Rustig blijven..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Een beetje panisch
What's wrong?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Een beetje panisch
Oh ik was bezig met m'n inschrijving bij de UU en toen kwam de onzekerheid bovendrijven, dus ik zit hier met een what the fuck am I doing-gevoel. Ik betwijfel of ik dit allemaal wel kan. En dan alle andere beslommering met allerlei instanties die niet gaan zoals ik had gehoopt. En veel te weinig slaap door alle spanningen, dus het liefst zou ik even heel hard huilen, maar dat is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
What's wrong?
OT: de gaarheid komt er nu uit, behoorlijk lichtgeraakt weer. Heb wel behoorlijk wat werk verzet, alleen had ik gehoopt dat 't pakketje es gewoon op tijd zou zijn
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh ik was bezig met m'n inschrijving bij de UU en toen kwam de onzekerheid bovendrijven, dus ik zit hier met een what the fuck am I doing-gevoel. Ik betwijfel of ik dit allemaal wel kan. En dan alle andere beslommering met allerlei instanties die niet gaan zoals ik had gehoopt. En veel te weinig slaap door alle spanningen, dus het liefst zou ik even heel hard huilen, maar dat is ook weer zo wat.
Plus dat het ook niet zo goed gaat met m'n vader.
Hoera!
UU = Goede plek om heen te gaan, doe zelf HU.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh ik was bezig met m'n inschrijving bij de UU en toen kwam de onzekerheid bovendrijven, dus ik zit hier met een what the fuck am I doing-gevoel. Ik betwijfel of ik dit allemaal wel kan. En dan alle andere beslommering met allerlei instanties die niet gaan zoals ik had gehoopt. En veel te weinig slaap door alle spanningen, dus het liefst zou ik even heel hard huilen, maar dat is ook weer zo wat.
Plus dat het ook niet zo goed gaat met m'n vader.
Hoera!
Ik hoop het maar. Dankquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]erop en even chillen, zet alles op 'n rijtje. Voor- en nadelen, dat soort dingen. Je komt er wel, alleen de heuveltjes op je weg zijn behoorlijke bergen geworden. Je gaat er overheen, maar 't zal wat moeite kosten.
Komt goed, echt
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:52 schreef Ska-te het volgende:
Ik haat mannen!!! allemaal!!!
nee echt...
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef Burdie het volgende:
Rottig en vermoeid door niet-ophoudende moodswings. Word er gék van:
"Bah, ik ben moe. Even de laptop aan. Leuk liedje op de radio zeg! Ladieladiedaaaa. Wat ligt de kat liefik heb het wel getroffen hoor, mijn leven is zooooo leuk
. Bluh, ik wil zo de deur niet uit. Maar ik moet wel eten want ik heb honger! Zonder eten ga ik dood
. Nee, ik wil nie-hie-hie-hiet de deur uit
. Was mama maar hier. Hee, het regent en de buurman staat nog buiten, even hem uitlachen!
![]()
. Ik heb zo'n leuk liedje geschreven trouwens! Heb ik medicijnen in huis waarmee ik een overdosis kan nemen? Het leven lijkt zo zinloos, ik wil liever dood. Als ik nu ga slapen, voel ik eventjes niks. Maar dan slaap ik vannacht misschien niet meer. Woei, zomerkriebeltjes in m'n buik
. Wat heb ik lieve vrienden!" etc. etc. etc.
.
Even korte vraag: je nieuwe werkgever bevalt iig meer dan wat je had?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik dit een beetje zorgwekkend vind klinken??
Geen gekke dingen doen, dat kan altijd nog wel.
OT: Moe, last van mijn rug, want verkeerd gezeten in de vrachtwagen en zo'n vrachtwagenbedje slaapt ook niet echt denderend.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef Tally het volgende:
Verdrietig.. Beroerd..Zo onzeker..
Zo lelijk.. Zo eng.. Zo ....
oh.. zullen we samen doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef Tally het volgende:
Verdrietig.. Beroerd..Zo onzeker..
Zo lelijk.. Zo eng.. Zo ....
Idem.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
alsof ik uit een oma ontwaak....![]()
..maar dan wel een heerlijke coma...
![]()
![]()
12....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef R81 het volgende:
Bijna weekend, bijna terug naar mn meisje, nog 48 minuten
Ik ook. Ga mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb zin om naar de bios te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |