Vraag zijn kinderen maar hoe blij ze zijn dat pappa 2 kinderen bij andere vrouwen heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik veroordeel de man niet, maar heb slechts vraagtekens ivm kinderen bij 3 moeders en z'n popie jopie gedrag vandaag dat nogal doorzichtig is.
Misschien is het een topkerel, ik heb een ander gevoel. ( zonder tarot kaarten geraadpleegd te hebben )
welk gevoel >>>>>>>jouw eigen referentiekader ofzo? wees gewoon duidelijk (EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik veroordeel de man niet, maar heb slechts vraagtekens ivm kinderen bij 3 moeders en z'n popie jopie gedrag vandaag dat nogal doorzichtig is.
Misschien is het een topkerel, ik heb een ander gevoel. ( zonder tarot kaarten geraadpleegd te hebben )
Ik gun het niemand, maar als je constant grenzen opzoekt, dan is het vrijwel onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het liefst meerdere malen per dag wat mij betreft![]()
Ik deel je mening, popie jopie gedrag, anders is het niet. Het lijkt op "zo vader zo zoon"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef FdW het volgende:
[..]
geen buffers hierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Amanda en Natasia ruzie.
Ben ik de enige waarbij de streams zo bufferen. Dat is al zo sinds gisteravond iedereen er last van had.
Nee..hier buffert niets..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Amanda en Natasia ruzie.
Ben ik de enige waarbij de streams zo bufferen. Dat is al zo sinds gisteravond iedereen er last van had.
Natasia zei gisteren tegen Huub dat hij na Amanda het hardst zou janken als zij weg zou gaan. Huub zei zoiets van, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:07 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind Natasia normaal gesrpoken een walgelijk wijf, maar moet haar wel nageven dat ik bewondering heb dat ze eten kookt voor haar tegenstanders en nu dus ook voor de gasten van haar 'vijand' . Geeft mij toch het gevoel dat het niet allemaal haat en nijd is, en dat veel gespeelt is.
Laten we het houden op levenservaring en mensenkennis.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
welk gevoel >>>>>>>jouw eigen referentiekader ofzo? wees gewoon duidelijk (EH)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |