quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:51 schreef AirRaid het volgende:
Destron Elsloo presteerd zaterdag, voor aanvang van de wedstrijd tegen 1. FC Jaffe, zijn nieuwe aanwinsten. Deze zullen aalemaal het stadion in worden gereden in een zeer speciale auto. Welke dit is wil het management nog niet bekend maken
ga jij eens effe strafrondjes rennenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef Sautor het volgende:
presteerd, of presenteert?
Zorg gewoon dat je eigen moreel op 100% is en maak je niet druk om dat van iemand die er geen moeite voor doet. Neem aan dat de coach dat ook kan zien en die moet daar maar conclusies uit trekken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe hoog is jullie interactiepercentage trouwens bij die Sere?
Ik ben nu al zeker 2 maanden met hem bezig, en al 4 %![]()
Die gast kijkt volgens mij nooit hoe de zaken ervoor staan, of hij snapt er gewoon niks van
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:11 schreef StupidByNature het volgende:
3-1 gewonnen, een 6 en een assist! Yeah! Niet verwacht! Mooier nog: door die assist-bonus van 350 euro kan ik een week eerder PT2 kopen!
quote:Geld: ¤17079
quote:The player Kelvin Koster has raised to 2 on the Long Passes skill
The player Kelvin Koster has raised to 6 on the Tackling skill
ik had je oorspronkelijk wel in de basis gezet en van staay als DL maar dat FS blijkbaar niet geaccepteerdquote:
vanavond zuipen op kosten dan de clubquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:33 schreef Ruudt het volgende:
Wat een held ben ik ook he.
Wat is m'n beloning?
quote:16/06/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 4 op Kracht.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 4 op Reflexen (GK).
quote:De speler Coos van Enschedé is gestegen naar 12 op Tackelen.
mocht ik die gaan veranderendan geef ik dat aan via een teambericht.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:49 schreef CaLeX het volgende:
op welke dagen worden de tream trainingen veranderd?
dus er is geen standaard trainschemaquote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef AirRaid het volgende:
[..]
mocht ik die gaan veranderendan geef ik dat aan via een teambericht.
Ben de laatste tijd weer lekker aan het stijgenquote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 4 op Snelheid.
Had je gewoon mij op moeten stellen, ik houd de pot wel dichtquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef AirRaid het volgende:
3-1 verloren
ga eens allemaal strafrondjes rennen
quote:De speler Coos van Enschedé is gestegen naar 13 op Tackelen.
Ik zit te wachten op een PT2, maar dat duurt ook lang als je net een paar 100 euro te kort komtquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben al iets van 2 weken niet gestegen![]()
M'n reputatie daalt ook alleen maarweinig lol aan zo
Ik heb die al een paar weken, maar ik heb hem nog niet nodig gehad. M'n hoogste skill is nu Reflex op 4quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef AirRaid het volgende:
eindelijk een PT2 aangeschaft
quote:Huis
Niveau: Zeer Slecht (1)
Maandelijkse kosten: -
Mobiele telefoon
Niveau: Zeer Goed (5)
Maandelijkse kosten: ¤200
Verkopen: voor 16 euro
Verbeter: voor 3200 euro
Kleding
Niveau: Goed (4)
Maandelijkse kosten: ¤216
Verkopen: voor 108 euro
Verbeter: voor 6480 euro
ik heb 2 dagen niet kunnen interacten en meteen zakt alles grandioosquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:10 schreef DeHovenier het volgende:
Voor het eerst dat ik m'n 150 Interactiepunten per dag heb volgemaakt
Ik heb nu:
[..]
En niet een paar procenten he? Alles zit meteen op 90 of minder.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik heb 2 dagen niet kunnen interacten en meteen zakt alles grandioos
idd, het is steeds een fucking gedoe om alles weer op 100 te krijgne ls je effe een dag of 2 niet interact.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
En niet een paar procenten he? Alles zit meteen op 90 of minder.
Ik werk alles naar 100%, kom ik een dag later zijn sommige relaties alweer op 95%
Wat een arrogantie, zomaar over de wedstrijd van komende zaterdag heen kijken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef AirRaid het volgende:
BTW pakt jullie koffers maar alvast a.s. woensdg spelen we een wedstrjdje in Hongarije
done.. vanmiddag 1x en morgenochtend nog 2 keerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:45 schreef AirRaid het volgende:
[..]
psst probber nog effe aan je fitheid te trainen, voor je basisplaats morgen
twi, je speelt vanmiddag! Laat maar wat extra zien!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een arrogantie, zomaar over de wedstrijd van komende zaterdag heen kijken!
Je vertelt ze erg goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:05 schreef AirRaid het volgende:
Selecteer een interactie:
Vertel een mop (1,5 Interactiepunten)
Worden jullie ondertussen niet moe vna mijn moppen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor
ik ookquote:fitheid: 100%
LOLquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:51 schreef AirRaid het volgende:
we gan er voor zorgen dat ze de naam moeten veranderen in PapalamepieNIElos
We halen (mits geen spits) allemaal een 5....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:30 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik zal zelf wel weer niet in het stuk voorkomen en een 5 halen...
Er mag inderdaad nog heel veel aan gesleuteld worden, maar opzich kan het wel een aardig spel worden...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:03 schreef MacMauser het volgende:
Footstar is eigenlijk gewoon bagger vergeleken met Hattrick...
Woeha!quote:68': Dickkie Willems schiet...
68': GOOOOOAL voor Elsloo!! Wat een doelpunt... de keeper was kansloos!
idd ipv dat ze kaarten en blesures invoerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef twi het volgende:
Ze brengen 't alleen de verkeerde kant op, met die relaties, gare dingen die je kunt kopen en tripjes naar het buitenland enzo.
Mja echte voetballers hebben toch ook een sociaal leven, hoort dit wel bij..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef twi het volgende:
Ze brengen 't alleen de verkeerde kant op, met die relaties, gare dingen die je kunt kopen en tripjes naar het buitenland enzo.
Is het nou al klaar of eh..?quote:94 Minuten, Tweede Helft
Na de overwinning mezelf getracteerd op een vrouwtje.. Jammer dat ze dezelfde naam moet hebben als mijn exquote:Lotte Utrecht, Nederland 23% 33% 10%
quote:Team Series
Huidige divisie B - 2 (4 Plaats)
Beker Status Ronde 1
Spelers 28
Gemiddelde leeftijd 18 Jaar
Ster speler Yuri Andriesse
Spelers waarde ¤3919751
Ik heb het gevoel dat je mij liever niet in het team hebt.quote:
Een loonsverhoging van 1200 euroquote:Je hebt het contractaanbod geaccepteerd. Je contract is aangepast.
Doe niet zo arrogant, ik ben natuurlijk de sterspeler. In m'n eentje voor 3-0 zorgen en gisteren de winnende binnenknallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:37 schreef Chen het volgende:
Vett! Veel chiller contract, en gestegen naar 10 op scoren
Scoren: 10
Koppen: 3
Afstandschoten: 3
Techniek: 3
Snelheid: 3
Kracht: 3
Oh en laten we dit niet vergeten:
[..]
als je weg moest stond je wel op de transferlijstquote:Op zondag 24 juni 2007 03:32 schreef DzervE het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je mij liever niet in het team hebt.![]()
quote:26/06/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Korte Passes.
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Techniek.
yay een nieuw contract en nee ik geloof je zo ook wel Airraid.quote:The player Kelvin Koster has raised to 6 on the Positioning skill.
ben ik jouw dan gewoon vergetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Soli het volgende:
Krijg ik ook nog een nieuw contract?
Pleeeeeeeeeeeeease?
Geeft niet, het was het wachten waardquote:
Huh? Ik gewild? Door Long Beach FC zeker? Die staat al in dat lijstje sinds ik een account hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:36 schreef StupidByNature het volgende:
Ik vind dat het gezegd mag worden dat onze manager van Elsloo Swansel Kanthuis (Airraid) goed voor het team zorgt. Hij verdient zelfs minder dan de topverdieners in ons team (3000 euro, waaronder ik) (wel na een tijdlang het meeste verdiend te hebben, maar toch...)
PS: Yohan Bonten is gewild. Is die niet vervangbaar? Hij is iig niet erg actief in het interacten met collega's...
Whoops. Dat is dus iemand van fok! Het Flappekz, meer interacten!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:49 schreef GeneraalUli het volgende:
En ik ben een jaar ouder geworden, wat mij meteen de nestor van het team maakt..
Gewoon 1 á 2 keer per week doen zodra je boven de 60% staat. Je hoeft het niet elke dag te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Ik gewild? Door Long Beach FC zeker? Die staat al in dat lijstje sinds ik een account heb![]()
Ik zal straks inderdaad eens gaan interacten.....dat vind ik het echt stomste van het hele spel.....
27/06/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 5 op Lange Passes.
Heb ff een beetje rondgekliktquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Gewoon 1 á 2 keer per week doen zodra je boven de 60% staat. Je hoeft het niet elke dag te doen.
heb je mijn post over de training nog gelezen??quote:
ja, morgen ga ik eens kijken hoe ik de training ga aanpassen om hem dus vaker om te shcakelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
heb je mijn post over de training nog gelezen??
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef StupidByNature het volgende:
Jarig. Vlaai voor iedereen!
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef StupidByNature het volgende:
Feliquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef StupidByNature het volgende:
ik morgen jarugquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef StupidByNature het volgende:
dan lopen we toch gewoon van Debrecen naar Amsterdamquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik morgen jarug
van mij geen vlaai hoor, anders wordt de selectie te dik!
Ik geef je groot gelijk! Voor het hongerloontje waarvoor die chileen bijvoorbeeld speelt, kun je hem makkelijk als filler houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef AirRaid het volgende:
Over het lot van onze 2 zuid-amerikaanse vrienden is de club nog in beraad. maar mogelijk blijven deze 2 gewoon bij de club om te spelen in friendly's
en hij trekt verdomd goede lijnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:16 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk! Voor het hongerloontje waarvoor die chileen bijvoorbeeld speelt, kun je hem makkelijk als filler houden![]()
portugese 3e goalie is inmiddels Elsloo uitgezetquote:Persconferentie
De selectie van Destron Elsloo FC is voor dit seizoen compleet. Wij zijn dan ook niet direct op zoek naar een versterking, wel zijn er stageplekken over. Dit houdt in dat je bij de club op je vaardigheden mag trainen en dat je af en toe enkele minuten in een vriendschappelijke wedstrijd mag meespelen.
The Destron Elsloo FC sqaud is fully complete. Sowe don't need any more players at the moment. We can offer you a place as a trainee, this means that you will train with the club on your skills and you can play sometimes in a friendly.
quote:28/06/07
De speler Gérard van Haarlem is gestegen naar 3 op Spelinzicht.
quote:29/06/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 7 op Positiespel.
28/06/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 5 op Tackelen.
26/06/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 4 op Techniek.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 5 op Reflexen (GK).
tewoon zorgen dat we morgen winnen heb je weer wat bonusen binnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:48 schreef GeneraalUli het volgende:
Kom 1000 euro tekort voor een nieuwe PT2.
succes in Portugalquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Jippie Er is concrete interesse in mij vanuit Portugal. Via de PM-functie heeft de manager van S.F.L.U.Ribeirense met me contact op genomen.
Ik weet nog niet of ik het doe, aangezien ook F.E.B.O. bij de interesse lijst staat. In eigen land blijven heeft vooralsnog mijn voorkeur.
Dank je. Ik ben er inderdaad op ingegaan.quote:
Waar staat dat team van de week/seizoen? Maarre 2% fitness verloren, volgens mij heb jij gewoon niet je best gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef Ruudt het volgende:
3-3, best netjes toch?
Ik heb in ieder gevaal weer een doelpuntje meegepikt en sta al heel het seizoen in het team vd week en seizoen.
Heb trouwens maar 2% fitness verloren, best relax!
bij de stand van de competitie in de rechter tabelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:28 schreef Chen het volgende:
[..]
Waar staat dat team van de week/seizoen? Maarre 2% fitness verloren, volgens mij heb jij gewoon niet je best gedaan
Moeten jullie me meer ballen geven, had maar 3% balbezit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:28 schreef Chen het volgende:
[..]
Waar staat dat team van de week/seizoen? Maarre 2% fitness verloren, volgens mij heb jij gewoon niet je best gedaan
quote:Tackelen 12
Kracht 11
Positiespel 10
Snelheid 8
Koppen 6
Lange Passes 3
Korte Passes 1
Spelinzicht 1
Die blijven nu nog achter, maar zodra ik m'n PT2 heb ga ik die verbeteren.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:16 schreef Lennox het volgende:
En de rest van je stats?
Ik zag hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef AirRaid het volgende:
Reinierse is uit het team, hij is al meer als 60 dagen niet ingelogd dus zijn account is gewist.
ik heb momenteel een kroatische aanvaller op het oog die hem gaat vervangen, hopenlijk wil deze komen. dan hebben we een strakke selectie.
edit: een bod gedan om bos81 naar Elsloo te halen
Die gene die in het groen staan, daar heb je dit ''footstar jaar'' al in getraind. In die andere heb je voorgaande ''footstar jaren'' in getraind.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:23 schreef StupidByNature het volgende:
He, weet iemand waarom sommige niveaus in je spelerstatistieken in het groen staan en sommige in het zwart?
Bijvoorbeeld: dribbelen 6 zeer zwak. Dan staat zeer zwak in het groen. Andere skills staan weer in het zwart.
Ben nu al geaccepteerd. Valt me meequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef GereedschapLeger het volgende:
Godver de kut. Twee dagen geleden account aangemaakt. Nu een mailtje gekregen dat ik geen account heb gekregen, omdat ik me details niet volledig had ingevuld, ze konden me IP adres niet vinden en ik heb al een account of een tweede aangemaakt. Maar dat had ik met nog iemand gedaan voor hem omdat ie toevallig bij me was. Kan ik weeeeeeeeer gaan wachten![]()
Hoe ziet je trainingsschema er uit?quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:51 schreef Soli het volgende:
Het loopt voor geen meter meer bij mij... In de wedstrijden raak ik geen bal en mn laatste stijging is echt lang geleden. Mijn moraal en fitheid zijn echter altijd top. Zou het aan de ontspanningstraining kunnen liggen? Deze is namelijk al 88 dagen geleden
Ondanks het goede bod van Elsloo, denk ik dat het voor mij toch verstandiger is om naar het andere team te gaan. Daar is de speelkans vele male groter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Er is nog een ander team dat interesse in me heeft. Ik laat ook hem een aanbieding doen, maar ik acht de kans klein dat die beter zal zijn dan dat van Elsloo. Hij krijgt tot vanavond 20.00 uur de tijd om een bod te doen Dus waarschijnlijk zal ik vanaf vanavond een speler van Elsloo zijn.
Mwoah, echt veel sneller gaat het niet. Misschien een update per pop of zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef GeneraalUli het volgende:
Zo eindelijk een PT2 ingehuurd..
Hopen dat het trainen heel wat sneller gaat.
En dan over 10 weken weer een nieuwe trainer met mijn huidige salaris.
en ik gaf net een assist.. dus ff 150 euro's aan assist bonus erbijquote:07/07/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 5 op Kracht.
quote:70': Vervanging bij Elsloo. Vincent van Hest wordt gewisseld, in zijn plaats komt Thomas Droge.
70': Roberto Urbanik probeert met een aantal schijnbewegingen voorbij Geert-Marthé Bauer te gaan.
70': Roberto Urbanik probeert met een aantal mooie bewegingen langs Geert-Marthé Bauer te komen maar een tackle was voldoende om de bal te veroveren.
72': Geert-Marthé Bauer speelt een hoge lange bal naar Thomas Droge.
72': Thomas Droge schiet...
72': GOOOOOAL voor Elsloo!! Wat een doelpunt... de keeper was kansloos!
hij maaide 3 keer over de bal heenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:39 schreef GeneraalUli het volgende:
8': Geert-Marthé Bauer speelt een lage lange bal naar Yuri Andriesse.
8': Geert-Marthé Bauer speelt een lage lange bal naar Yuri Andriesse..
We gaan voor degradatiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:17 schreef MacMauser het volgende:
Leven in de brouwerij bij Olympiakos Papalamepielos!
Bedanktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:39 schreef GeneraalUli het volgende:
8': Geert-Marthé Bauer speelt een lage lange bal naar Yuri Andriesse..
Thank god staan er 2 botteams bijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
We gaan voor degradatie?
Deze hele week traint de club "spelinzicht" . Komt goed uit.
Vond het ook een beetje tegenvallen, ik had maar een 6.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:51 schreef AirRaid het volgende:
3-1 gewonnen, ik vind het vrij matig als ik de overige uitslagen tegen den bosch zie
maar 3 punten zijn wel 3 punten
volgende week tegen de koploper toch een paar tandjes extra anders gaan we onderuit
vind het wel tegenvallen dat je niet hebt gescoordquote:Op zondag 8 juli 2007 11:04 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje tegenvallen, ik had maar een 6.
Hoop dat ik voor komende wedstrijd nog wat stijgingen meemaak.
Misschien ligt het aan de positie?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:20 schreef hugl3s het volgende:
Ik speel sinds een tijdje in slovenië, niet het beste van het beste maar ok. Ik speel als LM maar ik heb een probleem. Bij elke match loopt mijn speler maar een beetje te gapen. Als de bal in de buurt komt neemt hij vaak nog niet eens de moeite om er heen te gaan. Dit zijn nu mijn stats :
Voorzetten 7 Zwak
Positiespel 5 Zeer Zwak
Techniek 4 Slecht
Korte Passes 3 Slecht
Spelinzicht 3 Slecht
Lange Passes 3 Slecht
Dribbelen 2 Zeer Slecht
Tackelen 1 Zeer Slecht
Snelheid 5 Zeer Zwak
Kracht 3 Slecht
Mijn integratie bij Slovenië is toch ook al 100%. Iemand tips?
Dat lijkt me ook wel logisch, anders zouden die andere skills niet bestaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:44 schreef nicomart het volgende:
jezus wat ga je hard.. Misschien ook tijd om wat andere skills te ontwikkelen? Op de forums las ik namelijk dat multiskilled verdedigers het beter doen als verdedigers die uitsluitend tackelen hebben..
Ik loop namelijk ook qua tackelen op je achter, maar doe het in de wedstrijden ongeveer net zo goed
quote:
Deze hele week trainen we spelinzicht. Ook belangrijk voor een verdediger. Daarna ga ik weer over op tackelen erbij.quote:Tackelen 12
Kracht 12
Positiespel 10
Snelheid 8
Koppen 6
Spelinzicht 3
Lange Passes 3
Korte Passes 1
quote:11/07/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 4 op Spelinzicht.
10/07/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 2 op Dribbelen.
09/07/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 8 op Positiespel.
maar je speelde vandaag toch op het middenveldquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef J.Herrer het volgende:
Assistje![]()
En idd een 6je, het hoogste eindcijfer voor een verdediger![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef CaLeX het volgende:
17 DL Chiel van Bommel 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0% 0 5
Dat plastic tuin stoeltje waar ik in zat was best wel lullig voor die Rechterspits
Chillequote:
quote:16/07/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 8 op Positiespel.
15/07/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 3 op Lange Passes.
en we zijn begonnenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:02 schreef AirRaid het volgende:
a.s. woensdag in de beker tegen SC Heerenveen, ik mag toch wel aannemen dat we die wedstrijd dik gaan winnen
Jouw moraal is idd niet best, dat is reden 1. Reden 2 is dat we tegen een botje spelen, dus winnen we toch wel. En tuurlijk heb jij gewoon voor de competitie gespeeld, terwijl de verdedigers van nu dan niet spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:01 schreef Lennox het volgende:
Join the club. Overigens zal het bij mij wel een moraal kwestie zijn, maar dat zakt volgens mij ook als een baksteen door dat constante verliezen.
Ga overigens wel snel met stats nu. (5 op spelinzicht erbij en naar 9 op snelheid) Mooi om 1 stat de hele week te trainen met de club.
scoor zondag geoon minimaal 3 doelpunten en je hebt ook een aardig extra zakcentjequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:48 schreef Ruudt het volgende:
Ke.. Maar het was wel fijn geweest voor m'n portemonnee als ik wat minuutjes had gepakt.
erg slecht om alles ineens naar 20 te trainen imhoquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:12 schreef GeneraalUli het volgende:
En gestegen naar 19 op tackelen, nog 1 niveau en ik kan op andere onderdelen trainen!
quote:19/07/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 12 op Tackelen.
17/07/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 6 op Snelheid.
Idd, stel ik zou naar 20 dribbelen trainen. Waarom zou ik dat doen? Met 10 dribbelen zou ik vrijwel iedere speler voorbij dribbelen, de andere 10 niveaus zouden dan de komende tijd (lees: 2 seizoenen of zo) voor niks zijn getrained (behalve dat je dan leuk stijgt in de rankings...), maar je mist alle andere skills in de tussentijd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
erg slecht om alles ineens naar 20 te trainen imho
zelfde als tackelen eerst op 20 zetten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:42 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Idd, stel ik zou naar 20 dribbelen trainen. Waarom zou ik dat doen? Met 10 dribbelen zou ik vrijwel iedere speler voorbij dribbelen, de andere 10 niveaus zouden dan de komende tijd (lees: 2 seizoenen of zo) voor niks zijn getrained (behalve dat je dan leuk stijgt in de rankings...), maar je mist alle andere skills in de tussentijd.
No shit, Vincent van Hest heeft even 2400 euri bij elkaar geschraapt aan bonussen. Ik mag weer blij zijn met mijn 250 euro voor een assist. (wanneer worden die eens fatsoenlijk getoond in het wedstrijdverslag?)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:59 schreef J.Herrer het volgende:
Idd andere posities worden zwaar onderschat in dit spel
Maar volgens mij heb ik een assist gegeven![]()
edit: toch niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |