Ik weet niet of je onder de 1000 kcal komt Ik tel eigenlijk nooit echt de kcal moet ik eerlijk bekennen dan word ik gekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef Pandorah het volgende:
Kom je met dat menu van dinsdag niet onder de 1000 kcal?
Het lijkt mij op grond daarvan al veel te weinig.
Bovendien ook niet praktisch: waar moet ik op mijn werk 250 ml magere yoghurt vandaan halen en bewaren?![]()
Kijk dan moet je geen SB doen dan is dat geen goede lijnmethode voor je.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef Levitation het volgende:
Never mind. Ben gewoon een grote eter en zou me heel ongelukkig voelen als ik SB zou doen.
Ga wel op vakantie naar China... lust geen chinees eten... hopelijk werkt dat nog beter dan SB-en.
Voordeel: in China hebben ze geen eierkoeken.![]()
Ja ik ben niet zo tegen op die kunstmatige dingen. Maar idd de structuur en het staat makkelijk voorgeschreven wat je moet eten. Anders zit ik meestal te bedenken wat zal ik nu eens gaan eten En ik lust bijna alles dat scheelt natuurlijk ook dat het een stuk makkelijker is om aan zo'n voorgeschreven dieet te houdenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef freecell het volgende:
Wat jammer vind aan Sonja is dat je zo idioot veel kunstmatige producten binnenkrijgt en zoetstoffen.
Dingen als halva-jam en optimel en dergelijke.
Het is een beetje een E-nummertjes dieet.
Al moet ik zeggen dat het me best trekt. Het geeft structuur, je weet wat je moet eten die dag, je hoeft er niet zelf over na te denken, als je kijkt wat ik normaal eet, zijn de porties niet idioot klein en je valt er nog mee af ook
Maar ik doe het toch maar niet. Ik heb er geen vertrouwen in dat het er ook af blijft.
Tuurlijk wel Maar ik persoonlijk ben nog al makkelijk uitgevallen al zeg ik het zelf en heb geen zin om elke dag van alles op te tellen ik doe nu herbalife dus dat is nu opzich niet zo nodig. Maar ik eerst telde ik ook niks uit en dacht ik ook bij me eigen dat weet ik nu dat eet ik straks dat zal alles bij elkaar niet teveel zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Pandorah het volgende:
Als je structuur wilt: kan je dan niet zelf zo'n eetplan in elkaar zetten?
Ik weet dat een Chinese zich hier ooit heeft doodgelachen om wat er hier als 'Chinees' op de menu's staat. Mensen die ik ken die in China geweest zijn vinden het eten daar echt heel lekker (sorry leviquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef Pandorah het volgende:
Levitation: misschien valt het best mee met dat chinese eten. Chinees Chinees is een stuk lekker en minder vet dan Nederlands Chinees. Althans: ik ga altijd graag eten bij een Chinese vriendin die altijd een heerlijke Chinese maaltijd weet te bereiden
zoals ik ook al zei en dat dus ook bedoelde ik heb geen zin om daar mijn tijd en energie in te steken als ik eerlijk ben. Maar dat is ook ieder voor zich en dat moet ook iedereen zelf weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:31 schreef Pandorah het volgende:
Nou ja, ik weet ook van die Chinese vriendin dat haar ouders het restaurant op de nederlandse smaak hebben aangepast. En dat zal ook dus zo zijn gegaan bij de rest
.
Riann: ik bedoel niet optellen maar een eetplan voor een maand oid maken.
Ja dat zeg ik dat zou ik ook niet willen maar ik wilde het punt maken dat het voor iedereen verschillend is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Riann net alsof operaties de oplossing zijnis puur een hulpmiddel net zoals jou herballife je zult ook gezond moeten eten van suiker en zoetstoffen word ik ziek (vind ik goed hoor heb daar geen problemen mee). En ik kan mezelf nu ook niet bewegen en dat merk je wel want ik val weer niet echt af.
ja is ook zo maar met ons startgewicht is er weinig andere keuze helaasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dat zou ik ook niet willen maar ik wilde het punt maken dat het voor iedereen verschillend is.
Leuk! Ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zla van het weekend wel eens een foto laten maken door mijn man![]()
Dat zégt Riann helemaal niet hoor, dat operaties de oplossing zijn, ze geeft alleen aan dat er verschillende manieren zijn en er niet één voor iedereen de beste is. Ik weet wel dat je als WLS-er vaak tegen vooroordelen op moet boksen, maar dat las ik hier zeker niet in. Riann zegt alleen dat zo'n operatie voor haar niks zou zijn. Dat moet mogen, lijkt me.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Riann net alsof operaties de oplossing zijnis puur een hulpmiddel net zoals jou herballife je zult ook gezond moeten eten van suiker en zoetstoffen word ik ziek (vind ik goed hoor heb daar geen problemen mee). En ik kan mezelf nu ook niet bewegen en dat merk je wel want ik val weer niet echt af.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen Chinees Chinees of geen Nederlands Chinees?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef Pandorah het volgende:
Levitation: misschien valt het best mee met dat chinese eten. Chinees Chinees is een stuk lekker en minder vet dan Nederlands Chinees. Althans: ik ga altijd graag eten bij een Chinese vriendin die altijd een heerlijke Chinese maaltijd weet te bereiden
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet dat een Chinese zich hier ooit heeft doodgelachen om wat er hier als 'Chinees' op de menu's staat. Mensen die ik ken die in China geweest zijn vinden het eten daar echt heel lekker (sorry levi)
Gelukkig hebben ze er ook Mac, KFC en allerlei Chinese tegenhangersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet dondersgoed wat ik zeg.
![]()
Ik eet bij de "Chinees" meestal Kantonees of Sichuan (of welke schrijfwijze dan ook). Dat is lekkerder dan Indisch, maar nog niet echt super.
Lust al geen rijst en 3 weken noedels lijkt me ook een beetje meer dan gewenst.
![]()
yup zo bedoelde ik hetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zégt Riann helemaal niet hoor, dat operaties de oplossing zijn, ze geeft alleen aan dat er verschillende manieren zijn en er niet één voor iedereen de beste is. Ik weet wel dat je als WLS-er vaak tegen vooroordelen op moet boksen, maar dat las ik hier zeker niet in. Riann zegt alleen dat zo'n operatie voor haar niks zou zijn. Dat moet mogen, lijkt me.
Edit: oeps, scherm wel heel lang open laten staan
In Beijing waarschijnlijk wel. Maarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze er ook Mac, KFC en allerlei Chinese tegenhangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |