quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
"De SC"
Leandra is onmogelijk
En edit sneller dan het licht.
De moeder aller taalnazi's
Dus een verdomde guitig wicht
Nakend zal ze nooit verschijnen
Geen Eendegrijns van oor tot oor
Want uiterst kek naakt paraderen
Daar hebben wij Lievkikkert voor
Ondanks de gestolen ava
Posts zij dapper nakend voort
Gaat in tegen de COShoeren
En scheldt op Eendt zoals het hoort
Over COShoeren gesproken
Soury post nu ook SC
En als Eendtje begint te kwaken
Baggerdt ze gesjellug mee
Ook Disana wil nog weleensch
Als de COS inkakken gaat
Een SC postje neder planten
Meestal is dat echter laat
Beequeen zie ik ook nog posten
Dubieus maar immer geyl
Meer offtopic dan offtopic
Ik zeg: LoveProfusion stijl
Maar ik dwaal een weinig af
begin van water licht te trippen
Een lange post vol baggerrijm
En nog niets over de kippen
Petraa en sinds kort ook Kippiee
Posten vrolijk zij aan zij
Daarmee maakt ze vooral Peter
Elke dag weer heerlijk blij
Day is onze moderator
En ze is dus veel te liev
Al haar posts zijn reuze-schattug
Met haar wil ik heul geen "beef"
Dan hebben we nog de buurvrouw
Mede-lid van BaggerSquad©
Immer goed voor kwalipostings
Maar mij iets te vaak op pad.
Polo met zijn geyle ava
Kotst als niemand anders kan
Als ik FA was zorgde ik
Dat hij geen plaatjes posten kan
Lithski heeft de mooiste ava
KZ het meeste filmtalent
Lobasca zit enkel te zuipen
Thera scheldt vaak als een vent
Leandra is niet te betrappen
Eendt een vuige ramptoerist
Mootie klein en groen en ziekjes
Dutchy veel te vaak gemist
Als laatste wou ik graag nog even
Als u toch nog zit te lezen
Een kleine rijm hier neder schrijven
Wees gerust het duurt maar even...
Veulerst! 'k was je niet vergeten
Bewaar het beste voor het laatst
Hier geef ik alvast een kusje
Voor als je straks slapen gaatst
Mocht ik je nu zijn vergeten
Kalmeer eerst even en zie in:
Gertje heb ik lopen stalken
Maar hij staat er ook niet in.
XxX
IaN
Voor mezelf natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik had er een naamtopic van moeten maken.
Zijn we alleen!?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel... aangezien er toch niemand is...
Waar? hier?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik voortaan zo (Ian Topic) in mijn TT's ga schrijven.
Dat users weten dat het niets is.
Voor iemand die niets met tetten heeft pats je er wel verdacht veel mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jaloers op mijn wapenfeit![]()
Shemale?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor iemand die niets met tetten heeft pats je er wel verdacht veel mee.![]()
Verplichtingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het duurde even!
Gisteren ging je slapen rond dit uur, waarom?
Check TTquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:01 schreef Sebasser het volgende:
Ha!
Waar hebben we het over?
DGK?
Saai, ander onderwerp?
Wat? In elke andere post van jou krijg ik een ban!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor iemand die niets met tetten heeft pats je er wel verdacht veel mee.![]()
Aye!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niets?
NIets dan bagger zal je bedoelen, kwaliteits bagger.
Als ik mod ben zal ik milder zijn hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? In elke andere post van jou krijg ik een ban!![]()
Echt nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb zín om klef te doen met jou![]()
poes is alweer van de schrik bekomen - ik ook bijna
Kijk, dat geloof ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik mod ben zal ik milder zijn hoor.![]()
Potentiëel KLB topicquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom spelen sommige vrouwen het toch altijd klaar om GEEN ruimte voor mij over te laten in een fucking 2-persoons bed...
Dat kind is verdomme 1.60 lang...
Je wil toch niet al naar bed?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom spelen sommige vrouwen het toch altijd klaar om GEEN ruimte voor mij over te laten in een fucking 2-persoons bed...
There's no escape...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt niet [afbeelding]
Voor klef gebeuren zoek je maar iemand anders.
Je fipo was briljantquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
Mijn tt was veeel mooier.
Neuh, maar ik moest even een nieuw pakje peuken pakken en het viel nogal op dat mevrouw het gehele bed bezet...quote:
Wanneer is een topic een kuttopic ijo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
Maar ik tief wel elk kuttopic dicht wat DGK binnen komt.![]()
Dat lijkt maar zo. Je slaapt niet elke dag zo, dan wen je eraan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Besluiten een topic te sluiten voordat hij geladen is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
Maar ik tief wel elk kuttopic dicht wat DGK binnen komt.![]()
Als een topic alleen maar gemaakt is om een vraag te stellen waar ik in de fipo antwoord op kan geven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wanner is een topic een kuttopic ijo?
Edits lezenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Besluiten een topic te sluiten voordat hij geladen is.![]()
Ik slaap niet elke dagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Je slaapt niet elke dag zo, dan wen je eraan.
Krijg ik nog antwoord op de vraag over de LOESLIJST van je, of hoe zit dat? Zo'n houten kratje uit de jaren 70quote:
Straks geef je d'r een por. Word ze wakker van, je hebt nog een partij goeie sex en je valt gezellig elk op je eigen helft in slaapquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh, maar ik moest even een nieuw pakje peuken pakken en het viel nogal op dat mevrouw het gehele bed bezet...
Ik wil die rollende glimmende bollen nog wel een keer zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil die rollende glimmende bollen nog wel een keer zien.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Straks geef je d'r een por. Word ze wakker van, je hebt nog een partij goeie sex en je valt gezellig elk op je eigen helft in slaap![]()
Stuur gewoon een foto van je houten reet, email staat in mijn profiel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op de vraag over de LOESLIJST van je, of hoe zit dat? Zo'n houten kratje uit de jaren 70
Die in mijn cap lijken meer op lellende beschimmelde hoor....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil die rollende glimmende bollen nog wel een keer zien.![]()
Vrouwen enzo, ohja, en Ian_Nick.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuur gewoon een foto van je houten reet, email staat in mijn profiel.
deze grap loopt helemaal niet lekker![]()
Die krijg je toch welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die in mijn cap lijken meer op lellende beschimmelde hoor....
En ik wil niet weer een ban.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Ik til haar straks even op, leg haar recht en ga liev liggen slapen naast haar![]()
Je hebt een aanstootgevende avatar en je verneukt het hele DGK forum.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat heb ik gedaan voordat ik hem krijg? (nieuwsgierig)
Oh dat. Neuh, daar is iedereen al aan gewendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt een aanstootgevende avatar en je verneukt het hele DGK forum.![]()
Voor meisjes ben ik altijd liev...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor man...
Eigenlijk best een lieve, hoewel ik me een hardverzakking zou schrikken als ik ineens opgetilt zou worden als ik slaap
Denk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat. Neuh, daar is iedereen al aan gewend![]()
Ha!, die van jou is veel aanstootgevender.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb geen houten reet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuur gewoon een foto van je houten reet, email staat in mijn profiel.
deze grap loopt helemaal niet lekker![]()
Hoezo!?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha!, die van jou is veel aanstootgevender.
Nu drijf je over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedenk eens iets beters voor me. Na PETER IS EEN HELD was ik een beetje door mijn voorraad heen.quote:
IAN FTWquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedenk eens iets beters voor me. Na PETER IS EEN HELD was ik een beetje door mijn voorraad heen.
Niet liegen, ik heb het nou zelf gezien...quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag dat fotootje van mij er wel op pleuren.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet liegen, ik heb het nou zelf gezien...
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet liegen, ik heb het nou zelf gezien...
[..]
[afbeelding]
Er is een stam die dat jaarlijks doet als ritueel, no kidding. Zag ik eens in een docufilm, maar ben vergeten welke stam (in Afrika).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echtwel.
Gewoon een gaatje in de aarde graven en je lul erin hengelen.![]()
Mijn roots!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een stam die dat jaarlijks doet als ritueel, no kidding. Zag ik eens in een docufilm, maar ben vergeten welke stam (in Afrika).
Niet zo wanhopig. We doen het niet slechtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
THERAAAAAAAAAAAA!
Thera doet het beter.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zo wanhopig. We doen het niet slecht![]()
Ik heb jou nog niet zien posten over bloedvlekken wegwassenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zo wanhopig. We doen het niet slecht![]()
Haal je tong eensch uit haar bevallige kontjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Thera doet ALLES beter.
Welnee: ik heb 28 tekens en dat past ook nog.quote:
Jezus fucking Christus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Een soort schrikgodin
http://en.wikipedia.org/wiki/Banshee
IAN FOR MOD ook...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
MOD PLAAG zou ook nog kunnen trouwens
Moet toch maar gaanquote:
IAN FOR MOD!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had persoonlijk Disana geen 48 uur gegeven voor dat gedoe in FB...
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te kort iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet voor lang...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
Play eend? Ben je er nog?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Een week was beter geweest.
quote:
Vraagje over laatste BB. Was die man van Monique, Rob, toen echt daar buiten het hek staan gaan schreeuwen? Of zoiets?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet toch maar gaan
Ik ga dromen dat ik een kettingzaag ben
Ja maar jij vecht tegen je gevoelens voor mijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook niet...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Het werd gezegd, maar of het waar was? Geen ideequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vraagje over laatste BB. Was die man van Monique, Rob, toen echt daar buiten het hek staan gaan schreeuwen? Of zoiets?
Ik probeer die kotsneigingen inderdaad te bedwingen. Anders denken ze nog dat ik bolimia heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Ja maar jij vecht tegen je gevoelens voor mij![]()
![]()
Liefde geeft altijd kriebels in je buik. Komt allemaal goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik probeer die kotsneigingen inderdaad te bedwingen. Anders denken ze nog dat ik bolimia heb.
Je zuigt net zo kek als Eendt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Liefde geeft altijd kriebels in je buik. Komt allemaal goed![]()
![]()
![]()
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vraagje over laatste BB. Was die man van Monique, Rob, toen echt daar buiten het hek staan gaan schreeuwen? Of zoiets?
Eendje is leukerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Je zuigt net zo kek als Eendt!
Oh nee, Eendt is beter...
Nou dan nog net op de valreep even afvragen wat er nou weer met jou isquote:
Eendt, ga nou in jezusnaam.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou dan nog net op de valreep even afvragen wat er nou weer met jou is
O, ja Ralluf, die ex, dat sloompie, zat er ook in. Maar dat was alweer een BB daarvoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Weet alleen dat de vriend van natalie wel een keer op het dak stond
Ooh niks aan het handje, sharp as everquote:
Eend is uitgekauwd. Ik boor onvermoede talenten aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zuigt net zo kek als Eendt!
Oh nee, Eendt is beter...
Ja maar van Rob weet ik niet of hij er echt heen is gegaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, ja Ralluf, die ex, dat sloompie, zat er ook in. Maar dat was alweer een BB daarvoor.
Persoonlijke aanval: Ban.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Eend is uitgekauwd. Ik boor onvermoede talenten aan![]()
Dan ben ik nu wegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt, ga nou in jezusnaam.
Dan kan ik zeggen dat ik een voorbeeld aan je neem...
Deze zie ik door de vingers.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje maar? Okee: Eend is een wipwap.
Disane dat is er...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:34 schreef PC eend het volgende:
Nou dan nog net op de valreep even afvragen wat er nou weer met jou is
Persoonlijke aanval:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Disane dat is er...![]()
Daar word je toch gewoon knetter gestoord van het is echt een combinatie tussen een ezel en een varken.![]()
Ik ben gewoon briljant maar dat heb jij niet door, liefst Veulenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Disane dat is er...![]()
Daar word je toch gewoon knetter gestoord van het is echt een combinatie tussen een ezel en een varken.![]()
De enige reden dat ik Disana geen ban had gegeven is omdat ik van tevoren al het idee had dat ze terug zou komen als een heldin en zich alleen maar sterker zou voelen en meer steun zou krijgen van andere users.quote:
Ik voel me geen heldin hoor, en de steun verbaasde mij ook - prettig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige reden dat ik Disana geen ban had gegeven is omdat ik van tevoren al het idee had dat ze terug zou komen als een heldin en zich alleen maar sterker zou voelen en meer steun zou krijgen van andere users.
Zulks gezeik verhelp je volgens mij niet met een ban van 48 uur.
Soms voel jij je iets te belangerijk in mijn ogen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel me geen heldin hoor, en de steun verbaasde mij ook - prettig.
Ja, zo projecteren we allemaal wel eens watquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soms voel jij je iets te belangerijk in mijn ogen.![]()
Bovendien kan je oneindig zeiken.
Dat komt dan over als stemmingmaken...
Of je dat nou expres doet of niet.
En dat je met dat geneuzel niet in de COS moest zijn wist je zelf natuurlijk ook.
Er is een beduidend verschil tussen mijn arrogantie en de jouwequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo projecteren we allemaal wel eens wat![]()
Het verschil tussen doen en zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is een beduidend verschil tussen mijn arrogantie en de jouwe![]()
Happerdehapperdehap, als vliegjes op de stroopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:46 schreef Sebasser het volgende:
Disana waarom doe je zo kinderachtig?
Nee, het verschil tussen SlowChat en COS/FBquote:
Het waren welgeteld TWEE (2, twee, two, deux, zwei) berichtjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het verschil tussen SlowChat en COS/FB
En het verschil tussen ophouden als een mod dat vraagt en doorgaan.
HAHAHAHA, GRAPPIG IS DIT.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Happerdehapperdehap, als vliegjes op de stroop![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het waren welgeteld TWEE (2, twee, two, deux, zwei) berichtjes.
Owowowowwww, wat heb je het er weer moeilijk meequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:50 schreef Veulen het volgende:
Disane is gewoon een zuiger. Die geen benul heeft van wanneer ze ongelijk heeft of moet stoppen ondanks dat ze denkt dat ze gelijk heeft. Het eigenschapje om constante het laatste woord te moeten hebben is ook irritant.![]()
Ik heb het niet alleen over het laatste "OP" incident.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het waren welgeteld TWEE (2, twee, two, deux, zwei) berichtjes.
En ik reageerde alleen op je laatste zinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over het laatste "OP" incident.
Het ging over arrogantie.
En waar jij en ik die tentoonstellen.
Selectiefquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik reageerde alleen op je laatste zin![]()
Jij hebt echt zo'n karakter fout... Niet normaal meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
Owowowowwww, wat heb je het er weer moeilijk mee![]()
En jij geniet daar zo van, het is een genot om ernaar te kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n karakter fout... Niet normaal meer.
Jij bent echt zielig. Altijd het laatste woord willen hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
En jij geniet daar zo van, het is een genot om ernaar te kijken![]()
![]()
![]()
Godzijdank!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
pfffffffffffffff gelukkig, heb de bug door![]()
Over borden voor je kop gesproken, idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:50 schreef Veulen het volgende:
Disane is gewoon een zuiger. Die geen benul heeft van wanneer ze ongelijk heeft of moet stoppen ondanks dat ze denkt dat ze gelijk heeft. Het eigenschapje om constante het laatste woord te moeten hebben is ook irritant.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
Slaapt Ian_Nick weleens?
Correctie: IÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁNNNNNNNNNNNN!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:10 schreef TherAngelina het volgende:
IANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:15 schreef TherAngelina het volgende:
Oehh, vanavond ga ik naar dat meisje van dat matras.
Hopla met die vlekkenspray!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:15 schreef TherAngelina het volgende:
Oehh, vanavond ga ik naar dat meisje van dat matras.
Ze heeft er in haar mail niets over laten vallen, maar het was wel een 'Hoi'-, 'Zie maar'- en 'De groeten'-mailquote:
Nee, maar ik werk nu wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
Slaapt Ian_Nick weleens?
Ja die!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
deze?
Maar wel tettenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hier heb ik geen handjes, dat voelt toch een beetje gek![]()
Huh?quote:
Hij was heullllll even online en toen ging 'ie weer snel verderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Je werkt toch in een restaurant?
Of heb je een laptop in de keuken staan?![]()
Kikkers zonder handjes heoven niet te werken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga ook werken. Manke mensen horen niet te werken
.
Doei lieverds!!![]()
Ik moet nog wel werken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Kikkers zonder handjes heoven niet te werken!![]()
beweer je nu dat je eigenlijk een kikker zonder handen bent?quote:
Nee, maar ik heb wel een knuffelbos.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beweer je nu dat je eigenlijk een kikker zonder handen bent?![]()
![]()
![]()
het wil niet hè, werken op vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een knuffelbos.
Middag buuf.![]()
THERAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Correctie: IÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁNNNNNNNNNNNN!!!!
Ik kom vanavond weer helpenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:27 schreef Veulen het volgende:
Stilletjes hierzo. Zo komt deze nooooit vol![]()
Ik schat dat ie zo rond een uur of 10 vol gaat. Dat is steeds zoquote:
OMG... dan ben je van 1966 of van 1978quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Overigens ben ik geboren in het jaar van het paard![]()
Oh ja ...quote:
Als het inhoudelijk maar klopt, lekkere coshoer van mequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
Ik ben hier niet zo blij mee
Over COShoeren gesproken
Soury post nu ook SC
En als Eendtje begint te kwaken
Baggerdt ze gesjellug mee
Het rijmt nl. van geen kanten![]()
Heee vederlichte vriendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het inhoudelijk maar klopt, lekkere coshoer van me![]()
Was een beetje tochtig achter het C.S. Dan kom ik weer hierquote:
Ach ja SC/CS die fout is snel gemaakt hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Was een beetje tochtig achter het C.S. Dan kom ik weer hier![]()
Schrik me de tering mafkeesquote:
Wie is er doodquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef TherAngelina het volgende:
WTF, mijn broertje is vermist. Nu wil mijn ma hem dus als vermist opgeven maar dat kan zeker pas na vierentwintig uur? Ik ga nog nergens van uit trouwens, hoor.
'Dat blaat'? Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... dan ben je van 1966 of van 1978![]()
1990 lijkt me vrij onwaarschijnlijk gezien dat blaat "ik ben waarschijnlijk ouder dan de meesten hier" in je eerste FOK! post, hoewel die zin ook voor iemand van 1966 of 1978 ook uitermate lachwekkend was, vooral omdat die first post in BB6 was, waar de gemiddelde leeftijd (net als in DGK) beduidend hoger is dan in de rest van FOK!.... de enige andere opties zijn 1954 of 1942.
Das een roos doosquote:
Iris ( bijna)quote:
KZquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
HYPc eend, Buuf, Leandra, Ian , Peter en Demins
![]()
![]()
Hoe oud is je broertje??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef TherAngelina het volgende:
WTF, mijn broertje is vermist. Nu wil mijn ma hem dus als vermist opgeven maar dat kan zeker pas na vierentwintig uur? Ik ga nog nergens van uit trouwens, hoor.
quote:
'Dat blaat' is die zin die daarop tussen aanhalingstekens volgt...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
'Dat blaat'? Wat is dat?
Jij vindt maar lekker lachwekkend wat je lachwekkend vindt, hoor. Ieder zijn ding![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding] speciaal voor jou Mike![]()
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
'Dat blaat' is die zin die daarop tussen aanhalingstekens volgt...
Ik had het ook direct kunnen quoten natuurlijk, maar dat leek me een beetje overdreven![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding] speciaal voor jou Mike![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
'Dat blaat' is die zin die daarop tussen aanhalingstekens volgt...
Ik had het ook direct kunnen quoten natuurlijk, maar dat leek me een beetje overdreven![]()
Hangt ervan af, als hij een jaar of 40 is zal het niet zo'n vaart lopen....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef TherAngelina het volgende:
Zag het rechtsonder nu pas ..quote:
quote:
Eend ook nog...quote:
Buuuuuuuufquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eend ook nog...![]()
![]()
wordt het toch nog gezellig...![]()
![]()
zeg!quote:
Zeventien. Hij is veel bezig met wandelende takken en shit, had 'ie zo afgesproken met een man/jongen die een andere soort had, m'n moeder en ik hadden al echt zoiets van, pas opquote:
Ik zit net even in jouw profiel te kijken, maar jij bent wel erg gesteld op je privacy he? Hoe oud ben jij eigenlijk? Of hou je dat liever geheim?quote:
Zegt 'ie nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zit net even in jouw profiel te kijken, maar jij bent wel erg gesteld op je privacy he? Hoe oud ben jij eigenlijk? Of hou je dat liever geheim?
Bij die leeftijd zullen ze idd niet altijd gelijk een vermissingsaangifte willen opnemen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zeventien. Hij is veel bezig met wandelende takken en shit, had 'ie zo afgesproken met een man/jongen die een andere soort had, m'n moeder en ik hadden al echt zoiets van, pas op. Hij is dus vier uur vertrokken (we belden die man/jongen) vanuit Almelo (wij wonen in Leeuwarden). Dus mijn moeder is al helemaal in paniek en alles dus ik vond dat we maar even tot tien uur moeten wachten.
Dat is het erge. Hij heeft er geenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij die leeftijd zullen ze idd niet altijd gelijk een vermissingsaangifte willen opnemen...
Maar neemt je broertje zelf zijn mobiel niet op dan??
Ik ben extreem introvert, en als ik me leeftijd verraad dan kan ik toekomstige engeltjes wel op mijn buik schrijvenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zit net even in jouw profiel te kijken, maar jij bent wel erg gesteld op je privacy he? Hoe oud ben jij eigenlijk? Of hou je dat liever geheim?
met openbaar vervoer heen en weer lijkt me ook wat krapjes in 5 uur... met even kletsen enzo. heeft ie zelf geen mobiel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zeventien. Hij is veel bezig met wandelende takken en shit, had 'ie zo afgesproken met een man/jongen die een andere soort had, m'n moeder en ik hadden al echt zoiets van, pas op. Hij is dus vier uur vertrokken (we belden die man/jongen) vanuit Almelo (wij wonen in Leeuwarden). Dus mijn moeder is al helemaal in paniek en alles dus ik vond dat we maar even tot tien uur moeten wachten.
Een 17-jarige zonder mobieltje???quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat is het erge. Hij heeft er geen. Heel handig inderdaad.
Je bent gewoon een ouwe lul dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben extreem introvert, en als ik me leeftijd verraad dan kan ik toekomstige engeltjes wel op mijn buik schrijven
zó oud ben je nou toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben extreem introvert, en als ik me leeftijd verraad dan kan ik toekomstige engeltjes wel op mijn buik schrijven
Niet vaak gebruikt en vaak binnen gestaan, zo goed als nieuwquote:
Joh.. zit vast niet goed met het openbaar vervoer ofzo zal elk moment wel binnen wandelen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
wat is er mootsiemuts?! zingen ze klap 's in je handjes?quote:
Neeeee ben je gekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zó oud ben je nou toch ook weer niet?Toch?
of ben je ook uit het jaar van het paard?!![]()
Ouwe lul dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze doen stom tegen me!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is er mootsiemuts?! zingen ze klap 's in je handjes?![]()
![]()
wie zijn "ze" ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |