Heeft hij hem ook voorgelezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef riri het volgende:
maartje wiringa heeft gewoon gelijk eric...maar dat snap je vast niet
Das dan balen! Vandaag was alles nog in orde, nu opeens dit....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt de mozaiek streams zonder geluid, er is iets mis met je licentie.
Welke? (EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Heeft kinderen bij 3 verschillende moeders. Roept bij mij toch vragen op....
Hij kreeg hate-mailquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:52 schreef koejoeloek het volgende:
Eric is wie zijn post aan het verbranden? Van zichzelf lijkt me niet toch?
Roept bij mij vraagtekens op. Er is al e.e.a. over geschreven.quote:
Theo komt op mij over als iemand met een open geest die niet veroordelend is........kortom een half leven achter de rug en beschouwend en mildquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij heeft zelf mede gekozen, dus...er kunnen zoveel andere redenen zijn...
Huubje gaat echt nog wel eens of misschien meerdere malen plat op z'n bek...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:57 schreef 2live het volgende:
Jaap vraagt zich af waarom bij hem dingen naar de verkeerde kant doorgeslagen zijn en bij huub niet.
mag.....als je 25 jaar bent(EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Huubje gaat echt nog wel eens of misschien meerdere malen plat op z'n bek...![]()
Het liefst meerdere malen per dag wat mij betreftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Huubje gaat echt nog wel eens of misschien meerdere malen plat op z'n bek...![]()
de competitie aangaan is een teken van sportiviteit ongeacht de uitkomst(EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het liefst meerdere malen per dag wat mij betreft![]()
Ik veroordeel de man niet, maar heb slechts vraagtekens ivm kinderen bij 3 moeders en z'n popie jopie gedrag vandaag dat nogal doorzichtig is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |