We hebben hier sinds vorig jaar een nieuwe aldi gebouw, hier is tevens een mooie terrein aangelegt (voor de auto'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Rij je ermee op straat of hebben jullie daar een baan oid?
niemand reageerde op mijquote:
jahquote:
kan beter.. Ben best wel gesloopt door de laatste 2 wekenquote:Hoe is het?
Die hebben wij nog nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, laten we de lidl niet vergeten natuurlijk
Ik zou ze aanklagen als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
jah
[..]
kan beter.. Ben best wel gesloopt door de laatste 2 wekenHard gewerkt enzo
Therapiën zijn wel zwaar, maar wel nuttig.
zo maar slapen en morgen naar de Makro/Hocras/Sligro
Nog een Macquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die hebben wij nog nietmaar die komt er wel
! Ook krijgen we nog een macdonalds
zekers, maat het weekend heb ik echt wel nodig jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou ze aanklagen als ik jou was
Nuttig is goed in dit geval
eerst nog ff wat drinken hoorquote:Welterusten dan en shop ze morgen
Enig idee hoe lang je nog moet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
zekers, maat het weekend heb ik echt wel nodig ja
BIerquote:eerst nog ff wat drinken hoor![]()
quote:
En dan een boel water en we hebben een heel mooi zeilgebiedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ach ja, en ook nog een Xenos
nog even en we hebben een 2de Leeuwarden
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan een boel water en we hebben een heel mooi zeilgebied
tot eind september iig, daarna misschien nog 'dagsctrustuur', dus iedere dag heen en weer reizen.quote:
rum-colaquote:BIer
Nee uit de zeequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie dit water ook niet uit de lucht komen he
idd, en ik heb nu pas het idee dat ik wat aan het doen benquote:
dat wel ja, alleen het is moelijk alles in praktijk te brengen..quote:Heb je wel het idee dat je er wat aan hebt?
nee, rum-colaquote:Wodka-jus dan
ik denk het jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal de rest ook wel wat gedaan hebben, alleen of jij het als zodanig herkent
dat moet ik zelf doen.. het is niet zo dat ik les krijg ofzo, het is meer uitproberen of iets werkt en het er over hebben.quote:Gaan ze daar ook nog aan werken? Het in praktijk brengen van de theorie die je nu krijgt?
helaas is dat van mij alweer opquote:Goede deal wel, zuip jij dat leeg neem ik de wodka-jus
Ik was hier niet op tijd in de winkelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
Heftig buitje net. Behoorlijk nat geworden
Lekker tochquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
Heftig buitje net. Behoorlijk nat geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |