Zo vader, zo zoonquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Heeft kinderen bij 3 verschillende moeders. Roept bij mij toch vragen op....
Zo uitzonderlijk is dat tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan is het antwoord neequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb t over z n vriendin, niet over z n familie![]()
Misschien is dat juist wat hem zo uniek maakt, en een groot begrip kan opbrengen voor de meest bizarre situaties en mensen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
brian heeft ook een meisje buiten de poort waar ie nog gevoelens voor heeft, door te zien wat er nu tussen huub en hedda gebeurt komt het misschien bij hem ookk weer naar boven?quote:
Moet ik er een tekening bij maken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij heeft zelf mede gekozen, dus...er kunnen zoveel andere redenen zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Waarom,,, kan toch zo gelopen zijn.
Mischien waren die vrouwen wel niet al te goed voor hem, dat weet je nooit..
welnee die heeft gewoon een schop onder zn reet gekregen omdat tie zn handjes niet kan thuishouden en erg jaloers is aangelegd!quote:
ik ben er ook bang voor, maar ik hoop dat Lieke daar boven staat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef blomst het volgende:
Arme Lieke zal vanavond als het bezoek wel weer veel geschreeuw over haar heen krijgen.
Ze zijn nu allemaal te lief, en de agressie moet er straks weer uit.
Kan ze aanhoren hoe geweldig Hedda is en hoe slecht zij wel niet is.
Als ik het goed gehoord heb, heeft Huub's moeder ook kids met 3 mannen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Waarom,,, kan toch zo gelopen zijn.
Mischien waren die vrouwen wel niet al te goed voor hem, dat weet je nooit..
Ach, Willeke Alberti heeft volgens mij ook 3 kinderen bij 3 verschillende mannen en dat lijkt mij ook een hele aardige vrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien. Zou me niet verwonderen wanneer huppeltje later ook kinderen bij verschillende vrouwen zou hebben, gebaseerd op zijn gedrag en mentaliteit zoals ik die heb kunnen zien en horen op de streams.quote:
Denk niet dat die omstandigheden de kans voor die kinderen op een goed leven vergroot.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wat hem zo uniek maakt, en een groot begrip kan opbrengen voor de meest bizarre situaties en mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |