Ik heb jou nog niet zien posten over bloedvlekken wegwassenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zo wanhopig. We doen het niet slecht![]()
Haal je tong eensch uit haar bevallige kontjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Thera doet ALLES beter.
Welnee: ik heb 28 tekens en dat past ook nog.quote:
Jezus fucking Christus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Een soort schrikgodin
http://en.wikipedia.org/wiki/Banshee
IAN FOR MOD ook...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
MOD PLAAG zou ook nog kunnen trouwens
Moet toch maar gaanquote:
IAN FOR MOD!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had persoonlijk Disana geen 48 uur gegeven voor dat gedoe in FB...
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te kort iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet voor lang...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
Play eend? Ben je er nog?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Een week was beter geweest.
quote:
Vraagje over laatste BB. Was die man van Monique, Rob, toen echt daar buiten het hek staan gaan schreeuwen? Of zoiets?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet toch maar gaan
Ik ga dromen dat ik een kettingzaag ben
Ja maar jij vecht tegen je gevoelens voor mijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook niet...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Het werd gezegd, maar of het waar was? Geen ideequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vraagje over laatste BB. Was die man van Monique, Rob, toen echt daar buiten het hek staan gaan schreeuwen? Of zoiets?
Ik probeer die kotsneigingen inderdaad te bedwingen. Anders denken ze nog dat ik bolimia heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Ja maar jij vecht tegen je gevoelens voor mij![]()
![]()
Liefde geeft altijd kriebels in je buik. Komt allemaal goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik probeer die kotsneigingen inderdaad te bedwingen. Anders denken ze nog dat ik bolimia heb.
Je zuigt net zo kek als Eendt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Liefde geeft altijd kriebels in je buik. Komt allemaal goed![]()
![]()
![]()
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vraagje over laatste BB. Was die man van Monique, Rob, toen echt daar buiten het hek staan gaan schreeuwen? Of zoiets?
Eendje is leukerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Je zuigt net zo kek als Eendt!
Oh nee, Eendt is beter...
Nou dan nog net op de valreep even afvragen wat er nou weer met jou isquote:
Eendt, ga nou in jezusnaam.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou dan nog net op de valreep even afvragen wat er nou weer met jou is
O, ja Ralluf, die ex, dat sloompie, zat er ook in. Maar dat was alweer een BB daarvoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Weet alleen dat de vriend van natalie wel een keer op het dak stond
Ooh niks aan het handje, sharp as everquote:
Eend is uitgekauwd. Ik boor onvermoede talenten aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zuigt net zo kek als Eendt!
Oh nee, Eendt is beter...
Ja maar van Rob weet ik niet of hij er echt heen is gegaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, ja Ralluf, die ex, dat sloompie, zat er ook in. Maar dat was alweer een BB daarvoor.
Persoonlijke aanval: Ban.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Eend is uitgekauwd. Ik boor onvermoede talenten aan![]()
Dan ben ik nu wegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt, ga nou in jezusnaam.
Dan kan ik zeggen dat ik een voorbeeld aan je neem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |