hij maaide 3 keer over de bal heenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:39 schreef GeneraalUli het volgende:
8': Geert-Marthé Bauer speelt een lage lange bal naar Yuri Andriesse.
8': Geert-Marthé Bauer speelt een lage lange bal naar Yuri Andriesse..
We gaan voor degradatiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:17 schreef MacMauser het volgende:
Leven in de brouwerij bij Olympiakos Papalamepielos!
Bedanktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:39 schreef GeneraalUli het volgende:
8': Geert-Marthé Bauer speelt een lage lange bal naar Yuri Andriesse..
Thank god staan er 2 botteams bijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
We gaan voor degradatie?
Deze hele week traint de club "spelinzicht" . Komt goed uit.
Vond het ook een beetje tegenvallen, ik had maar een 6.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:51 schreef AirRaid het volgende:
3-1 gewonnen, ik vind het vrij matig als ik de overige uitslagen tegen den bosch zie
maar 3 punten zijn wel 3 punten
volgende week tegen de koploper toch een paar tandjes extra anders gaan we onderuit
vind het wel tegenvallen dat je niet hebt gescoordquote:Op zondag 8 juli 2007 11:04 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje tegenvallen, ik had maar een 6.
Hoop dat ik voor komende wedstrijd nog wat stijgingen meemaak.
Misschien ligt het aan de positie?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:20 schreef hugl3s het volgende:
Ik speel sinds een tijdje in slovenië, niet het beste van het beste maar ok. Ik speel als LM maar ik heb een probleem. Bij elke match loopt mijn speler maar een beetje te gapen. Als de bal in de buurt komt neemt hij vaak nog niet eens de moeite om er heen te gaan. Dit zijn nu mijn stats :
Voorzetten 7 Zwak
Positiespel 5 Zeer Zwak
Techniek 4 Slecht
Korte Passes 3 Slecht
Spelinzicht 3 Slecht
Lange Passes 3 Slecht
Dribbelen 2 Zeer Slecht
Tackelen 1 Zeer Slecht
Snelheid 5 Zeer Zwak
Kracht 3 Slecht
Mijn integratie bij Slovenië is toch ook al 100%. Iemand tips?
Dat lijkt me ook wel logisch, anders zouden die andere skills niet bestaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:44 schreef nicomart het volgende:
jezus wat ga je hard.. Misschien ook tijd om wat andere skills te ontwikkelen? Op de forums las ik namelijk dat multiskilled verdedigers het beter doen als verdedigers die uitsluitend tackelen hebben..
Ik loop namelijk ook qua tackelen op je achter, maar doe het in de wedstrijden ongeveer net zo goed
quote:
Deze hele week trainen we spelinzicht. Ook belangrijk voor een verdediger. Daarna ga ik weer over op tackelen erbij.quote:Tackelen 12
Kracht 12
Positiespel 10
Snelheid 8
Koppen 6
Spelinzicht 3
Lange Passes 3
Korte Passes 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |