Ik wil die rollende glimmende bollen nog wel een keer zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel... aangezien er toch niemand is...
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil die rollende glimmende bollen nog wel een keer zien.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Straks geef je d'r een por. Word ze wakker van, je hebt nog een partij goeie sex en je valt gezellig elk op je eigen helft in slaap![]()
Stuur gewoon een foto van je houten reet, email staat in mijn profiel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op de vraag over de LOESLIJST van je, of hoe zit dat? Zo'n houten kratje uit de jaren 70
Die in mijn cap lijken meer op lellende beschimmelde hoor....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil die rollende glimmende bollen nog wel een keer zien.![]()
Vrouwen enzo, ohja, en Ian_Nick.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuur gewoon een foto van je houten reet, email staat in mijn profiel.
deze grap loopt helemaal niet lekker![]()
Die krijg je toch welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die in mijn cap lijken meer op lellende beschimmelde hoor....
En ik wil niet weer een ban.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Ik til haar straks even op, leg haar recht en ga liev liggen slapen naast haar![]()
Je hebt een aanstootgevende avatar en je verneukt het hele DGK forum.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat heb ik gedaan voordat ik hem krijg? (nieuwsgierig)
Oh dat. Neuh, daar is iedereen al aan gewendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt een aanstootgevende avatar en je verneukt het hele DGK forum.![]()
Voor meisjes ben ik altijd liev...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor man...
Eigenlijk best een lieve, hoewel ik me een hardverzakking zou schrikken als ik ineens opgetilt zou worden als ik slaap
Denk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat. Neuh, daar is iedereen al aan gewend![]()
Ha!, die van jou is veel aanstootgevender.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb geen houten reet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuur gewoon een foto van je houten reet, email staat in mijn profiel.
deze grap loopt helemaal niet lekker![]()
Hoezo!?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha!, die van jou is veel aanstootgevender.
Nu drijf je over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedenk eens iets beters voor me. Na PETER IS EEN HELD was ik een beetje door mijn voorraad heen.quote:
IAN FTWquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedenk eens iets beters voor me. Na PETER IS EEN HELD was ik een beetje door mijn voorraad heen.
Niet liegen, ik heb het nou zelf gezien...quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag dat fotootje van mij er wel op pleuren.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet liegen, ik heb het nou zelf gezien...
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet liegen, ik heb het nou zelf gezien...
[..]
[afbeelding]
Er is een stam die dat jaarlijks doet als ritueel, no kidding. Zag ik eens in een docufilm, maar ben vergeten welke stam (in Afrika).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echtwel.
Gewoon een gaatje in de aarde graven en je lul erin hengelen.![]()
Mijn roots!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een stam die dat jaarlijks doet als ritueel, no kidding. Zag ik eens in een docufilm, maar ben vergeten welke stam (in Afrika).
Niet zo wanhopig. We doen het niet slechtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
THERAAAAAAAAAAAA!
Thera doet het beter.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zo wanhopig. We doen het niet slecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |