We hebben hier sinds vorig jaar een nieuwe aldi gebouw, hier is tevens een mooie terrein aangelegt (voor de auto'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Rij je ermee op straat of hebben jullie daar een baan oid?
niemand reageerde op mijquote:
jahquote:
kan beter.. Ben best wel gesloopt door de laatste 2 wekenquote:Hoe is het?
Die hebben wij nog nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, laten we de lidl niet vergeten natuurlijk
Ik zou ze aanklagen als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
jah
[..]
kan beter.. Ben best wel gesloopt door de laatste 2 wekenHard gewerkt enzo
Therapiën zijn wel zwaar, maar wel nuttig.
zo maar slapen en morgen naar de Makro/Hocras/Sligro
Nog een Macquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die hebben wij nog nietmaar die komt er wel
! Ook krijgen we nog een macdonalds
zekers, maat het weekend heb ik echt wel nodig jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou ze aanklagen als ik jou was
Nuttig is goed in dit geval
eerst nog ff wat drinken hoorquote:Welterusten dan en shop ze morgen
Enig idee hoe lang je nog moet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
zekers, maat het weekend heb ik echt wel nodig ja
BIerquote:eerst nog ff wat drinken hoor![]()
quote:
En dan een boel water en we hebben een heel mooi zeilgebiedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ach ja, en ook nog een Xenos
nog even en we hebben een 2de Leeuwarden
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan een boel water en we hebben een heel mooi zeilgebied
tot eind september iig, daarna misschien nog 'dagsctrustuur', dus iedere dag heen en weer reizen.quote:
rum-colaquote:BIer
Nee uit de zeequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie dit water ook niet uit de lucht komen he
idd, en ik heb nu pas het idee dat ik wat aan het doen benquote:
dat wel ja, alleen het is moelijk alles in praktijk te brengen..quote:Heb je wel het idee dat je er wat aan hebt?
nee, rum-colaquote:Wodka-jus dan
ik denk het jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal de rest ook wel wat gedaan hebben, alleen of jij het als zodanig herkent
dat moet ik zelf doen.. het is niet zo dat ik les krijg ofzo, het is meer uitproberen of iets werkt en het er over hebben.quote:Gaan ze daar ook nog aan werken? Het in praktijk brengen van de theorie die je nu krijgt?
helaas is dat van mij alweer opquote:Goede deal wel, zuip jij dat leeg neem ik de wodka-jus
Ik was hier niet op tijd in de winkelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
Heftig buitje net. Behoorlijk nat geworden
Lekker tochquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
Heftig buitje net. Behoorlijk nat geworden
We kunnen wolken verwachten, maar ook zon en regen, misschien onweer en/of hagel, kans op storm en weeralarm, wateroverlast, bliksem, misschien opnieuw een downburst? Of een windhoos! Kortom, we kunnen alles krijgenquote:
Sorry, maar ik kan echt geen 2 weken vooruit kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Daar heb ik dus niets aan he
Wil dan misschien een lang weekend weg, maar alleen als het redelijk tot goed weer is
En dan maar hopen op wateroverlast?quote:
Echt goed ben je er nog niet in hequote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan echt geen 2 weken vooruit kijkenlaat staande voor volgende week, want de betrouwbaarheid is dan nog maar 0%/20%. Ik voorspel dik noodweer en storm voor woensdag de 27ste
kans dat het uit komt is 4%
Vraag het aan Helga van Leur of zoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt goed ben je er nog niet in he![]()
Vraag het maandag oid nog wel een keer dan
Helga van Leur is gek, die zegt dat je een jas aan zal moeten omdat het kil zal aanvoelen met 22 gradenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vraag het aan Helga van Leur of zozelfs die zal het niet eens goed kunnen voorspellen
idem als alle andere weermannen/vrouwen
kortom, het heeft niks met "goed in zijn" te maken
maar meer om de betrouwbaarheid
![]()
Maandag? Euh over 2 weken heach vraag het woensdag of zo maar, dan heb ik wel een redelijk inzicht op, echter wel over voorbehoud
Qutiequote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Helga van Leur is gek, die zegt dat je een jas aan zal moeten omdat het kil zal aanvoelen met 22 graden.
Ik wel, heb het haar zelf horen zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
dat weet ik verder niet
hangt natuurlijk ook vanaf waar de wind weg komt
quote:
Nee, het is nog ochtend hoor, deze dag duurt nog heel erg langquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn middagdipje had... Vertel me dat het middag is please, dan duurt deze dag niet meer zo heel lang iig
.
22 graden bij een noordewind is hier wel kilquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wel, heb het haar zelf horen zeggen. 'T is dat ik zat, anders was m'n broek afgezakt... Waar moet de wind wegkomen dan, zonder tussenstops direct van de Noordpool ofzo
. 22 graden is niet kil
.
Getverquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is nog ochtend hoor, deze dag duurt nog heel erg lang
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Getver. Gisteravond duurde ook al veel te lang (om 11 uur kwam er nog ff iemand langs
).
We hebben vandaag voornamelijk geprobeerd de bouwgrond deftig te krijgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Schiet het al op met de bouw?
Nee, Pat moest wat voor die knakkert doen. Ik ben om 12 uur naar bed gegaan, visite of nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Om 11 uur
Was het dan wel gezellig nog?
En die is nu werken natuurlijk? Hoop voor hem dat hij morgen niet weg hoeftquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, Pat moest wat voor die knakkert doen. Ik ben om 12 uur naar bed gegaan, visite of niet.
Pat zal wel brak zijn vanavond, die lag pas om half 2.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die is nu werken natuurlijk? Hoop voor hem dat hij morgen niet weg hoeft
Wat gebruik je dan tegen het onkruid? Hier heb je daar niks fatsoendelijks voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:39 schreef leonieke het volgende:
Onkruid weg. We hadden een tijd terug gespoten tegen het onkruid en het meeste was weg. Nu stond het weer vol met netels en distels. Bijna alles wegen betonnen platen en palen en afsluiting ook weggevoerd. Het ziet er al bijna als een bouwgrond uit
Bij ons is moederdag altijd 2e zondag van mei en vaderdag 2e zondag van juni.
Ik denk dat het product Panic heet ofzo. Het onkruid stond de vorige keer denk ik op sommige plaatsen een halve meter hoog en het was bijna allemaal opgedroogd. Maar het was toen wel uitstekend weer om te spuiten tegen het onkruid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat gebruik je dan tegen het onkruid? Hier heb je daar niks fatsoendelijks voor.![]()
Dat zal ik dan wel alleen in Belgie kunnen kopen neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het product Panic heet ofzo. Het onkruid stond de vorige keer denk ik op sommige plaatsen een halve meter hoog en het was bijna allemaal opgedroogd. Maar het was toen wel uitstekend weer om te spuiten tegen het onkruid.
Is ook zover weg voor jou he, belgiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel alleen in Belgie kunnen kopen neem ik aan.
Zal het eens onthouden.dankje.
Als je zou willen graag, alvast bedankt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:10 schreef leonieke het volgende:
Graag gedaan Bengeltje
Anders vraag ik nog eens aan mijn ma wat zij gebruikt (haar tuin is haar derde kind ofzo dus dat moet perfect in zijn)
Wordt echt wel een dagje weg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook zover weg voor jou he, belgie
met jou?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:23 schreef leonieke het volgende:
Ik ben ermee weg
Eerst naar de mis en dan naar Dadizele
Heb hier genoeg bier voor het hele weekendquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Maar is er nog wel bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |