Dat werk voor Twente kan me geen ruk schelen, op TV doet 'ie het wel aardigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef Dos37 het volgende:
Het is idd een held. Ook het werk wat ie voor Twente doet is erg goed. Hij is er mede verantwoordelijk voor dat het weer zo goed gaat met Twente. Zowel sportief als financieel.
En heeft hem wel een titel op zijn CV opgeleverd toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:22 schreef vingerplant het volgende:
Goeie vent. Welbespraakt en verstand van zaken.
Alleen jammer van dat ene smetje op zijn spelerscarriere, maar dat smetje leverde Twente wel weer 7,5 miljoen gulden op.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef Heerlijkheid het volgende:
met humor
Inderdaad, de humor heb ik ook nog niet gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
doodsaaie irritante vent.
Die humor zal ik als nuchtere boer wel niet snappen dan..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:03 schreef Posdnous het volgende:
Dan moet je beter opletten, hij heeft erg droge humor.
Ervaringquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik ben de eerste Rotterdammer in dit topic
Zo grappig is hij nou ook weer niet. Wel een goede analist.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef Heerlijkheid het volgende:
met humor
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:07 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan de analist. Met zn zure, betweterige stem.
Wedstrijdje tegen Feyenoord ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:39 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat heeft van Halst echt gedaan op die eerste foto in de OP dat hij zo toegetakeld is?
Met zijn Ajax shirt het Feyenoord supporters home binnen gelopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:39 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat heeft van Halst echt gedaan op die eerste foto in de OP dat hij zo toegetakeld is?
Hoe weet jij nu al wat hij vanavond gaat zeggen?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond hem vanavond voor het eerst iets écht nuttigs zeggen, iets wat niet veel analitici in de mond nemen: dat een systeem niet echt bestaat. Hij is weer in mn aanzien gestegen
Vind ik wel meevallen, beetje populaire praat. Als ik bijv. kijk naar de Jupiler League, zie ik nog best veel teams die gewoon van hun eigen kracht uit gaan, en wekelijks in dezelfde formatie spelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is meer dat een vast systeem niet bestaat, daar heeft hij gelijk in.
De beginformatie wel ja, maar voetbal is tegenwoordig zo dynamisch dat een formatie telkens verandert.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, beetje populaire praat. Als ik bijv. kijk naar de Jupiler League, zie ik nog best veel teams die gewoon van hun eigen kracht uit gaan, en wekelijks in dezelfde formatie spelen.
De herhaling hè.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu al wat hij vanavond gaat zeggen?
Het is sowieso moeilijk te benoemen als 4-4-2 of 4-3-3 ofzo. Zoals jong oranje ook speelt, de ene keer is het 4-4-2, dan zakt Babel in en is het 4-5-1 en in de aanval is het nogwel eens 4-2-4 of 3-3-4. Moeilijk te benoemen, te dynamisch.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is maar hoe je tegen het begrip systeem aankijkt. Ik denk hierbij meer aan de invulling van de taken op het veld, die wel vaak verschillen.
Maar wel vanuit een soort van basissysteem, want bij balverlies is het wel de bedoeling dat er weer 4-4-2 staat om te voorkomen dat je in een counter van de tegenstander loopt. In mijn optiek is het dus een basissysteem die door een bepaalde invulling in balbezit wat kan veranderen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is sowieso moeilijk te benoemen als 4-4-2 of 4-3-3 ofzo. Zoals jong oranje ook speelt, de ene keer is het 4-4-2, dan zakt Babel in en is het 4-5-1 en in de aanval is het nogwel eens 4-2-4 of 3-3-4. Moeilijk te benoemen, te dynamisch.
Bij balverlies is het juist 4-5-1 door het inzakken van Babel.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar wel vanuit een soort van basissysteem, want bij balverlies is het wel de bedoeling dat er weer 4-4-2 staat om te voorkomen dat je in een counter van de tegenstander loopt. In mijn optiek is het dus een basissysteem die door een bepaalde invulling in balbezit wat kan veranderen.
quote:Op maandag 5 november 2007 17:10 schreef sjimz het volgende:
Hij is tegenwoordig ook op het forum te vinden.
Denk dat jij meer onzin lult op deze forums.quote:Op maandag 5 november 2007 17:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij lult wel veel onzin als hij met z'n computerding in de weer gaat.
Zo ben ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem vanavond scherp en wel wat toevoegen.
Dat is geen onzin, dat is kennis. Zie ook mijn signature.quote:Op maandag 5 november 2007 17:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij lult wel veel onzin als hij met z'n computerding in de weer gaat.
Wiens kloon ben jij?quote:
Psst, verander even snel je woonplaats in Hengelo!quote:Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, dat is kennis. Zie ook mijn signature.
Ja, erg praktisch als algemeen directeur van FC Twentequote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Rumille het volgende:
Ik dacht dat ie in Hilversum nu woonde?
Ja weet ik veel. Boeit mij toch niet.quote:Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, erg praktisch als algemeen directeur van FC Twente
Ja hij stemt verdonk.quote:Op maandag 5 november 2007 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft ook een column in een regionaal krantje hier.
Dan is ie altijd heel erg maatschappelijk betrokken
Ik zal anders wel een keer een column plaatsen. Gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij stemt verdonk.
Dat ie maar snel van de buis mag gaan
Bij jou dus ook al. Hier verschijnt die column ook, in een krant die melding maakt van de resultaten van de voorleeswedstrijd op school, de 65+ dag en zulk soort boeiende info. Daar past ie wel bij.quote:Op maandag 5 november 2007 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft ook een column in een regionaal krantje hier.
Dan is ie altijd heel erg maatschappelijk betrokken
Die is inderdaad wel wat beter dan in die kranten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Held, vooral toen ie met bloedende kop weer het veld op ging, eeuwig respect
Als analist vind ik hem ook fijn om aan te horen. In de Voetbal Magazine schrijft ie elke maand een column, vaak leuk om te lezen.
In alle Wegener bladen toch? Hier zit ie bij De Kombinatie, precies een dergelijk krantje als waar jij het over hebt qua info. Oh ja, ze plaatsen ook zeer ingekorte versies van mijn wedstrijdverslagen van ASWH 1. Dus sta ik toch maar mooi in hetzelfde krantje als Jantje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij jou dus ook al. Hier verschijnt die column ook, in een krant die melding maakt van de resultaten van de voorleeswedstrijd op school, de 65+ dag en zulk soort boeiende info. Daar past ie wel bij.
Johan Neeskens ging elke wedstrijd bebloed van het veld. Jan van Halst is een amateurquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Held, vooral toen ie met bloedende kop weer het veld op ging, eeuwig respect
Als analist vind ik hem ook fijn om aan te horen. In de Voetbal Magazine schrijft ie elke maand een column, vaak leuk om te lezen.
Hij kan zichzelf goed verkopen. En als dat een van je kwaliteiten is moet je er gebruik van maken. Ik vind zijn videobijdragen bij De Wedstrijden altijd wel prettig. Verder verkondigt hij zijn mening goed, met een positieve insteek.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knap hoe je met zo weinig kwaliteiten zelfs na het voetbal kan binnenlopen
In vergelijking met de andere analisten is van Halst een verademing! Hemelt de 'grote' clubs niet op en probeert objectief te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is niet slecht.. maar allemaal wel een beetje "te fancy" Mis af en toe de inhoud..quote:Op maandag 12 november 2007 08:39 schreef Rumille het volgende:
Een van de betere analisten, kan je toch wel stellen.
van Halst welquote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
In de samenvatting is de eerste goal en bijbehorende aanval al 6 keer uit 8 verschillende camerastandpunten herhaald.
Vervolgens gaat van Halst die goal ook nog helemaal ontleden.
Ben toch niet achterlijk ofzo [afbeelding]
Dat is inderdaad het profiel van de gemiddelde Fok!erquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Als Jan geen voetballer was geweest en daarom zijn analyses niet op tv mocht vertellen werd hij fok!'er. Ik denk dat hij hier veel zou komen met zn analyses, Jan houdt van een gezonde discussie maar laat iedereen wel in zn waarde.
dat was wel ver gezocht jaquote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jan was weer flink aan het zoeken vanavond. El Hamdaoui verspeelt voorin de bal en 8 minuten later krijgt Utrecht een corner die geen corner was. Nou poe poe
Kan er niet een keer iemand anders komen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jan was weer flink aan het zoeken vanavond. El Hamdaoui verspeelt voorin de bal en 8 minuten later krijgt Utrecht een corner die geen corner was. Nou poe poe [afbeelding]
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Als Jan geen voetballer was geweest en daarom zijn analyses niet op tv mocht vertellen werd hij fok!'er. Ik denk dat hij hier veel zou komen met zn analyses, Jan houdt van een gezonde discussie maar laat iedereen wel in zn waarde.
een typisch gevalletje van Conditio sine qua non, geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jan was weer flink aan het zoeken vanavond. El Hamdaoui verspeelt voorin de bal en 8 minuten later krijgt Utrecht een corner die geen corner was. Nou poe poe
quote:Bij het publiek heeft Jan van Halst dezelfde status, al vind ik dat wat overdreven. Van Halst is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen. Hij wordt geroemd vanwege zijn computeranalyses, al heeft hij daar part noch deel aan. Als hij op zondagmiddag de sponsors van FC Twente behaagt, zit er een anonieme redacteur met een trainersdiploma in de studio te analyseren. Als Van Halst in de studio arriveert staan alle momenten, inclusief pijlen en looplijnen, al klaar en hoeft Jan alleen de show nog maar te stelen door een knop in te drukken.
De column van Johan Derksen uit de laatste VI.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm ja, niet verrassend eigenlijk als je zijn functie bij FC Twente erbij neemt. Maar waar heb je dit vandaan?
Goh kon bromsnor er weer is niet tegen dat iemand meer verstand van voetbal heeft? Als is dat niet zo moeilijk, want verstand van voetbal heeft bromsnor nietquote:Op maandag 21 juli 2008 19:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De column van Johan Derksen uit de laatste VI.
"Van Halst is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen."quote:Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm ja, niet verrassend eigenlijk als je zijn functie bij FC Twente erbij neemt. Maar waar heb je dit vandaan?
"Derksen is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
"Van Halst is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen."
Niet echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Derksen is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen"
Het zou prima kunnen
Voorbeeld?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:25 schreef twi het volgende:
Derksen zegt vaak iets om na verloop van tijd te vergeten dat hij het heeft gezegd alvorens het tegenovergestelde te zeggen.
Tsja, wie is er dan hypocriet?
Praktisch elke uitzending van Voetbal Insitequote:
Nee, het gaat echt om omslaande meningen. Ik kan geen voorbeelden noemen, maar als je makkelijk door een archief van Voetbal Insite zou komen zou je daar ongetwijfeld talloze meningen over trainers vandaan kunnen trekken terwijl Johan poeslief was toen ze ineens naast hem zaten of waar hij ineens heel anders over dacht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Nee dat zijn dan gewoon voorspellingen, bijvoorbeeld hij dacht dat AZ landskampioen zou worden, dat is dan een 'jeugdzonde' die Genee oprakelt
Inderdaad, schoppen om tegendraads te zijn en dat scoort.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:33 schreef DrDentz het volgende:Hij was juist de enige journalist die tegen Bassie inging terwijl het hele volk de polonaise liep.
Dit slaat echt nergens op ik heb hem meerdere malen trainers af zien branden terwijl ze bij hem aan tafel zaten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:45 schreef Chadi het volgende:
Johan heeft 2 gezichten.. als een trainer er niet bij is of een persoon dan is hij nooit kritisch. Als ze er niet bij zijn veegt ie de vloer met ze aan al dan niet terecht.
Dat geeft gewoon aan dat die man niet kundig genoeg is om een directe confrontatie aan te gaan.
Alleen even een lesje Nederlands nemenquote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
In de samenvatting is de eerste goal en bijbehorende aanval al 6 keer uit 8 verschillende camerastandpunten herhaald.
Vervolgens gaat van Halst die goal ook nog helemaal ontleden.
Ben toch niet achterlijk ofzo
Hij is altijd veel netter als er gasten bij zijn, anders is hij veel harde qua oordeel over die gasten daarom voelt het bij Derksen ook zo enorm als stoer doen bij je vriendjes maar inbinden als het oog in oog is. Mijn inziens erg lafjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:08 schreef shroomer het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op ik heb hem meerdere malen trainers af zien branden terwijl ze bij hem aan tafel zaten.
Ok bij van Basten was hij idd iets milder, maar normaalgesproken vind ik hem juist erg recht door zee.
Het is jammer dat Van Halst de beelden niet zelf selecteert maar bij hem twijfel ik er eigenlijk niet aan dat hij dit ook erg goed zou kunnen, het is alleen blijkbaar niet te combineren met z'n andere functies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |