische Spelen mogen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is standaard toch bij het voetbal tegenwoordig
maar ze hebben het ek gehaald (dat is dus nu) en maken nog steeds een kans op de halve finale. valt mee dus![]()
Snap er ook niets vanquote:Op zondag 17 juni 2007 11:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz vreemd toch... of heb ik het verkeerd op dat de Belgen door zijn naar de halve finale en naar de Olympische Spelen mogen?
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap er ook niets van
Maar het zijn belgen, die zullen wel weer iemand hebben omgekocht of gegokt oid
Ja, best wel soms hequote:Op zondag 17 juni 2007 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
schandalig!!
Wij zijn eerlijke mensen!![]()
Ik ben altijd eerlijk hoorquote:
Welke foto's?quote:
Goedemorgen gekkiequote:
Ik weet wel waarom ze zover komen hoor. De meeste zijn in nederland opgeleid. Daarom kunnen ze een keer wel meedoenquote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk hoor
Maar sommige andere mensen hier...Maar laten we er maar gewoon vanuit gaan dat de Belgen het dubbel en dik verdiend hebben
En blijkbaar hebben ze zo'n talent dat zij wel door kunnen en de Nederlanders die het hen geleerd hebben, niet... Wat is er mis met jullie generatie?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ze zover komen hoor. De meeste zijn in nederland opgeleid. Daarom kunnen ze een keer wel meedoen
Uh, je hebt blijkbaar niet helemaal opgeletquote:Op zondag 17 juni 2007 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
En blijkbaar hebben ze zo'n talent dat zij wel door kunnen en de Nederlanders die het hen geleerd hebben, niet... Wat is er mis met jullie generatie?
Dat kloptquote:Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, je hebt blijkbaar niet helemaal opgelet
Ze zijn beide door, nederland als 1e in de groep (die waren voor de wedstrijd al door) belgie als 2e (die hadden nog 1 punt nodig)quote:Op zondag 17 juni 2007 11:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik heb alleen maar de 2-2 eindstand gezien en heb geen flauw idee hoe het voor de rest zit
Goh dat wist ik zelfs al en kijk geen voetbal.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn beide door, nederland als 1e in de groep (die waren voor de wedstrijd al door) belgie als 2e (die hadden nog 1 punt nodig)
Van gister heb ik er 80 gemaakt, prachtig weerdagje voor mijquote:
Altijd mooi, en nu weer van die prachtige luchten te zienquote:
Yupquote:
Ow k, waarom wilden die domme nederlanders dan zo graag winnen?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn beide door, nederland als 1e in de groep (die waren voor de wedstrijd al door) belgie als 2e (die hadden nog 1 punt nodig)
Niet nodig hierquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
Hebben jullie iets voor vaderdag gehaalt? Of doen jullie er niet aan?
Omdat de belgen vervelend beginnen te wordenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow k, waarom wilden die domme nederlanders dan zo graag winnen?![]()
![]()
![]()
Zonder vader hoeft het nietquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
Nederland verloren tegen Belgie?? Zeg me dat dit een grap is!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat de belgen vervelend beginnen te worden
ik doe er niks aanquote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
Je zou ook kunnen lezen. De eindstand staat hier zeker al eens, zo niet vaker vermeldquote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nederland verloren tegen Belgie?? Zeg me dat dit een grap is!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga vanavond bij mn ouders wegquote:
Nou ja zegquote:Op zondag 17 juni 2007 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maakt dr niet zoveel uit geloof ik
Ik zie anders niks staanquote:Op zondag 17 juni 2007 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen lezen. De eindstand staat hier zeker al eens, zo niet vaker vermeld
Welkom terugquote:Op zondag 17 juni 2007 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ThuisPaar uurtjes bijgeslapen, was is al uit de machine, tas al uitgepakt en ik heb al even gedoucht
Nu maar gauwzetten, en een muziekje aan, ik word redelijk gek van de stilte hier
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik heb alleen maar de 2-2 eindstand gezien en heb geen flauw idee hoe het voor de rest zit
Ooh 2-2quote:
Jullie hebben je eigen minibuldozerquote:Op zondag 17 juni 2007 12:49 schreef leonieke het volgende:
En een aantal nieuwe foto's op de blogVoor de mensen die het resultaat willen zien van ons hard labeur van gisteren
Mijn schoonvader heeft er één (hij is dan ook de aannemer die ons huis gaat bouwenquote:
Dus pas leuk speelgoedquote:Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft er één (hij is dan ook de aannemer die ons huis gaat bouwen)
Schattig ding he![]()
Ah, vandaarquote:Op zondag 17 juni 2007 12:54 schreef leonieke het volgende:
De betonnen paaltjes liggen achter de rommel
En aangezien ik er mijn rug bijna op gekraakt heb, durf ik zeggen dat het betonnen paaltjes waren.
Die kleine houten plaatjes had ik bijna weggesmeten om te verbranden, maar die zullen gebruikt worden om het huis uit te meten zodat ze weten waar de muren moeten komen
Wat dacht je? Ze kan niet werken zonder pijn en overdrijft dan ook nog eens?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Vond het al zo vreemd dat je die houten paaltjes beton noemde
Had meer zoiets van, noemen ze hout en beton daar nou weer andersquote:Op zondag 17 juni 2007 12:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ze kan niet werken zonder pijn en overdrijft dan ook nog eens?
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:56 schreef leonieke het volgende:
Volgens mijn helper wogen die palen en platen (maar die zaten nog in de grond) makkelijk 60kg. Ik moet toegeven dat ik ze niet alleen versleept heb
Een cassettequote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef leonieke het volgende:
lol
We willen later een cassette in ons huis om een vuurtje te maken, ik zie me al elke dag met een blok beton sleuren
Het was wel een grappig zicht: mijn helper (gewoon van in de bouw te werken) duwt en die platen/palen verplaatsen zich redelijk vlotjes, ik sta te duwen en ze verschuiven een centimeterquote:
*naar blog rentquote:Op zondag 17 juni 2007 13:13 schreef leonieke het volgende:
En nu ook een foto van nieke in actie op de blog
Mwoa, heel en gezond wel, eigenlijk. Nou ja, het was leuk iigquote:
En daar krijg je dus spierpijn vanquote:Op zondag 17 juni 2007 13:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was wel een grappig zicht: mijn helper (gewoon van in de bouw te werken) duwt en die platen/palen verplaatsen zich redelijk vlotjes, ik sta te duwen en ze verschuiven een centimeter![]()
Ramboquote:Op zondag 17 juni 2007 13:13 schreef leonieke het volgende:
En nu ook een foto van nieke in actie op de blog
inbouw open haard dan?quote:
Ik heb ook helpen tillen hequote:
Iedereen die niet in de bouw werkt zou last hebben hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 13:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb ook helpen tillen he![]()
En met de rare drilboor enzo.
Ik ben gewoon een mietje en heb een zwakke rug
as op de grond is hier niet altijd het beval hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 13:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een inbouwcassette dus, volledig afgesloten dus geen as op de grond
Welke kanten ga je opzoeken?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
341 nieuwe bordjes erbij weerTotaal 1650 nu
Wie weet gaat het inderdaad nog lukken ook, het jaar afsluiten met 2000+
Moet er nog wel even een georganiseerde aanval op België gepland worden
Gek!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En hoe zit het met je aantal treinkm's ? ga je de 100.000 nog halen dit jaarquote:Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet gaat het inderdaad nog lukken ook, het jaar afsluiten met 2000+
Moet er nog wel even een georganiseerde aanval op België gepland worden
Alles wat nog moetquote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef leonieke het volgende:
Welke kanten ga je opzoeken?
Nee. 50k wel denk ik. 10k deze maand moet ook kunnen op zichquote:Op zondag 17 juni 2007 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe zit het met je aantal treinkm's ? ga je de 100.000 nog halen dit jaar
Je bent gekquote:Op zondag 17 juni 2007 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles wat nog moet
Maar vandaag even geen treinheel even op adem komen hoor
7.359 kilometer gemaakt in 13 dagen
Nog even een lang weekend of 2 dan heb je die 10k wel jaquote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. 50k wel denk ik. 10k deze maand moet ook kunnen op zich
Sterker nog, wat zijn de kosten momenteenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe zit het met je aantal treinkm's ? ga je de 100.000 nog halen dit jaar
Nou ja dat wordt dus lastigquote:Op zondag 17 juni 2007 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog even een lang weekend of 2 dan heb je die 10k wel ja
Dat is best een openbaring voor je he?quote:
Bwa, je blijft me steeds verbazen jaquote:Op zondag 17 juni 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is best een openbaring voor je he?
Plannenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat wordt dus lastigIk heb ineens allerlei plannen en zo
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:41 schreef es70 het volgende:
7 uur is echt te vroeg om op te staan op zondag.
Waarom doe je het danquote:Op zondag 17 juni 2007 15:41 schreef es70 het volgende:
7 uur is echt te vroeg om op te staan op zondag.
Omdat Nina om kwart voor 8 wegmoest, dus er moest ontbijt en lunch gemaakt worden enzo...quote:
Oh, die ging met een stok gooien toch?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat Nina om kwart voor 8 wegmoest, dus er moest ontbijt en lunch gemaakt worden enzo...
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die ging met een stok gooien toch?
D'r tenen volgens mijquote:
Heeft ze het goed gedaan?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r tenen volgens mij.
We zijn naar haar optreden geweest, kopje koffie gedronken en er vandoor gegaan. Straks gaan we die kant weer op voor de prijsuitreiking
.
Goed geslaagd op de zwarte markt.
Dat zullen we merken met de prijsuitreikingquote:Op zondag 17 juni 2007 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft ze het goed gedaan?
Wat heb je allemaal gehaald?
Spannend dusquote:Op zondag 17 juni 2007 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zullen we merken met de prijsuitreiking.
Ventilator/lampdinges, lamp voor boven de eettafel, nieuwe klok en 15 paar sokken voor de jongens.
En ik eet shoarma vanavond natuurlijk (niet die zooi met paprika, maar écht lekkere shoarma).
Speerwerpen?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die ging met een stok gooien toch?
Kuukquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kuuk
Hee trouwens, wisten jullie dat er maar op 61 van de 64 stations in Luxemburg bordjes staan? En dat er toch 63 stations met Luxemburgse bordjes zijn? Ook 2 in Frankrijk namelijk, net over de grensNiet? Hier dan
[afbeelding]
"Luxemburg in vogelvlucht"quote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kuuk
Hee trouwens, wisten jullie dat er maar op 61 van de 64 stations in Luxemburg bordjes staan? En dat er toch 63 stations met Luxemburgse bordjes zijn? Ook 2 in Frankrijk namelijk, net over de grensNiet? Hier dan
[afbeelding]
quote:
Dudelange-Burangequote:Op zondag 17 juni 2007 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
De meeste ken ik wel. Welke stations hebben geen bordje?
Wist je al dat ik ga verhuizen?quote:
Ja je was allemaal tapijt aan het uitzoeken en zo hoor ik?quote:
Ja, en dat Dudelange-Ville ze WEL heeft. Burange en Centre zijn op zich vrij nieuw, maar toch ook weer niet ZO nieuw, zou je denken. Usines bestaat al heel lang, maar daar waren ze ook bezig. Nou ja, ik moet dus over een tijdje nog een keer terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |