Deze zie ik door de vingers.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje maar? Okee: Eend is een wipwap.
Disane dat is er...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:34 schreef PC eend het volgende:
Nou dan nog net op de valreep even afvragen wat er nou weer met jou is
Persoonlijke aanval:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Disane dat is er...![]()
Daar word je toch gewoon knetter gestoord van het is echt een combinatie tussen een ezel en een varken.![]()
Ik ben gewoon briljant maar dat heb jij niet door, liefst Veulenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Disane dat is er...![]()
Daar word je toch gewoon knetter gestoord van het is echt een combinatie tussen een ezel en een varken.![]()
De enige reden dat ik Disana geen ban had gegeven is omdat ik van tevoren al het idee had dat ze terug zou komen als een heldin en zich alleen maar sterker zou voelen en meer steun zou krijgen van andere users.quote:
Ik voel me geen heldin hoor, en de steun verbaasde mij ook - prettig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige reden dat ik Disana geen ban had gegeven is omdat ik van tevoren al het idee had dat ze terug zou komen als een heldin en zich alleen maar sterker zou voelen en meer steun zou krijgen van andere users.
Zulks gezeik verhelp je volgens mij niet met een ban van 48 uur.
Soms voel jij je iets te belangerijk in mijn ogen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel me geen heldin hoor, en de steun verbaasde mij ook - prettig.
Ja, zo projecteren we allemaal wel eens watquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soms voel jij je iets te belangerijk in mijn ogen.![]()
Bovendien kan je oneindig zeiken.
Dat komt dan over als stemmingmaken...
Of je dat nou expres doet of niet.
En dat je met dat geneuzel niet in de COS moest zijn wist je zelf natuurlijk ook.
Er is een beduidend verschil tussen mijn arrogantie en de jouwequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo projecteren we allemaal wel eens wat![]()
Het verschil tussen doen en zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is een beduidend verschil tussen mijn arrogantie en de jouwe![]()
Happerdehapperdehap, als vliegjes op de stroopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:46 schreef Sebasser het volgende:
Disana waarom doe je zo kinderachtig?
Nee, het verschil tussen SlowChat en COS/FBquote:
Het waren welgeteld TWEE (2, twee, two, deux, zwei) berichtjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het verschil tussen SlowChat en COS/FB
En het verschil tussen ophouden als een mod dat vraagt en doorgaan.
HAHAHAHA, GRAPPIG IS DIT.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Happerdehapperdehap, als vliegjes op de stroop![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het waren welgeteld TWEE (2, twee, two, deux, zwei) berichtjes.
Owowowowwww, wat heb je het er weer moeilijk meequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:50 schreef Veulen het volgende:
Disane is gewoon een zuiger. Die geen benul heeft van wanneer ze ongelijk heeft of moet stoppen ondanks dat ze denkt dat ze gelijk heeft. Het eigenschapje om constante het laatste woord te moeten hebben is ook irritant.![]()
Ik heb het niet alleen over het laatste "OP" incident.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het waren welgeteld TWEE (2, twee, two, deux, zwei) berichtjes.
En ik reageerde alleen op je laatste zinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over het laatste "OP" incident.
Het ging over arrogantie.
En waar jij en ik die tentoonstellen.
Selectiefquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik reageerde alleen op je laatste zin![]()
Jij hebt echt zo'n karakter fout... Niet normaal meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
Owowowowwww, wat heb je het er weer moeilijk mee![]()
En jij geniet daar zo van, het is een genot om ernaar te kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n karakter fout... Niet normaal meer.
Jij bent echt zielig. Altijd het laatste woord willen hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
En jij geniet daar zo van, het is een genot om ernaar te kijken![]()
![]()
![]()
Godzijdank!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
pfffffffffffffff gelukkig, heb de bug door![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |