dat idee heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:26 schreef Day het volgende:
Het lijkt wel of Jaap zoekt naar iets waarmee hij Huub kan pakken.
Van bezoek van andere bewoners werd dit toch nooit gewaardeerd.................quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
Theo wil samen met Jaap terror maken. Geweldig!
ja en ? (EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Van bezoek van andere bewoners werd dit toch nooit gewaardeerd.................![]()
50quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:26 schreef farscapevr6 het volgende:
vraagje, hoeveel posts moet ik invullen bij opties om weer op max 7 pagina s te komen?
Die is veel te leuk voor haarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:30 schreef riri het volgende:
Ik vind die Joris eigenlijk veel beter passen bij Lieke
Na één middag lang in handen te zijn gevallen van de proletenmaffia!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:30 schreef riri het volgende:
Ik vind die Joris eigenlijk veel beter passen bij Lieke
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:30 schreef Kinga het volgende:
Lieke past beter bij Joris.
nee hoor...denk dat joris haar ook wel leuk vindquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die is veel te leuk voor haar![]()
Tas mist Cheyenne zozeer dat ze probeert in nedda haar evenbeeld voor een aantal uren te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef demins het volgende:
[..]
Na één middag lang in handen te zijn gevallen van de proletenmaffia!
Proleten of niet, leuk, wil het ook welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef demins het volgende:
[..]
Na één middag lang in handen te zijn gevallen van de proletenmaffia!
Ik zie geen balquote:
brian zou willen dat hij zo'n leuke familie heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:33 schreef farscapevr6 het volgende:
zou brian zich niet afzijdig houden omdat ie eigenlijk in een zelfde soort situatie zit?
quote:
Heeft kinderen bij 3 verschillende moeders. Roept bij mij toch vragen op....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
Wat een scheet van een man is die vader van Huub![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:33 schreef farscapevr6 het volgende:
zou brian zich niet afzijdig houden omdat ie eigenlijk in een zelfde soort situatie zit?
heb t over z n vriendin, niet over z n familiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:35 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
brian zou willen dat hij zo'n leuke familie heeft
Ja, gooi maarquote:
Waarom,,, kan toch zo gelopen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Heeft kinderen bij 3 verschillende moeders. Roept bij mij toch vragen op....
Zo vader, zo zoonquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo uitzonderlijk is dat tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan is het antwoord neequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb t over z n vriendin, niet over z n familie![]()
Misschien is dat juist wat hem zo uniek maakt, en een groot begrip kan opbrengen voor de meest bizarre situaties en mensen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
brian heeft ook een meisje buiten de poort waar ie nog gevoelens voor heeft, door te zien wat er nu tussen huub en hedda gebeurt komt het misschien bij hem ookk weer naar boven?quote:
Moet ik er een tekening bij maken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij heeft zelf mede gekozen, dus...er kunnen zoveel andere redenen zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Waarom,,, kan toch zo gelopen zijn.
Mischien waren die vrouwen wel niet al te goed voor hem, dat weet je nooit..
welnee die heeft gewoon een schop onder zn reet gekregen omdat tie zn handjes niet kan thuishouden en erg jaloers is aangelegd!quote:
ik ben er ook bang voor, maar ik hoop dat Lieke daar boven staat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef blomst het volgende:
Arme Lieke zal vanavond als het bezoek wel weer veel geschreeuw over haar heen krijgen.
Ze zijn nu allemaal te lief, en de agressie moet er straks weer uit.
Kan ze aanhoren hoe geweldig Hedda is en hoe slecht zij wel niet is.
Als ik het goed gehoord heb, heeft Huub's moeder ook kids met 3 mannen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Waarom,,, kan toch zo gelopen zijn.
Mischien waren die vrouwen wel niet al te goed voor hem, dat weet je nooit..
Ach, Willeke Alberti heeft volgens mij ook 3 kinderen bij 3 verschillende mannen en dat lijkt mij ook een hele aardige vrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien. Zou me niet verwonderen wanneer huppeltje later ook kinderen bij verschillende vrouwen zou hebben, gebaseerd op zijn gedrag en mentaliteit zoals ik die heb kunnen zien en horen op de streams.quote:
Denk niet dat die omstandigheden de kans voor die kinderen op een goed leven vergroot.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wat hem zo uniek maakt, en een groot begrip kan opbrengen voor de meest bizarre situaties en mensen.
Je hebt de mozaiek streams zonder geluid, er is iets mis met je licentie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik de enige die nu problemen met de streams heeft? Vaag beeld en geen geluid.
zei ze dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:47 schreef riri het volgende:
als hedda in het huis zat dan sloot ze zich aan bij het groepje BEAN...hypocriete trut is het
Ik had het meer over de vader en niet zozeer over de kinderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Denk niet dat die omstandigheden de kans voor die kinderen op een goed leven vergroot.
Begrip voor mensen heeft niets te maken met sterk wisselende relaties.
ja,die hedda valt me zwaar tegen...ook al eentje die niet recht in iemand z'n gezicht zegt wat die van een ander vindt maar het liever achter de rug om doetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:48 schreef Inukshuk het volgende:
Wat een jaloers kreng zeg, had van Huub verwacht dat hij toch een betere keus had dan ene Hedda die niets anders te zeggen heeft dan gelul over Lieke. Vandaar misschien dat Pa Ballegooy Hedda niet zo hoog heeft zitten.
vertel ik luister naar theoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef riri het volgende:
maartje wiringa heeft gewoon gelijk eric...maar dat snap je vast niet
Je moet toch wat als je de waarheid word geschreven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef AnTjUh het volgende:
eric is echt zo'n klein kind met zn post verbranden
De kaart van Maartje Wieringa uit Zwolle ( nickname van scanman ??? )quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:49 schreef blomst het volgende:
Heeft Eric een lelijke kaart gekregen?
Kinderen worden wel heel vaak het slachtoffer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:49 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik had het meer over de vader en niet zozeer over de kinderen.
Heeft hij hem ook voorgelezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef riri het volgende:
maartje wiringa heeft gewoon gelijk eric...maar dat snap je vast niet
Das dan balen! Vandaag was alles nog in orde, nu opeens dit....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt de mozaiek streams zonder geluid, er is iets mis met je licentie.
Welke? (EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij kreeg hate-mailquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:52 schreef koejoeloek het volgende:
Eric is wie zijn post aan het verbranden? Van zichzelf lijkt me niet toch?
Roept bij mij vraagtekens op. Er is al e.e.a. over geschreven.quote:
Theo komt op mij over als iemand met een open geest die niet veroordelend is........kortom een half leven achter de rug en beschouwend en mildquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij heeft zelf mede gekozen, dus...er kunnen zoveel andere redenen zijn...
Huubje gaat echt nog wel eens of misschien meerdere malen plat op z'n bek...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:57 schreef 2live het volgende:
Jaap vraagt zich af waarom bij hem dingen naar de verkeerde kant doorgeslagen zijn en bij huub niet.
mag.....als je 25 jaar bent(EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Huubje gaat echt nog wel eens of misschien meerdere malen plat op z'n bek...![]()
Het liefst meerdere malen per dag wat mij betreftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Huubje gaat echt nog wel eens of misschien meerdere malen plat op z'n bek...![]()
de competitie aangaan is een teken van sportiviteit ongeacht de uitkomst(EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het liefst meerdere malen per dag wat mij betreft![]()
Ik veroordeel de man niet, maar heb slechts vraagtekens ivm kinderen bij 3 moeders en z'n popie jopie gedrag vandaag dat nogal doorzichtig is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Vraag zijn kinderen maar hoe blij ze zijn dat pappa 2 kinderen bij andere vrouwen heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik veroordeel de man niet, maar heb slechts vraagtekens ivm kinderen bij 3 moeders en z'n popie jopie gedrag vandaag dat nogal doorzichtig is.
Misschien is het een topkerel, ik heb een ander gevoel. ( zonder tarot kaarten geraadpleegd te hebben )
welk gevoel >>>>>>>jouw eigen referentiekader ofzo? wees gewoon duidelijk (EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik veroordeel de man niet, maar heb slechts vraagtekens ivm kinderen bij 3 moeders en z'n popie jopie gedrag vandaag dat nogal doorzichtig is.
Misschien is het een topkerel, ik heb een ander gevoel. ( zonder tarot kaarten geraadpleegd te hebben )
Ik gun het niemand, maar als je constant grenzen opzoekt, dan is het vrijwel onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het liefst meerdere malen per dag wat mij betreft![]()
Ik deel je mening, popie jopie gedrag, anders is het niet. Het lijkt op "zo vader zo zoon"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef FdW het volgende:
[..]
geen buffers hierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Amanda en Natasia ruzie.
Ben ik de enige waarbij de streams zo bufferen. Dat is al zo sinds gisteravond iedereen er last van had.
Nee..hier buffert niets..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Amanda en Natasia ruzie.
Ben ik de enige waarbij de streams zo bufferen. Dat is al zo sinds gisteravond iedereen er last van had.
Natasia zei gisteren tegen Huub dat hij na Amanda het hardst zou janken als zij weg zou gaan. Huub zei zoiets van, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:07 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind Natasia normaal gesrpoken een walgelijk wijf, maar moet haar wel nageven dat ik bewondering heb dat ze eten kookt voor haar tegenstanders en nu dus ook voor de gasten van haar 'vijand' . Geeft mij toch het gevoel dat het niet allemaal haat en nijd is, en dat veel gespeelt is.
Laten we het houden op levenservaring en mensenkennis.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
welk gevoel >>>>>>>jouw eigen referentiekader ofzo? wees gewoon duidelijk (EH)
ah.ok referentiekader dus...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Laten we het houden op levenservaring en mensenkennis.
Daar kunnen heel veel mensen hier op de forums een voorbeeld aan nemenquote:
Het verschil tussen de Kubatzen en de Ballegooijers is inderdaad opmerkelijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:07 schreef 2live het volgende:
hedda trekt zich niets aan van wat de bewoners over haar gezegd hebben, dat is het spel
huub; ik wou dat de fam van Brian daar zo over dacht
jaap; hoezo?
huub; die hebben me met de dood bedreigd om wat ik over zijn moeder heb gezegd
hmm? beetje respect voor ieders harem ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:14 schreef Day het volgende:
Huub, toon een beetje respect voor Lieke, man
Goed voor Jaap z'n ego, dat kan af en toe wel een boost gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:14 schreef Haunter het volgende:
Ik vind het echt grappig om te zien dat Theo om elke opmerking van Jaap lacht en hem helemaal te gek vindt!
Of het is een strategie om Huub en Jaap nog dichter bij elkaar te brengen, hij geeft Jaap nu wel een positief idee ten opzichte van Huub opzich.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:14 schreef Haunter het volgende:
Ik vind het echt grappig om te zien dat Theo om elke opmerking van Jaap lacht en hem helemaal te gek vindt!
Kan jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Of het is een strategie om Huub en Jaap nog dichter bij elkaar te brengen, hij geeft Jaap nu wel een positief idee ten opzichte van Huub opzich.
Zijn vader volgt alleen de uitzendingen. Tijdens de telefoon heeft hij al eens gezegd dat hij altijd moest lachen om Jaap en dat hij Brian wel een goede jongen vond. Ik denk dat het gewoon een hele aardige man is die altijd het goede wel ziet in de mens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Of het is een strategie om Huub en Jaap nog dichter bij elkaar te brengen, hij geeft Jaap nu wel een positief idee ten opzichte van Huub opzich.
het is een mens die in staat is meerdere facetten van een mens onder de loep te nemen en die zaken in zijn context kan zien. Ook op het gedrag van zijn zoon heeft hij wat aan te merken maar hij verpakt het dusdanig dat het aankomt maar het de ander niet defensief maakt(huub).(EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn vader volgt alleen de uitzendingen. Tijdens de telefoon heeft hij al eens gezegd dat hij altijd moest lachen om Jaap en dat hij Brian wel een goede jongen vond. Ik denk dat het gewoon een hele aardige man is die altijd het goede wel zien in de mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |