quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:49 schreef Q. het volgende:
Voorzien van hoofdpijn. En dat is niet tof.
Wat zijn het voor beestjes dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
'n Hele lange rit achter de rug, maar 't was 't waard. Wat zijn die beestjes interessantNa 't reizen nog de kroeg in geweest waar enkele tonproaters acte de presence gaven, ook zeer geslaagd
En net bij thuiskomst de kamer maar wat verbouwd om de nieuwe bewoners wat meer hun eigen plaatsje te geven. Leuk leuk!
Dat zijn wel geinige beestjes volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Chinchilla's
Strax 'n koppeltje opgehaald, zie m'n postgeschiedenis
Maarruh, ga es slapen jij!Je bent je dag- en nachtritme aan 't verleggen, gewoon gaan liggen en ogen dicht
chinchilla's zijn geweldig, ik wou ze altijd maar het schijnt dat ze nogal moeilijk te onderhouden zijn en heeeel veel ruimte nodig hebben. dus toen toch maar nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Chinchilla's
Strax 'n koppeltje opgehaald, zie m'n postgeschiedenis
Maarruh, ga es slapen jij!Je bent je dag- en nachtritme aan 't verleggen, gewoon gaan liggen en ogen dicht
1 keer per week de kooi 'n beetje schoonhouden, elke dag vers water en 1 keer per maand de kooi wat "verbouwen" om ze speels te houden. Elke dag 'n half uurtje los laten en af en toe 'n blok hout naar binnen. Volgens mij heb je 't dan wel gehadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:25 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
chinchilla's zijn geweldig, ik wou ze altijd maar het schijnt dat ze nogal moeilijk te onderhouden zijn en heeeel veel ruimte nodig hebben. dus toen toch maar niet
OT: moe en ik mis je
En waar gaat de reis heen?quote:
Moet je nieuwe kopen en een grotere voorraad inslaanquote:
Dan rook je best veelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moet je nieuwe kopen en een grotere voorraad inslaan
Of is het een ideaal moment om te stoppen?
Ik heb net 3 pakjes gekocht, kan vandaag en morgen vooruit.
Het ene uur minder dan het anderequote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wel oke geloof ik
why?quote:
join the clubquote:Op zondag 17 juni 2007 12:37 schreef Fredo55 het volgende:
kut en verdrietig.
zeker met dat grijze weer erbij.
dat is balen zeg, ach als je in de buurt ben na of voor je werk kom je bij mij maar kopje senseo drinkenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
mn senseo is net kapot gegaan....boehoeeee
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
mn senseo is net kapot gegaan....boehoeeee
Na-aper!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben een vrouw, qua gevoel.![]()
Bij de meeste films krijg ik bij een gevoelig moment al een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.![]()
![]()
![]()
Dat ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |