quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
"De SC"
Leandra is onmogelijk
En edit sneller dan het licht.
De moeder aller taalnazi's
Dus een verdomde guitig wicht
Nakend zal ze nooit verschijnen
Geen Eendegrijns van oor tot oor
Want uiterst kek naakt paraderen
Daar hebben wij Lievkikkert voor
Ondanks de gestolen ava
Posts zij dapper nakend voort
Gaat in tegen de COShoeren
En scheldt op Eendt zoals het hoort
Over COShoeren gesproken
Soury post nu ook SC
En als Eendtje begint te kwaken
Baggerdt ze gesjellug mee
Ook Disana wil nog weleensch
Als de COS inkakken gaat
Een SC postje neder planten
Meestal is dat echter laat
Beequeen zie ik ook nog posten
Dubieus maar immer geyl
Meer offtopic dan offtopic
Ik zeg: LoveProfusion stijl
Maar ik dwaal een weinig af
begin van water licht te trippen
Een lange post vol baggerrijm
En nog niets over de kippen
Petraa en sinds kort ook Kippiee
Posten vrolijk zij aan zij
Daarmee maakt ze vooral Peter
Elke dag weer heerlijk blij
Day is onze moderator
En ze is dus veel te liev
Al haar posts zijn reuze-schattug
Met haar wil ik heul geen "beef"
Dan hebben we nog de buurvrouw
Mede-lid van BaggerSquad©
Immer goed voor kwalipostings
Maar mij iets te vaak op pad.
Polo met zijn geyle ava
Kotst als niemand anders kan
Als ik FA was zorgde ik
Dat hij geen plaatjes posten kan
Lithski heeft de mooiste ava
KZ het meeste filmtalent
Lobasca zit enkel te zuipen
Thera scheldt vaak als een vent
Leandra is niet te betrappen
Eendt een vuige ramptoerist
Mootie klein en groen en ziekjes
Dutchy veel te vaak gemist
Als laatste wou ik graag nog even
Als u toch nog zit te lezen
Een kleine rijm hier neder schrijven
Wees gerust het duurt maar even...
Veulerst! 'k was je niet vergeten
Bewaar het beste voor het laatst
Hier geef ik alvast een kusje
Voor als je straks slapen gaatst
Mocht ik je nu zijn vergeten
Kalmeer eerst even en zie in:
Gertje heb ik lopen stalken
Maar hij staat er ook niet in.
XxX
IaN
Dus jij hebt haar even geholpen?quote:
Wie zijn we !!! Ik mep ze voor hun avaterquote:
Ah, een ouwe lul met weinig ervaring...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet vaak gebruikt en vaak binnen gestaan, zo goed als nieuw![]()
Every night has its daaaaaaaaaawnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
vroegâh had je ook zo'n liedje... every rose has it's thornes....
ff zoeken..![]()
Ik heb er geen problemen meequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, een ouwe lul met weinig ervaring...
Het wordt er niet echt beter op met al die omslachtige omschrijvingen hè
Een aantal wel... een ander is gewoon permanent in de war, die kun je het dan ook niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat ze er voor kozen om me niet te snappen![]()
found ~it!! zie edit in post hierboven...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Every night has its daaaaaaaaaawn
Iets van Motley Crue ofzo, of Poison.
Waar maak je je in vredesnaam druk om. Let ff op wie dat schreefquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had het goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
found ~it!! zie edit in post hierboven...![]()
![]()
ruig man...![]()
![]()
Ja, sommigen vinden dat wel eens leuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Laatste Activiteit: 11.04.2004 20:39quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:13 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:14 schreef PC eend het volgende:
Ben jij een enge stalker ofzo
Flikker een eind op man![]()
Leukquote:
url was fout. Maar hij bestaat dus écht.quote:
Oh dank je ik dacht dat het echt een eend wasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
url was fout. Maar hij bestaat dus écht.
waarom zou eend niet echt bestaan dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
url was fout. Maar hij bestaat dus écht.
Is op zoek naar broertjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
THERA!
die heeft wat stress aangaande haar broertje...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
THERA!
Bron?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las het.
Ze liegt.
Ze zit bij een vriend(in)![]()
Heb ik nietquote:
Wandelende tak ? Kinkyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Ongefundeerde reljosti post gebasseerd op vage geruchten en wat ik me meen te herinneren van voorgaande gesprekken. [afbeelding]
Zit ze ons een beetje voor de gein ongerust te makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las het.
Ze liegt.
Ze zit bij een vriend(in)![]()
En ineens is het leeg hier... Wat doe je tochquote:
Ze krijgt Soury neigingen... Schandalig is hetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit ze ons een beetje voor de gein ongerust te maken![]()
Ze zijn nu al bang voor me.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
En ineens is het leeg hier... Wat doe je toch![]()
Is je broer ook zoekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze krijgt Soury neigingen... Schandalig is het
Toch geen rare plaatjes hè!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
IK ga ff iets testen, u bent gewaarschuwd.
Oh, oh....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
IK ga ff iets testen, u bent gewaarschuwd.
Test mislukt... op dat "schilderijtje" in het reactiescherm klikken en dan de url invoeren in het popupschermquote:
Test gelukt blijkbaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Test mislukt... op dat "schilderijtje" in het reactiescherm klikken en dan de url invoeren in het popupscherm
oh...... ik dacht dat je een plaatje wilde postenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef Lobasca het volgende:
Tesst gelukt.
Voor het eerst iets uit een vorig topic gequote.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef Lobasca het volgende:
Tesst gelukt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef Lobasca het volgende:
Tesst gelukt.
Ik twijfelde een beetje, vandaar het ontbreken van een walkthrough in mijn postquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
oh...... ik dacht dat je een plaatje wilde posten
Dat moet ik OOK nog leren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Test mislukt... op dat "schilderijtje" in het reactiescherm klikken en dan de url invoeren in het popupscherm
Maar als je iets uit een vorig topic wilt quoten kan dat ook gewoon met de "normale" quotemodus... je moet dan alleen even nadat je op de quote knop hebt gedrukt de inhoud kopieren en dan hier plakken, dan komt het ook (net als normaal) met de link naar de originele postquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef Lobasca het volgende:
Tesst gelukt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
graag!
Over ruim 2 uur is het middernacht, dus schiet wel opquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Tot vanavond!
Eet smakelijk, till 'laterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Tot vanavond!
Volgens mij komt het door mike, die zonodig moest verklappen dat ik een oud vlaams wijf benquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
En ineens is het leeg hier... Wat doe je toch![]()
Dus, Ctrl plus C = kopieërenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als je iets uit een vorig topic wilt quoten kan dat ook gewoon met de "normale" quotemodus... je moet dan alleen even nadat je op de quote knop hebt gedrukt de inhoud kopieren en dan hier plakken, dan komt het ook (net als normaal) met de link naar de originele post
Zo kun je uit ieder topic een post quoten, en kan men door op het blauwe, vette gedeelte van de quotepost te klikken ook weer bij de originele quote uitkomen..
Zoals deze uit de COS:
[..]
Je plusteken zit boven de = dus dan moet je gewoon shift doen, net als voor alle andere tekens boven de cijfers enzquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus, Ctrl plus C = kopieëren
Ctrl plus V = plakken
Hoe kom ik bij mijn plusteken? Heeft niets met bovenstaande te maken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door mike, die zonodig moest verklappen dat ik een oud vlaams wijf ben
Mag ik bij deze de wisseltrofee voor domste Fokker in ontvangst nemen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je plusteken zit boven de = dus dan moet je gewoon shift doen, net als voor alle andere tekens boven de cijfers enz
Je kunt toch ook bij het vraagteken komen?
Zwiepquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door mike, die zonodig moest verklappen dat ik een oud vlaams wijf ben
Maarre..... het plusje is gevonden, een quote uit een ander topic halen is ook geen probleem meer... nu nog een plaatje postenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
me toetsenboord!!!!! wat erg.
http://i12.tinypic.com/54http://i12.tinypic.com/542mb8l.jpg2mb8l.jpgquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre..... het plusje is gevonden, een quote uit een ander topic halen is ook geen probleem meer... nu nog een plaatje posten
Ik zou zeggen, neem mijn avatar maar![]()
(rechtsklikken, eigenschappen en dan zie je de url van m'n avatar, de url kopieren, dan in een reactiescherm op het schilderijtje klikken en de url in de popup plakken, let wel: dan plaats je het origineel van mijn avatar en die is groter dan in hier links)
Dat gaat goed komenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
http://i11.tinypic.com/523qgkx.gifhttp://i12.tinypic.com/542mb8l.jpg
http://i12.tinypic.com/542mb8l.jpg
Je was er bijna, alleen staat de url in de laatste poging er 2x in...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
Ik neem even een break. Probeer het later weer.![]()
Nope, want na de http ontbreekt de :quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je was er bijna, alleen staat de url in de laatste poging er 2x in...
Als je alles na [/img] weghaalt doet ie het denk ik
Belgish biertje ...quote:
Ik drink nooit pils.quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink nooit pils.Vanaf 8 procent is het o.k. En Belgen zijn goed in brouwen
![]()
Wat doe jij nouquote:
Kateel bier is mijn favo...quote:
Het icoon van leandra is wel iets verandertquote:
Hoeveel procent is dat dan wel niet?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het icoon van leandra is wel iets veranderd
Oeps 10 ofzo. Maar dat drink ik als wijn. Genieten ipv gietenquote:
Heb ik es gedaan maar die kwam nooit meer thuisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!
kerel weer ff weggetrapt bij pjoeter.. nou ik weer..
WB buurvrouwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!
Hoi hoiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!
Ah kwam al bekend voor staat ook in je Fobo toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Is een foto van mijzelve.....
Heb ik een fotoboek? Ik weet van niks....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah kwam al bekend voor staat ook in je Fobo toch?![]()
Kut beken mijn nieuwsgierigheid
Nee maar er steekt een lollie uit de achterkant van je broekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
Navond![]()
Ik had net zomaar een sleur jochies achter me aan. Nog iemand die z'n kind mist?
Iefningquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
Navond![]()
Ik had net zomaar een sleur jochies achter me aan. Nog iemand die z'n kind mist?
Nee zie het.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik een fotoboek? Ik weet van niks....![]()
Jajaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps 10 ofzo. Maar dat drink ik als wijn. Genieten ipv gieten![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Is een foto van mijzelve.....
Ben jij de nieuwe vriendin van mijn ex?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zie het.
Waar heb ik die foto dan gezien. Weet het zeker ? Echt waar![]()
Wilde ze paardje rijden?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
Navond![]()
Eerder een jointquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
Nee maar er steekt een lollie uit de achterkant van je broek![]()
Neuh... Je lijkt waarschijnlijk op iemand. Al haat ik het zelf als iemand dat over mij zegt. Godsamme ik word gekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe vriendin van mijn ex?![]()
Jij lijkt op iemandquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh... Je lijkt waarschijnlijk op iemand. Al haat ik het zelf als iemand dat over mij zegt. Godsamme ik word gek![]()
ow, hij zit nu heel zoet naar southpark te kijken...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik es gedaan maar die kwam nooit meer thuis![]()
Speedy Gonzales ?quote:
Jij bent vervelend aan het worden, heb je het zelf ook door?quote:
Shit ik had de link snel weggehaald maar je was nog snellerquote:
Wat heb je daar nou aan...quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:07 schreef Soury het volgende:
En gelijk brutaal ook
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
iemand met wijn die vervelend wordt heeft altijd al een enorme aantrekkingskracht gehad op moi
Mooi Hoorntje?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Veulen, mooi hoorntje
Leandra, je zit nu waarschijnlijk in de kroeg!
Eend je leeft nog, ik dacht even aan pekingeend, jammie
Ik trek gelijk een fles openquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
iemand met wijn die vervelend wordt heeft altijd al een enorme aantrekkingskracht gehad op moi
Op je hoofd van het paardquote:
nou! als het zo moet dan ga ik wel weg!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Veulen, mooi hoorntje
Pekingeend?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Veulen, mooi hoorntje
Ik dacht nog aan jequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou! als het zo moet dan ga ik wel weg!![]()
Vaagjesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
was een geintje hoor uniekhoorn...![]()
![]()
maar ik ga nu wel slapen.ben verdorie bekaf
![]()
Ik heb mijn moeder mijn laptop gegeven.. FOUT ..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit zijn echt van die momenten dat ik hoop dat mijn moeder ze niet leest.
Hoi mem![]()
wat hat mem dêr mei ût te stean?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit zijn echt van die momenten dat ik hoop dat mijn moeder ze niet leest.
Hoi mem![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daarom ben je ook de liefste eend...
![]()
![]()
![]()
Ze leest meequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat hat mem dêr mei ût te stean?
![]()
eend wie?? zegt ie...quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
eend wie?? zegt ie...![]()
![]()
maar je krijgt de hartelijke groeten terug..![]()
hoi uniekhoorn-memquote:
maar da's meer omdat ik niet weet hoe je naam uit te spreken...quote:
Omdat play eend in de buurt is?quote:
Zonder L graagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar da's meer omdat ik niet weet hoe je naam uit te spreken...![]()
![]()
![]()
ook jij de groetjes...quote:
Truste dan Buufquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ook jij de groetjes...![]()
maar hij ligt zich nu hardop af te vragen of ik nog eens ga slapen....![]()
en aangezien ik al moe was, ga ik dat toch maar ff doen...![]()
![]()
![]()
Eens een eend ......quote:
Dan ken jij het verhaal van het lelijke eendje nog niet zekerquote:
Nee klopt, wel een lelijk verhaal over een eend. Is dat dezelfde?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ken jij het verhaal van het lelijke eendje nog niet zeker
Dat was om te beginnen al geen eendquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef PC eend het volgende:
Dan ken jij het verhaal van het lelijke eendje nog niet zeker
Hoor ik daar een grijze muis piepen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt, wel een lelijk verhaal over een eend. Is dat dezelfde?
Echt wel werd een zwaan..quote:
Wie gaat er vermoord worden?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef uniekhoorn het volgende:
*donker piano muziekje*
Kutzooi ben niet in vormquote:
Dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
Echt wel werd een zwaan..![]()
FF Duckling helpen
Waar blijf je nou?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Pompie dompie
Echt welquote:
Hier ook....quote:
Okee dan zal ik maar niet vertellen de doornroosje eigenlijk van de slaappillen had gesnoeptquote:
Zet aan tot aggressie en relgedragquote:
Over sprookjes gesproken. Iemand van hier wel eens op het Eftelingpark overnacht?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
Het lelijke jonge eendjeEen sprookje van Hans Christian Andersen![]()
Gelukkig drink jij wijn en word je alleen maar vervelendquote:
Nee Efteling is leuk maar overnachten daar moet ik niet aan denken ( maar ik heb geen kid's dus das anders)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over sprookjes gesproken. Iemand van hier wel eens op het Eftelingpark overnacht?
Dat durf ik dan weer nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik durf alleen maar touwtje te trekken....![]()
Oiiiieiieie Peetemeisquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Evening alll
En dat wijf dat de kikker tot prins kuste was gewoon aan het trippen van het kikkerlikkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee dan zal ik maar niet vertellen de doornroosje eigenlijk van de slaappillen had gesnoept![]()
Watte???quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef APK het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATRGGGGGGGGGGGGGGGGG!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Evening alll
Gadver ben ik zoo doorzichtigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig drink jij wijn en word je alleen maar vervelend
Mootiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat wijf dat de kikker tot prins kuste was gewoon aan het trippen van het kikkerlikken
Heb ook geen kids, maar heb geen zin om 500km op een dag te rijden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Efteling is leuk maar overnachten daar moet ik niet aan denken ( maar ik heb geen kid's dus das anders)
Repelsteeltje heet gewoon Keesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat wijf dat de kikker tot prins kuste was gewoon aan het trippen van het kikkerlikken
Hoe kom je dan in godsnaam op die vraagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ook geen kids, maar heb geen zin om 500km op een dag te rijden.
Kun je dan niet beter een goedkoop hotelletje in de buurt zoeken? Efteling hotel is nogal duur.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb daar overnacht vlakbij. Genoeg gelegenheid. Op zo'n park is zo ... nou ja Kidgerricht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogen volwassenen niet naar de efteling?quote:
Efteling is gaafquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mogen volwassenen niet naar de efteling?
Shit... Dat wist ik niet![]()
Luister en huiver. De vader van mijn ex, biedt mijn ex, zijn ex, hun kind en mij een weekend of weekje pretpark aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in godsnaam op die vraag![]()
Met zonder kinderen wel, denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mogen volwassenen niet naar de efteling?
Shit... Dat wist ik niet![]()
Excuse me ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Luister en huiver. De vader van mijn ex, biedt mijn ex, zijn ex, hun kind en mij een weekend of weekje pretpark aan.
Souryyyyyyyyyyyyquote:
Als je iets weet, hou ik me aanbevolen. Vandaar dat ik het balletje even opgooi.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een goedkoop hotelletje in de buurt zoeken? Efteling hotel is nogal duur.
Klinkt heeel gezelligquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Luister en huiver. De vader van mijn ex, biedt mijn ex, zijn ex, hun kind en mij een weekend of weekje pretpark aan.
Ik heb het nog ? Maar ik kijk al 2 dagen niet meer. Nou ja soms.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Souryyyyyyyyyyyy![]()
k u t c h e l l o.
Halve dag geen streams kunnen zien.![]()
Ja maar als ik het zo teruglees, was het wel leuk vandaag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het nog ? Maar ik kijk al 2 dagen niet meer. Nou ja soms.![]()
Ik zou voor euro disney gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
Gezellig met je ex en zijn ex naar euro disney!!!. Ik zou ook voor Euro Disney gaan, maar niet met me exquote:
Hij is lekker maar niet wijs, en hij is mod, dusss....quote:
Sorryquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
Als je iets weet, hou ik me aanbevolen. Vandaar dat ik het balletje even opgooi.![]()
Ik zou wat extra mensen meenemenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Gezellig met je ex en zijn ex naar euro disney!!!. Ik zou ook voor Euro Disney gaan, maar niet met me ex![]()
Nee, want de ex van mijn ex heeft 2 entreekaarten voor de Efteling, en anders moet ze daar alsnog een keer heen. En aangezien we alle vier de Efteling wel leuk vinden.quote:
Waarom euro?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Gezellig met je ex en zijn ex naar euro disney!!!. Ik zou ook voor Euro Disney gaan, maar niet met me ex![]()
Haha, ik ga lekker met me kids 4 daagjes naar Euro disney in de vakantie.quote:
Maar wij kunnen het alledrie goed met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
We hadden een leuk verblijf, Me zusje heeft het toen geboekt .zie me zus morgen wellicht heeft ze nog het adres.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, want de ex van mijn ex heeft 2 entreekaarten voor de Efteling, en anders moet ze daar alsnog een keer heen. En aangezien we alle vier de Efteling wel leuk vinden.
OMG... hier kom ik nooit meer van af hèquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Veulen, mooi hoorntje
Okee dan, ach ik kan het ook nog wel goed met me ex vinden, maar me kids wat minder!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar wij kunnen het alledrie goed met elkaar vinden.![]()
![]()
![]()
En hun dochter is hun heel lief meiske.
sEXquote:
Hoe weet jij dat hij lekker is?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij is lekker maar niet wijs, en hij is mod, dusss....![]()
Ik weiger om in een tent of caravan te slapen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
We hadden een leuk verblijf, Me zusje heeft het toen geboekt .zie me zus morgen wellicht heeft ze nog het adres.
Dat is wel lastig, als je ex ook hun vader is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee dan, ach ik kan het ook nog wel goed met me ex vinden, maar me kids wat minder!!!
Zo hee.. en dan dacht ik dat ik een vreemde band met een ex onderhieldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee was een hotel maar gemoedelijk. Lekker eten en een buiten tuin / terras. En een hoop poezen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weiger om in een tent of caravan te slapen.
Ik zal je de details besparen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo hee.. en dan dacht ik dat ik een vreemde band met een ex onderhield
Klinkt goed. Morgen ben ik bij de ex van mijn ex, kruip ik wel achter de pc om je op te speuren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee was een hotel maar gemoedelijk. Lekker eten en een buiten tuin / terras. En een hoop poezen...Lekker eten en prima kamers. We waren toen met 7 man
Wat is er mis met een caravan? Kijk een tent kan ik me nog voorstellen. Maar een caravan is toch heerlijk?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
Ik weiger om in een tent of caravan te slapen.
Ik ben morgen laat thuis. Zus is jarig maar ik vind je wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klinkt goed. Morgen ben ik bij de ex van mijn ex, kruip ik wel achter de pc om je op te speuren.
Dan ken je ons nog nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:59 schreef APK het volgende:
Oh fuck, post #300 duurt nog effe.....
Voor mij niet. Ik heb meerdere migraine aanvallen per week, en dan wil ik rustig kunnen liggen, met een plee binnen bereik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er mis met een caravan? Kijk een tent kan ik me nog voorstellen. Maar een caravan is toch heerlijk?
Moeten we in bagger modequote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ken je ons nog niet![]()
Maar hoezo, had je een fantastische TT in gedachte?
Nou daar is het antwoord op al onze vragenquote:
Misschien kan je anders een PM aan me sturen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben morgen laat thuis. Zus is jarig maar ik vind je wel.![]()
Dat duurde EXtreem langquote:
Nu al?quote:
Soury duikt de lade inquote:
Ik moest eerst ff tot rust komenquote:
Zwak Kwakquote:
BIKINI TIME!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
TERUG!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
TERUG!
En het antwoord op mijn vraag komt gelijk binnenquote:
En snel, anders gaat ze je weer uitscheldenquote:
Oh ja das nu al 16 juniquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien kan je anders een PM aan me sturen?![]()
Alvast gefeli![]()
OK, ik zit DGK herhaling te kijkenquote:
Jij gaat in je bikini onder je paraplu lopen?quote:
quote:
Kut gemist : (quote:
Eftelingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:14 schreef APK het volgende:
Kuttopic dat te snel in MyAT gaat!![]()
Samenvatting?
[SC # 148] Illotis Manibusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
En het antwoord op mijn vraag komt gelijk binnen
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Bier.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:14 schreef APK het volgende:
Kuttopic dat te snel in MyAT gaat!![]()
Samenvatting?
We wachten het af....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij gaat in je bikini onder je paraplu lopen?
Hmm sexy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |