Valsspeler. De rest wacht netjes tot het vorige topic vol isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Fipeaux!
Fipeaux = Fipo = First Post = Eerste Post na OP.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Valsspeler. De rest wacht netjes tot het vorige topic vol is![]()
Wat betekend het eigenlijk![]()
Geef hem een hele dikke knuffel ... Ik mis mijn paps ondertussen al 15 jaar. Snif :'(quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
want morgen (17 juni) is mijn vader jarig
![]()
En ik heb geen flauw idee wat voor cadeau ik hem moet geven![]()
Neeh manquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Fipeaux = Fipo = First Post = Eerste Post na OP.
Ik heb hem nooit gekendquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
Even iets serieus.
[..]
Geef hem een hele dikke knuffel ... Ik mis mijn paps ondertussen al 15 jaar. Snif :'(
Ook kut...quote:
Nein, maar die is ook handig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
Aha... Ian heeft deze link gevonden: http://nl.wikipedia.org/w(...)den_en_uitdrukkingen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh manDat weet ik nou wel.
Ik bedoel de OP en titel.
Zeg nou... Ik wil even weten in wat voor dirty topic ik nou weer zitquote:
Zojuist beantwoordquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg nou... Ik wil even weten in wat voor dirty topic ik nou weer zit![]()
Nóg een SC in je MyATquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:22 schreef APK het volgende:
Gonna get myself, gonna get myself connected.
En ik heb er al weer een bij voor m'n "woordenboeken" map in m'n favorieten (die wikipagina stond er al)quote:
Ik heb hem na meer dan 20 jaar een paar maanden terug weer ontmoet en dat is niet bevallen.quote:
Godsamme wat een mazzel had ik dan met zon toffe peer als paquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb hem na meer dan 20 jaar een paar maanden terug weer ontmoet en dat is niet bevallen.
Ga uit mijn favorieten, gij haxxor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik heb er al weer een bij voor m'n "woordenboeken" map in m'n favorieten (die wikipagina stond er al)
http://www.heinpragt.com/spreuken/latijn.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |