nee hoor...denk dat joris haar ook wel leuk vindquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die is veel te leuk voor haar![]()
Tas mist Cheyenne zozeer dat ze probeert in nedda haar evenbeeld voor een aantal uren te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef demins het volgende:
[..]
Na één middag lang in handen te zijn gevallen van de proletenmaffia!
Proleten of niet, leuk, wil het ook welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef demins het volgende:
[..]
Na één middag lang in handen te zijn gevallen van de proletenmaffia!
Ik zie geen balquote:
brian zou willen dat hij zo'n leuke familie heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:33 schreef farscapevr6 het volgende:
zou brian zich niet afzijdig houden omdat ie eigenlijk in een zelfde soort situatie zit?
quote:
Heeft kinderen bij 3 verschillende moeders. Roept bij mij toch vragen op....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
Wat een scheet van een man is die vader van Huub![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:33 schreef farscapevr6 het volgende:
zou brian zich niet afzijdig houden omdat ie eigenlijk in een zelfde soort situatie zit?
heb t over z n vriendin, niet over z n familiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:35 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
brian zou willen dat hij zo'n leuke familie heeft
Ja, gooi maarquote:
Waarom,,, kan toch zo gelopen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Heeft kinderen bij 3 verschillende moeders. Roept bij mij toch vragen op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |