Souryyyyyyyyyyyyquote:
Als je iets weet, hou ik me aanbevolen. Vandaar dat ik het balletje even opgooi.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een goedkoop hotelletje in de buurt zoeken? Efteling hotel is nogal duur.
Klinkt heeel gezelligquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Luister en huiver. De vader van mijn ex, biedt mijn ex, zijn ex, hun kind en mij een weekend of weekje pretpark aan.
Ik heb het nog ? Maar ik kijk al 2 dagen niet meer. Nou ja soms.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Souryyyyyyyyyyyy![]()
k u t c h e l l o.
Halve dag geen streams kunnen zien.![]()
Ja maar als ik het zo teruglees, was het wel leuk vandaag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het nog ? Maar ik kijk al 2 dagen niet meer. Nou ja soms.![]()
Ik zou voor euro disney gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
Luister en huiver. De vader van mijn ex, biedt mijn ex, zijn ex, hun kind en mij een weekend of weekje pretpark aan.
Gezellig met je ex en zijn ex naar euro disney!!!. Ik zou ook voor Euro Disney gaan, maar niet met me exquote:
Hij is lekker maar niet wijs, en hij is mod, dusss....quote:
Sorryquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
Als je iets weet, hou ik me aanbevolen. Vandaar dat ik het balletje even opgooi.![]()
Ik zou wat extra mensen meenemenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Gezellig met je ex en zijn ex naar euro disney!!!. Ik zou ook voor Euro Disney gaan, maar niet met me ex![]()
Nee, want de ex van mijn ex heeft 2 entreekaarten voor de Efteling, en anders moet ze daar alsnog een keer heen. En aangezien we alle vier de Efteling wel leuk vinden.quote:
Waarom euro?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Gezellig met je ex en zijn ex naar euro disney!!!. Ik zou ook voor Euro Disney gaan, maar niet met me ex![]()
Haha, ik ga lekker met me kids 4 daagjes naar Euro disney in de vakantie.quote:
Maar wij kunnen het alledrie goed met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
We hadden een leuk verblijf, Me zusje heeft het toen geboekt .zie me zus morgen wellicht heeft ze nog het adres.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, want de ex van mijn ex heeft 2 entreekaarten voor de Efteling, en anders moet ze daar alsnog een keer heen. En aangezien we alle vier de Efteling wel leuk vinden.
OMG... hier kom ik nooit meer van af hèquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Veulen, mooi hoorntje
Leandra, je zit nu waarschijnlijk in de kroeg!
Eend je leeft nog, ik dacht even aan pekingeend, jammie
Okee dan, ach ik kan het ook nog wel goed met me ex vinden, maar me kids wat minder!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar wij kunnen het alledrie goed met elkaar vinden.![]()
![]()
![]()
En hun dochter is hun heel lief meiske.
sEXquote:
Hoe weet jij dat hij lekker is?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij is lekker maar niet wijs, en hij is mod, dusss....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |