quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:49 schreef Q. het volgende:
Voorzien van hoofdpijn. En dat is niet tof.
Wat zijn het voor beestjes dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
'n Hele lange rit achter de rug, maar 't was 't waard. Wat zijn die beestjes interessantNa 't reizen nog de kroeg in geweest waar enkele tonproaters acte de presence gaven, ook zeer geslaagd
En net bij thuiskomst de kamer maar wat verbouwd om de nieuwe bewoners wat meer hun eigen plaatsje te geven. Leuk leuk!
Dat zijn wel geinige beestjes volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Chinchilla's
Strax 'n koppeltje opgehaald, zie m'n postgeschiedenis
Maarruh, ga es slapen jij!Je bent je dag- en nachtritme aan 't verleggen, gewoon gaan liggen en ogen dicht
chinchilla's zijn geweldig, ik wou ze altijd maar het schijnt dat ze nogal moeilijk te onderhouden zijn en heeeel veel ruimte nodig hebben. dus toen toch maar nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Chinchilla's
Strax 'n koppeltje opgehaald, zie m'n postgeschiedenis
Maarruh, ga es slapen jij!Je bent je dag- en nachtritme aan 't verleggen, gewoon gaan liggen en ogen dicht
1 keer per week de kooi 'n beetje schoonhouden, elke dag vers water en 1 keer per maand de kooi wat "verbouwen" om ze speels te houden. Elke dag 'n half uurtje los laten en af en toe 'n blok hout naar binnen. Volgens mij heb je 't dan wel gehadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:25 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
chinchilla's zijn geweldig, ik wou ze altijd maar het schijnt dat ze nogal moeilijk te onderhouden zijn en heeeel veel ruimte nodig hebben. dus toen toch maar niet
OT: moe en ik mis je
En waar gaat de reis heen?quote:
Moet je nieuwe kopen en een grotere voorraad inslaanquote:
Dan rook je best veelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moet je nieuwe kopen en een grotere voorraad inslaan
Of is het een ideaal moment om te stoppen?
Ik heb net 3 pakjes gekocht, kan vandaag en morgen vooruit.
Het ene uur minder dan het anderequote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wel oke geloof ik
why?quote:
join the clubquote:Op zondag 17 juni 2007 12:37 schreef Fredo55 het volgende:
kut en verdrietig.
zeker met dat grijze weer erbij.
dat is balen zeg, ach als je in de buurt ben na of voor je werk kom je bij mij maar kopje senseo drinkenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
mn senseo is net kapot gegaan....boehoeeee
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
mn senseo is net kapot gegaan....boehoeeee
Na-aper!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben een vrouw, qua gevoel.![]()
Bij de meeste films krijg ik bij een gevoelig moment al een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.![]()
![]()
![]()
Dat ja.quote:
quote:
*knuf geeft..wellicht tijd voor een andere aanpak.. gewoon proberen..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:31 schreef Tally het volgende:
Klote.. Rond uit klote..
Alles doet pijn.. Overal waar ik kijk doet het me pijn..
Ik wil er vanaf.. Maar t gaat niet..
Niet zo.. niet nu.. Misschien tijd voor een andere aanpak?
Maar ik kan er zo veel mee verliezen..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*knuf geeft..wellicht tijd voor een andere aanpak.. gewoon proberen..![]()
Ik weet het.. komt me bekend voor..quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ik kan er zo veel mee verliezen..
Ik ben gewoon in de war.. En weet niet wat ik er mee aan moet..
Ik loop tegen de muren op.. Maar die muurtjes plaats ik er zelf..
Ik moet er eerst goed over nadenken voor ik anders probeer..
Heel goed..
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef birdydontfly het volgende:
Ik ben me toch een partij chagrijnig, niet normaal.
Waarom ben ik dan toch ook zo fucking lief, ik doe zo mn best en ben echt uuuuren bezig voor iemand anders en niks dankjewel maar 'o nee dat is niet goed hoor'. Oke dag, doe het zelf.
Bleeeehhh.
En dat ik allergisch ben voor muggebulten maakt het ook niet veel beter aangezien ik me een ongeluk krab (Anne wit met rode stip-pen.)
Ik baal zelfs van het feit van Biffy Clyro speelt op Pukkelpop. Want ik kan er toch niet heen. Want ik heb het geld niet op mn rug groeien.
En nou moet ik weer gaan koken want iedereen hier is te dom om een bosje spaghetti in een bakkie kokend water te gooien.
Buh. Kots.
(Sorry hoor moest gewoon even zeiken)
komt vast goedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef Apotheose het volgende:
Kut!! Ben weer aan t negatief denken geslagen. Iedereen om me heen schijnt t hartstikke leuk lachen te hebben... En ik.. ?Feeling lonely
![]()
add me to the listquote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef Apotheose het volgende:
Kut!! Ben weer aan t negatief denken geslagen. Iedereen om me heen schijnt t hartstikke leuk lachen te hebben... En ik.. ?Feeling lonely
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooooo blij om weer thuis te zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yes ben er weer....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:40 schreef Houniet het volgende:
[..]je bent er weer
.. ik wacht op de garageapk..
*knuf geeft.. ik wou in je FB reageren maar dat gaat niet meer zag ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:18 schreef Tally het volgende:
Ik dacht dat ik me niet verrotter kon voelen..
Sloeg ik daar even de plank mis zeg..
Ik ben alles kwijt.. Alles waar ik zo voor gevochten heb..
En ik laat het zo gaan..![]()
Knoop is door.. Keuze gemaakt.. Beetje snel.. Maar beter zo..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:12 schreef Tally het volgende:
Nog niet veel veranderd..
Ik dacht na een nachtje slapen rustiger te zijn..
Me beter te voelen.. Mja.. Slapen ging niet..
Mn lijf sliep maar mn hoofd niet..
Ik ben doodop.. En heb nog steeds geen keuze gemaakt..
Terwijl ik dacht die al gemaakt te hebben
ja of toch nietquote:
Dat klinkt rigoreus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Knoop is door.. Keuze gemaakt.. Beetje snel.. Maar beter zo..
Ik verbrand alles wat ik achterlaat en begin met een schone nieuwe lei..
Is het ook.. Zal me pijn doen..quote:
Ik hoop iig dat alles goed komt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook.. Zal me pijn doen..
Maar in de toekomst pijn besparen
Dank je!
Good luck..quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Knoop is door.. Keuze gemaakt.. Beetje snel.. Maar beter zo..
Ik verbrand alles wat ik achterlaat en begin met een schone nieuwe lei..
Rustig blijven..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Een beetje panisch
What's wrong?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Een beetje panisch
Oh ik was bezig met m'n inschrijving bij de UU en toen kwam de onzekerheid bovendrijven, dus ik zit hier met een what the fuck am I doing-gevoel. Ik betwijfel of ik dit allemaal wel kan. En dan alle andere beslommering met allerlei instanties die niet gaan zoals ik had gehoopt. En veel te weinig slaap door alle spanningen, dus het liefst zou ik even heel hard huilen, maar dat is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
What's wrong?
OT: de gaarheid komt er nu uit, behoorlijk lichtgeraakt weer. Heb wel behoorlijk wat werk verzet, alleen had ik gehoopt dat 't pakketje es gewoon op tijd zou zijn
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh ik was bezig met m'n inschrijving bij de UU en toen kwam de onzekerheid bovendrijven, dus ik zit hier met een what the fuck am I doing-gevoel. Ik betwijfel of ik dit allemaal wel kan. En dan alle andere beslommering met allerlei instanties die niet gaan zoals ik had gehoopt. En veel te weinig slaap door alle spanningen, dus het liefst zou ik even heel hard huilen, maar dat is ook weer zo wat.
Plus dat het ook niet zo goed gaat met m'n vader.
Hoera!
UU = Goede plek om heen te gaan, doe zelf HU.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh ik was bezig met m'n inschrijving bij de UU en toen kwam de onzekerheid bovendrijven, dus ik zit hier met een what the fuck am I doing-gevoel. Ik betwijfel of ik dit allemaal wel kan. En dan alle andere beslommering met allerlei instanties die niet gaan zoals ik had gehoopt. En veel te weinig slaap door alle spanningen, dus het liefst zou ik even heel hard huilen, maar dat is ook weer zo wat.
Plus dat het ook niet zo goed gaat met m'n vader.
Hoera!
Ik hoop het maar. Dankquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]erop en even chillen, zet alles op 'n rijtje. Voor- en nadelen, dat soort dingen. Je komt er wel, alleen de heuveltjes op je weg zijn behoorlijke bergen geworden. Je gaat er overheen, maar 't zal wat moeite kosten.
Komt goed, echt
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:52 schreef Ska-te het volgende:
Ik haat mannen!!! allemaal!!!
nee echt...
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef Burdie het volgende:
Rottig en vermoeid door niet-ophoudende moodswings. Word er gék van:
"Bah, ik ben moe. Even de laptop aan. Leuk liedje op de radio zeg! Ladieladiedaaaa. Wat ligt de kat liefik heb het wel getroffen hoor, mijn leven is zooooo leuk
. Bluh, ik wil zo de deur niet uit. Maar ik moet wel eten want ik heb honger! Zonder eten ga ik dood
. Nee, ik wil nie-hie-hie-hiet de deur uit
. Was mama maar hier. Hee, het regent en de buurman staat nog buiten, even hem uitlachen!
![]()
. Ik heb zo'n leuk liedje geschreven trouwens! Heb ik medicijnen in huis waarmee ik een overdosis kan nemen? Het leven lijkt zo zinloos, ik wil liever dood. Als ik nu ga slapen, voel ik eventjes niks. Maar dan slaap ik vannacht misschien niet meer. Woei, zomerkriebeltjes in m'n buik
. Wat heb ik lieve vrienden!" etc. etc. etc.
.
Even korte vraag: je nieuwe werkgever bevalt iig meer dan wat je had?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik dit een beetje zorgwekkend vind klinken??
Geen gekke dingen doen, dat kan altijd nog wel.
OT: Moe, last van mijn rug, want verkeerd gezeten in de vrachtwagen en zo'n vrachtwagenbedje slaapt ook niet echt denderend.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef Tally het volgende:
Verdrietig.. Beroerd..Zo onzeker..
Zo lelijk.. Zo eng.. Zo ....
oh.. zullen we samen doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef Tally het volgende:
Verdrietig.. Beroerd..Zo onzeker..
Zo lelijk.. Zo eng.. Zo ....
Idem.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
alsof ik uit een oma ontwaak....![]()
..maar dan wel een heerlijke coma...
![]()
![]()
12....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef R81 het volgende:
Bijna weekend, bijna terug naar mn meisje, nog 48 minuten
Ik ook. Ga mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb zin om naar de bios te gaan.
Zin om stoned te wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:40 schreef C21H23NO5 het volgende:
stoned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |