Na de overwinning mezelf getracteerd op een vrouwtje.. Jammer dat ze dezelfde naam moet hebben als mijn exquote:Lotte Utrecht, Nederland 23% 33% 10%
quote:Team Series
Huidige divisie B - 2 (4 Plaats)
Beker Status Ronde 1
Spelers 28
Gemiddelde leeftijd 18 Jaar
Ster speler Yuri Andriesse
Spelers waarde ¤3919751
Ik heb het gevoel dat je mij liever niet in het team hebt.quote:
Een loonsverhoging van 1200 euroquote:Je hebt het contractaanbod geaccepteerd. Je contract is aangepast.
Doe niet zo arrogant, ik ben natuurlijk de sterspeler. In m'n eentje voor 3-0 zorgen en gisteren de winnende binnenknallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:37 schreef Chen het volgende:
Vett! Veel chiller contract, en gestegen naar 10 op scoren
Scoren: 10
Koppen: 3
Afstandschoten: 3
Techniek: 3
Snelheid: 3
Kracht: 3
Oh en laten we dit niet vergeten:
[..]
als je weg moest stond je wel op de transferlijstquote:Op zondag 24 juni 2007 03:32 schreef DzervE het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je mij liever niet in het team hebt.![]()
quote:26/06/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Korte Passes.
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Techniek.
yay een nieuw contract en nee ik geloof je zo ook wel Airraid.quote:The player Kelvin Koster has raised to 6 on the Positioning skill.
ben ik jouw dan gewoon vergetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Soli het volgende:
Krijg ik ook nog een nieuw contract?
Pleeeeeeeeeeeeease?
Geeft niet, het was het wachten waardquote:
Huh? Ik gewild? Door Long Beach FC zeker? Die staat al in dat lijstje sinds ik een account hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:36 schreef StupidByNature het volgende:
Ik vind dat het gezegd mag worden dat onze manager van Elsloo Swansel Kanthuis (Airraid) goed voor het team zorgt. Hij verdient zelfs minder dan de topverdieners in ons team (3000 euro, waaronder ik) (wel na een tijdlang het meeste verdiend te hebben, maar toch...)
PS: Yohan Bonten is gewild. Is die niet vervangbaar? Hij is iig niet erg actief in het interacten met collega's...
Whoops. Dat is dus iemand van fok! Het Flappekz, meer interacten!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:49 schreef GeneraalUli het volgende:
En ik ben een jaar ouder geworden, wat mij meteen de nestor van het team maakt..
Gewoon 1 á 2 keer per week doen zodra je boven de 60% staat. Je hoeft het niet elke dag te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Ik gewild? Door Long Beach FC zeker? Die staat al in dat lijstje sinds ik een account heb![]()
Ik zal straks inderdaad eens gaan interacten.....dat vind ik het echt stomste van het hele spel.....
27/06/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 5 op Lange Passes.
Heb ff een beetje rondgekliktquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Gewoon 1 á 2 keer per week doen zodra je boven de 60% staat. Je hoeft het niet elke dag te doen.
heb je mijn post over de training nog gelezen??quote:
ja, morgen ga ik eens kijken hoe ik de training ga aanpassen om hem dus vaker om te shcakelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
heb je mijn post over de training nog gelezen??
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef StupidByNature het volgende:
Jarig. Vlaai voor iedereen!
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef StupidByNature het volgende:
Feliquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef StupidByNature het volgende:
ik morgen jarugquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef StupidByNature het volgende:
dan lopen we toch gewoon van Debrecen naar Amsterdamquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik morgen jarug
van mij geen vlaai hoor, anders wordt de selectie te dik!
Ik geef je groot gelijk! Voor het hongerloontje waarvoor die chileen bijvoorbeeld speelt, kun je hem makkelijk als filler houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef AirRaid het volgende:
Over het lot van onze 2 zuid-amerikaanse vrienden is de club nog in beraad. maar mogelijk blijven deze 2 gewoon bij de club om te spelen in friendly's
en hij trekt verdomd goede lijnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:16 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk! Voor het hongerloontje waarvoor die chileen bijvoorbeeld speelt, kun je hem makkelijk als filler houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |