Hoezo valt de é weg?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
En weer de é weg laten vallen?
Bar schrijf je idd zonder équote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
En weer de é weg laten vallen?
Het was Het VBL-Caféquote:
Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even vergelijken met Messik had:
1 × 6, 3 ×7, 8 × 8, 2 × 9. V voor gym en profielwerkstuk.
En nee, ik wil geen buschauffeur worden.
Danny welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:15 schreef DarkShine het volgende:
Zit de baas altijd zonder broek aan op internet![]()
Biologie studeren. Tot ik visserman mag worden, want dat mag pas op mn 21ste.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Biologie studeren. Tot ik visserman mag worden, want dat mag pas op mn 21ste.
Straks zet TR weer een foto een feedback van zijn broek en schoenen. En heb jij een PM!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Straks zet TR weer een foto een feedback van zijn broek en schoenen. En heb jij een PM!
Raap me opquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Straks zet TR weer een foto een feedback van zijn broek en schoenen. En heb jij een PM!
[..]
[..]
Greendayquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Greenday dus de nieuwe Megahit.
Iig beter dan Mutiaa Buenaa
Heeft Green Day dan een nieuw album?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Greenday dus de nieuwe Megahit.
Iig beter dan Mutiaa Buenaa
Ik heb er ook niks tegen neequote:
Cover van John Lennon ivm die actie.quote:
[..]
had gekund ja, ik dacht ook dat ik net de edit knop gebruikt, maar kennelijk niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:10 schreef VoreG het volgende:
"En dat kon niet in één post?!"
Tja...het vervaagt allemaal een beetje de laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:
Snap niet dat Fok deze policy heeft:
Respectloze gebruikersnaam
Nu maar wachten of een usernaam als Kanker_Danny ook geaccepteerd wordt.
Ik zal eens rond PM'en, misschien dat iemand het wil proberen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:
Snap niet dat Fok deze policy heeft:
Respectloze gebruikersnaam
Nu maar wachten of een usernaam als Kanker_Danny ook geaccepteerd wordt.
Hij wist het allang.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...het vervaagt allemaal een beetje de laatste tijd.
mompelt iets over normen en waarden...
Maar ondertussen lig je 's avond zeker wel stiekem te rukken op J-P...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef kanker_franseslag het volgende:
Flikker op met je Jan-Peter!
quote:
Daarom kon ik het ook doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik wist niet dat Sjimz zo brutaal was. Had hem dus niet achter deze actie gezocht.
jaja...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom kon ik het ook doen.
Voor het eerst dat ik een kloon had! Heb het wachtwoord nu gewijzigd in wat random toetsen die ik toch niet meer weet.
Ik heb ooit voor de eerste ontgroening van Eend een Wytske_Kenemans account aangemaakt. Alleen kan ik er (gelukkig) nu ook niet meer bij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom kon ik het ook doen.
Voor het eerst dat ik een kloon had! Heb het wachtwoord nu gewijzigd in wat random toetsen die ik toch niet meer weet.
Yahoo kan ook, weet ik uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:02 schreef sjimz het volgende:
Je kan je niet registreren met hotmail adressen, maar een gmail adres wel.
Wat voor nut heeft het dan nog.
Kan Gmail inmiddels wel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:02 schreef sjimz het volgende:
Je kan je niet registreren met hotmail adressen, maar een gmail adres wel.
Wat voor nut heeft het dan nog.
Jij bewaart foto's van mij een jaar op je HDD en komt vervolgens met een "nee hoor, hij stond gewoon op google" smoesje. Je kunt je afvragen wat zieliger is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Iedereen wil jouw foto's hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bewaart foto's van mij op je HDD. Je kunt je afvragen wat zieliger is.![]()
Ik heb em als achtergrond en boven mn bedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bewaart foto's van mij een jaar op je HDD en komt vervolgens met een "nee hoor, hij stond gewoon op google" smoesje. Je kunt je afvragen wat zieliger is.![]()
Jij komt uit Groningen, dan kan ik het begrijpen. Daar is niks leukers te beleven...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb em als achtergrond en boven mn bed.
Wie zegt dat ik op school zit?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:11 schreef TerroRubbie het volgende:
Het zij je vergeven mijn zoon.
Morgen is het Israel-Portugal in de Euroborgquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij komt uit Groningen, dan kan ik het begrijpen. Daar is niks leukers te beleven...
Dan wordt Nederland-Belgie de Breezer Ananas!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:30 schreef Damzkieee het volgende:
Dat wordt een toppertje Israel-Portugal
Ik was bijna heen gegaan, maar ik heb gelukkig nog net een leven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:30 schreef Damzkieee het volgende:
Dat wordt een toppertje Israel-Portugal
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bewaart foto's van mij een jaar op je HDD en komt vervolgens met een "nee hoor, hij stond gewoon op google" smoesje. Je kunt je afvragen wat zieliger is.![]()
Ik ben de baas!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef RayMania het volgende:
Nooit gedacht wie achter TerroRubbie zit.
fijne usernaamquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef kanker_franseslag het volgende:
Flikker op met je Jan-Peter!
Pretty obvious huh.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef RayMania het volgende:
Nooit gedacht wie achter TerroRubbie zit.
Dat had met een ander topic te maken, over het feit dat de FA kanker in een usernaam gewoon accepteren.quote:
Mooie weblog heb je trouwens...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou hang de vlag maar uit, de wedstrijd van het jaar.
Vertel het eens dan.quote:
ja, ik zag je opmerking, dus ik verwachte al op korte termijn zo'n naam tegen te komen. Ik was dequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat had met een ander topic te maken, over het feit dat de FA kanker in een usernaam gewoon accepteren.
Ik ben trouwens die k*nk*erfranseslagkloon
Jawel is wel van mij. Danscafe de Praam in Aalsmeer is mijn stamkroeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok. Deze is niet van jou dus. M'n excuses.
Dan gaan we daar een keertje heen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel is wel van mij. Danscafe de Praam in Aalsmeer is mijn stamkroeg.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:52 schreef rubbereend het volgende:
biertje graag
Speciaal voor Rubbereend!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:57 schreef Grulez het volgende:
Dat ziet er lekker uit.
het is rubbereendquote:
Is je ma vandaag jarig?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Etentje bij m'n jarige moeder was lekker en leuk.
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef Suijk het volgende:
Tsk, wie is er nou half juni jarig.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef RayMania het volgende:
Ik wacht op TerroTubbie.
Eersdaags op Live?quote:
Begin juni is beterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef Suijk het volgende:
Tsk, wie is er nou half juni jarig.
Maart is veel beter.quote:
Ja 67 gewordenquote:
OKee. Mijn pa is vandaag 59 geworden. 8 jaar jonger dus dan je ma.quote:
Komt hier een beginnende poging tot koppelen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee. Mijn pa is vandaag 59 geworden. 8 jaar jonger dus dan je ma.
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Komt hier een beginnende poging tot koppelen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat ik achterlijk ben of zo .
Tong als stiefbroer![]()
hehehquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Komt hier een beginnende poging tot koppelen?
MaTongquote:
maartquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maart is veel beter.
en genoeg Hool-ers die het hier met me eens zijn.
nee Carnavalquote:
jij bent de baas nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:03 schreef borisz het volgende:
[..]
dat woord is verboden tot de 11-11-21111 23.11
Eén keer is origineel ...quote:
Ik kan me niet voorstellen dat Tong het eten niet op heeft...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef matong80 het volgende:
Is mijn zoon hier? hij heeft zijn eten nog niet op.![]()
quote:
Nu is het wachten op eenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef matong80 het volgende:
helemaal niks? da's nie handigquote:
zit je nou grapjes te maken jongeman?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu is het wachten op eenicoon maar dan met een grijze of witte pruik op
![]()
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef matong80 het volgende:
[..]
zit je nou grapjes te maken jongeman?
Ma, je zei verdomme zelf toen ik de derde keer wilde opscheppen het wel genoeg was en ik aan m'n lijn moest denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef matong80 het volgende:
Ja, het valt welop inderdaad. De humor is er nu wel van af.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef golfer het volgende:
Is het vandaag klonendag in Hools?
maandag dus foto'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach morgen de hele dag weg en zondag naar mn ouders en ROSA
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef matong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig woon ik nog aan de kust, daar zijn de buien doorgaans wat minder heftig
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Twee dagen terug wilde je niks liever dan Logician in Hools, Bos! Oude verleider
gulp dichthouden Bosquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net M-M en nu LFY![]()
Ik waan me in de zevende hemel onderhand
Bestaat er zoiets als een FoBo-ban? Gewoon... om de mensheid te beschermen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net M-M en nu LFY![]()
Ik waan me in de zevende hemel onderhand
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een FoBo-ban? Gewoon... om de mensheid te beschermen...
Iets wat open is kan niet dicht worden gehoudenquote:
Je weet niet half zoveel van hoeveel ik over jou weetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Vallen mijn views zo op dan![]()
![]()
Dan moet ik toch maar wat geslotener doen over me zelfquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je weet niet half zoveel van hoeveel ik over jou weet![]()
Bos wat ben je toch een heldquote:
en je bent al zo openquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar wat geslotener doen over me zelf![]()
Jammer, dat ze zich niet ingelezen hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef tong80 het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Waar gaat het over dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer, dat ze zich niet ingelezen hebben![]()
nee hoor is terecht!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer, dat ze zich niet ingelezen hebben![]()
Waren het dan geen klonen van Robbie zelf?quote:
jaartje of 12 geleden zoiets gehad in Amsterdam west, we waren bij een vriendin in Geuzenveld. Toe we erheen fietsten warm en niets aan de hand. Toen wij daar waren eerst een groene lucht, toen zwarte lucht. Voor onze ogen een enorme populier gewoon in tweeen zien rukken door de wind. Op de terugweg was de weg niet meer begaanbaar omdat er overal populieren over de weg lagen, een aantal ontworteld, de meesten gewoon afgebroken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ook nog niet meegemaakt.
Maar voor alles is een 1-ste keer blijkbaar.
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waren het dan geen klonen van Robbie zelf?
Ik dacht eerst van wel, maar door de prullenbak-situatie denk ik toch van niet.quote:
Wel indrukwekkend als je zoiets ziet...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaartje of 12 geleden zoiets gehad in Amsterdam west, we waren bij een vriendin in Geuzenveld. Toe we erheen fietsten warm en niets aan de hand. Toen wij daar waren eerst een groene lucht, toen zwarte lucht. Voor onze ogen een enorme populier gewoon in tweeen zien rukken door de wind. Op de terugweg was de weg niet meer begaanbaar omdat er overal populieren over de weg lagen, een aantal ontworteld, de meesten gewoon afgebroken.
En een populier kan erg veel hebben....
Kilometer verderop had men niets noemenswaardigs meegamaakt....
nogal ja, ik was ook blij dat wij niet een half uur later waren gaan fietsenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend als je zoiets ziet...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
wheheh bos81 je hebt een foto gemaakt door mij in je fobostokstaartje
het schijnt in Hoogeveen toch geen windhoos geweest te zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
Windhoos
Op 25 juni 1967 werd Tricht getroffen door een krachtige windhoos. Daarbij werden 50 huizen totaal vernietigd en 150 huizen zwaar beschadigd. Nadat de windhoos was uitgeraasd vielen er 5 doden en 20 gewonden te betreuren. De zwaar getroffen bevolking werd een hart onder de riem gestoken door een bezoek van Hare Majesteit Koningin Juliana en Prins Bernhard deed als voorzitter van het Nationaal Rampenfonds een dringend beroep op de Nederlandse bevolking om hulp te bieden. Later gaven ook premier De Jong en minister Schut blijk van hun belangstelling en medeleven. In het huidige Tricht herinneren nog een gedenkteken en de '25-Junistraat' aan deze zwarte dag.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Sien
Je staat me met op de foto in de jaren 80 (links in het midden van de foto)
[afbeelding]
![]()
Nee idd... iets van een valwind ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
het schijnt in Hoogeveen toch geen windhoos geweest te zijn
dat vermoeden was er al vrij snel, gezien de verspreiding van de schade (lang leven P2000...)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
het schijnt in Hoogeveen toch geen windhoos geweest te zijn
Oja dat was het.. zag het op het journaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vermoeden was er al vrij snel, gezien de verspreiding van de schade (lang leven P2000...)
Maar dat doet niets af aan de schade natuurlijk. Downdrafts kunnen ook enorm veel schade aanrichten.
oh ok.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vermoeden was er al vrij snel, gezien de verspreiding van de schade (lang leven P2000...)
Maar dat doet niets af aan de schade natuurlijk. Downdrafts kunnen ook enorm veel schade aanrichten.
Dus nog 'geluk' gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
oh ok.
Zoiets maken we misschien wel nooit weer mee hier![]()
De A28 was zo'n beetje de scheiding, wij wonen aan de andere kant van de A28. Dus een staartje ervan mee gehad.
downdraft is natuurlijk gewoon een woord voor valwindquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat was het.. zag het op het journaal
ja gewoon erg geluk gehad.quote:
Vandaag is 'lach je rot op Fok!Forum' dag ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef VoreG het volgende:
Een naam met kanker erin mag wel maar
Gaat te ver
Fok is net een Banaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef VoreG het volgende:
Gaat te ver
dude heb je het nog gedaan ?? Brie in de toaster??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef VoreG het volgende:
Gaat te ver
En in een kwartier kan er genoeg schade zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja gewoon erg geluk gehad.
Alleen wat wateroverlast gehad en wel erg harde wind. Het heeft ook maar een kwartiertje geduurd.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
wheheh bos81 je hebt een foto gemaakt door mij in je fobostokstaartje
quote:
Helemaal vergeten. Heb die brie net op zitten vreten dus het kan ook niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dude heb je het nog gedaan ?? Brie in de toaster??
Echt je weet niet wat je mist... als je daar eenmaal aan begintquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal vergeten. Heb die brie net op zitten vreten dus het kan ook niet meer.
Clauquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:56 schreef clauwheee het volgende:
Euhm hoi. Heb ik het ineens druk met vanalles en nogwat
Heb ik hier nog iets gemist, behalve een Eilanden die back is, en een windhoos aan klonen?
Golfer, nog nieuws??????
Ook dat, hehe.quote:
Dat ik woensdag eindelijk weer eens met voldoening heb kunnen werken (soort van stage maar dan zonder opleiding),quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:56 schreef clauwheee het volgende:
Euhm hoi. Heb ik het ineens druk met vanalles en nogwat
Heb ik hier nog iets gemist, behalve een Eilanden die back is, en een windhoos aan klonen?
Golfer, nog nieuws??????
Nee hoor, valt mee. Heb nu alleen dat ik savonds geen pc meer kan zien. En had afgelopen week echt FOKking hooikoorts, dus dan gaat het helemaal niet.quote:
quote:
Ja verdorie, was ik vergeten te zeggen..dat had ik stiekem nog gelezen. Echt super voor je, hoop dat het een goed vervolg krijgtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik woensdag eindelijk weer eens met voldoening heb kunnen werken (soort van stage maar dan zonder opleiding),
of heb je dat wel meegekregen
Justin heeft ook hooikoortsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, valt mee. Heb nu alleen dat ik savonds geen pc meer kan zien. En had afgelopen week echt FOKking hooikoorts, dus dan gaat het helemaal niet.
Maar daar was de regen en toen was alles weer goed
Strak en dubbel gepland kennen ze daar welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]apart he...
Ik ken dat gevoelopeens zit mijn agenda vol... weet niet wat me overkomt
Ja heel vervelend, tis wel extreem it jaar. Afgelopen week twee nachten echt op geweest. Dus ik ben best blij ff met de regen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Justin heeft ook hooikoorts![]()
Maar alles goed tussen jou en je nieuwe vriendje?
Dat heb ik dan gelukkig nog welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Strak en dubbel gepland kennen ze daar wel
Heb geen tijd om te eten en te plassen
kan ik me heel goed voorstellen dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja heel vervelend, tis wel extreem it jaar. Afgelopen week twee nachten echt op geweest. Dus ik ben best blij ff met de regen!
Ja, alles helemaal prima!
Okeequote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja verdorie, was ik vergeten te zeggen..dat had ik stiekem nog gelezen. Echt super voor je, hoop dat het een goed vervolg krijgt
Ja, bijna rond.quote:
Kon Justin er wel een beetje goed doorkomen? Een collega heeft er zelfs nog een nacht voor in het ziekenhuis doorgebracht vorige week.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen dan.
Ok, houden zo dan maar hè![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, bijna rond.
A.s. dinsdag afsluitende arbeidsvoorwaardengesprek.
Wow, tof!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, bijna rond.
A.s. dinsdag afsluitende arbeidsvoorwaardengesprek.
Slapen.... kon ik dat maar nuquote:
Hij heeft een drankje gekregen ervoor. Helpt hem wel in ieder geval. Hij kijkt zelf 's morgens op teletekst en zegt dan dat ie zijn drankje moet of niet. Gaat wel veel beter met hem.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kon Justin er wel een beetje goed doorkomen? Een collega heeft er zelfs nog een nacht voor in het ziekenhuis doorgebracht vorige week.
Jazekers, lijkt me ook!
Een alpenkreuzerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Sien
Je staat me met op de foto in de jaren 80 (links in het midden van de foto)
[afbeelding]
![]()
Mooi zo. En goed van hem ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hij heeft een drankje gekregen ervoor. Helpt hem wel in ieder geval. Hij kijkt zelf 's morgens op teletekst en zegt dan dat ie zijn drankje moet of niet. Gaat wel veel beter met hem.
Het is geen vies drankje, dat scheelt natuurlijk ook.quote:
Uhm even graven in mijn geheugen, maar volgens mij was dit een Conwayquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:17 schreef RayMania het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hjCSZTYlN7Q
Veeg me op.
tot zo he, ik kijk nog even tvquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het is geen vies drankje, dat scheelt natuurlijk ook.
Ik ga mijn bed opzoeken.
![]()
Ik twijfel nu wel een beetje. VOlgens mij hadden WIJ toen een conway, maar ik weet nu niet zeker of die foto genomen is in onze vouwwagen. Want volgens mij hadden wij toen iets van geel/bruin/zwart. als doekenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uhm even graven in mijn geheugen, maar volgens mij was dit een Conway
Moet ik meteen denken aan dat mannetje wat altijd het perron veegt, en de peukjes tussen duim en wijsvinger opraapt op Utreg CS.quote:
Dus alle mensen in je stadsdeel kunnen gaan rellen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef sjimz het volgende:
Morgen overdag een bruiloft van een collega van me.
Zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus alle mensen in je stadsdeel kunnen gaan rellen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ik meteen denken aan dat mannetje wat altijd het perron veegt, en de peukjes tussen duim en wijsvinger opraapt op Utreg CS.
Achterop zijn pakkie staat : Chef reiniging
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest ook lachen toen ik het voor het eerst zag
Maar its series business hoor
ojeee, je hebt een collega (semi) ambtenaar beledigd! Pas op BLuezzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |