Gelukkig drink jij wijn en word je alleen maar vervelendquote:
Nee Efteling is leuk maar overnachten daar moet ik niet aan denken ( maar ik heb geen kid's dus das anders)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over sprookjes gesproken. Iemand van hier wel eens op het Eftelingpark overnacht?
Dat durf ik dan weer nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik durf alleen maar touwtje te trekken....![]()
Oiiiieiieie Peetemeisquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Evening alll
En dat wijf dat de kikker tot prins kuste was gewoon aan het trippen van het kikkerlikkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee dan zal ik maar niet vertellen de doornroosje eigenlijk van de slaappillen had gesnoept![]()
Watte???quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef APK het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATRGGGGGGGGGGGGGGGGG!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Evening alll
Gadver ben ik zoo doorzichtigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig drink jij wijn en word je alleen maar vervelend
Mootiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat wijf dat de kikker tot prins kuste was gewoon aan het trippen van het kikkerlikken
Heb ook geen kids, maar heb geen zin om 500km op een dag te rijden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Efteling is leuk maar overnachten daar moet ik niet aan denken ( maar ik heb geen kid's dus das anders)
Repelsteeltje heet gewoon Keesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat wijf dat de kikker tot prins kuste was gewoon aan het trippen van het kikkerlikken
Hoe kom je dan in godsnaam op die vraagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ook geen kids, maar heb geen zin om 500km op een dag te rijden.
Kun je dan niet beter een goedkoop hotelletje in de buurt zoeken? Efteling hotel is nogal duur.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb daar overnacht vlakbij. Genoeg gelegenheid. Op zo'n park is zo ... nou ja Kidgerricht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogen volwassenen niet naar de efteling?quote:
Efteling is gaafquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mogen volwassenen niet naar de efteling?
Shit... Dat wist ik niet![]()
Luister en huiver. De vader van mijn ex, biedt mijn ex, zijn ex, hun kind en mij een weekend of weekje pretpark aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in godsnaam op die vraag![]()
Met zonder kinderen wel, denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mogen volwassenen niet naar de efteling?
Shit... Dat wist ik niet![]()
Excuse me ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Luister en huiver. De vader van mijn ex, biedt mijn ex, zijn ex, hun kind en mij een weekend of weekje pretpark aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |