Ik heb die al een paar weken, maar ik heb hem nog niet nodig gehad. M'n hoogste skill is nu Reflex op 4quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef AirRaid het volgende:
eindelijk een PT2 aangeschaft
quote:Huis
Niveau: Zeer Slecht (1)
Maandelijkse kosten: -
Mobiele telefoon
Niveau: Zeer Goed (5)
Maandelijkse kosten: ¤200
Verkopen: voor 16 euro
Verbeter: voor 3200 euro
Kleding
Niveau: Goed (4)
Maandelijkse kosten: ¤216
Verkopen: voor 108 euro
Verbeter: voor 6480 euro
ik heb 2 dagen niet kunnen interacten en meteen zakt alles grandioosquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:10 schreef DeHovenier het volgende:
Voor het eerst dat ik m'n 150 Interactiepunten per dag heb volgemaakt
Ik heb nu:
[..]
En niet een paar procenten he? Alles zit meteen op 90 of minder.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik heb 2 dagen niet kunnen interacten en meteen zakt alles grandioos
idd, het is steeds een fucking gedoe om alles weer op 100 te krijgne ls je effe een dag of 2 niet interact.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
En niet een paar procenten he? Alles zit meteen op 90 of minder.
Ik werk alles naar 100%, kom ik een dag later zijn sommige relaties alweer op 95%
Wat een arrogantie, zomaar over de wedstrijd van komende zaterdag heen kijken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef AirRaid het volgende:
BTW pakt jullie koffers maar alvast a.s. woensdg spelen we een wedstrjdje in Hongarije
done.. vanmiddag 1x en morgenochtend nog 2 keerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:45 schreef AirRaid het volgende:
[..]
psst probber nog effe aan je fitheid te trainen, voor je basisplaats morgen
twi, je speelt vanmiddag! Laat maar wat extra zien!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een arrogantie, zomaar over de wedstrijd van komende zaterdag heen kijken!
Je vertelt ze erg goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:05 schreef AirRaid het volgende:
Selecteer een interactie:
Vertel een mop (1,5 Interactiepunten)
Worden jullie ondertussen niet moe vna mijn moppen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor
ik ookquote:fitheid: 100%
LOLquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:51 schreef AirRaid het volgende:
we gan er voor zorgen dat ze de naam moeten veranderen in PapalamepieNIElos
We halen (mits geen spits) allemaal een 5....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:30 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik zal zelf wel weer niet in het stuk voorkomen en een 5 halen...
Er mag inderdaad nog heel veel aan gesleuteld worden, maar opzich kan het wel een aardig spel worden...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:03 schreef MacMauser het volgende:
Footstar is eigenlijk gewoon bagger vergeleken met Hattrick...
Woeha!quote:68': Dickkie Willems schiet...
68': GOOOOOAL voor Elsloo!! Wat een doelpunt... de keeper was kansloos!
idd ipv dat ze kaarten en blesures invoerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef twi het volgende:
Ze brengen 't alleen de verkeerde kant op, met die relaties, gare dingen die je kunt kopen en tripjes naar het buitenland enzo.
Mja echte voetballers hebben toch ook een sociaal leven, hoort dit wel bij..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef twi het volgende:
Ze brengen 't alleen de verkeerde kant op, met die relaties, gare dingen die je kunt kopen en tripjes naar het buitenland enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |