Het is niet slecht.. maar allemaal wel een beetje "te fancy" Mis af en toe de inhoud..quote:Op maandag 12 november 2007 08:39 schreef Rumille het volgende:
Een van de betere analisten, kan je toch wel stellen.
van Halst welquote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
In de samenvatting is de eerste goal en bijbehorende aanval al 6 keer uit 8 verschillende camerastandpunten herhaald.
Vervolgens gaat van Halst die goal ook nog helemaal ontleden.
Ben toch niet achterlijk ofzo [afbeelding]
Dat is inderdaad het profiel van de gemiddelde Fok!erquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Als Jan geen voetballer was geweest en daarom zijn analyses niet op tv mocht vertellen werd hij fok!'er. Ik denk dat hij hier veel zou komen met zn analyses, Jan houdt van een gezonde discussie maar laat iedereen wel in zn waarde.
dat was wel ver gezocht jaquote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jan was weer flink aan het zoeken vanavond. El Hamdaoui verspeelt voorin de bal en 8 minuten later krijgt Utrecht een corner die geen corner was. Nou poe poe
Kan er niet een keer iemand anders komen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jan was weer flink aan het zoeken vanavond. El Hamdaoui verspeelt voorin de bal en 8 minuten later krijgt Utrecht een corner die geen corner was. Nou poe poe [afbeelding]
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Als Jan geen voetballer was geweest en daarom zijn analyses niet op tv mocht vertellen werd hij fok!'er. Ik denk dat hij hier veel zou komen met zn analyses, Jan houdt van een gezonde discussie maar laat iedereen wel in zn waarde.
een typisch gevalletje van Conditio sine qua non, geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jan was weer flink aan het zoeken vanavond. El Hamdaoui verspeelt voorin de bal en 8 minuten later krijgt Utrecht een corner die geen corner was. Nou poe poe
quote:Bij het publiek heeft Jan van Halst dezelfde status, al vind ik dat wat overdreven. Van Halst is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen. Hij wordt geroemd vanwege zijn computeranalyses, al heeft hij daar part noch deel aan. Als hij op zondagmiddag de sponsors van FC Twente behaagt, zit er een anonieme redacteur met een trainersdiploma in de studio te analyseren. Als Van Halst in de studio arriveert staan alle momenten, inclusief pijlen en looplijnen, al klaar en hoeft Jan alleen de show nog maar te stelen door een knop in te drukken.
De column van Johan Derksen uit de laatste VI.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm ja, niet verrassend eigenlijk als je zijn functie bij FC Twente erbij neemt. Maar waar heb je dit vandaan?
Goh kon bromsnor er weer is niet tegen dat iemand meer verstand van voetbal heeft? Als is dat niet zo moeilijk, want verstand van voetbal heeft bromsnor nietquote:Op maandag 21 juli 2008 19:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De column van Johan Derksen uit de laatste VI.
"Van Halst is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen."quote:Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm ja, niet verrassend eigenlijk als je zijn functie bij FC Twente erbij neemt. Maar waar heb je dit vandaan?
"Derksen is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
"Van Halst is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen."
Niet echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Derksen is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen"
Het zou prima kunnen
Voorbeeld?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:25 schreef twi het volgende:
Derksen zegt vaak iets om na verloop van tijd te vergeten dat hij het heeft gezegd alvorens het tegenovergestelde te zeggen.
Tsja, wie is er dan hypocriet?
Praktisch elke uitzending van Voetbal Insitequote:
Nee, het gaat echt om omslaande meningen. Ik kan geen voorbeelden noemen, maar als je makkelijk door een archief van Voetbal Insite zou komen zou je daar ongetwijfeld talloze meningen over trainers vandaan kunnen trekken terwijl Johan poeslief was toen ze ineens naast hem zaten of waar hij ineens heel anders over dacht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Nee dat zijn dan gewoon voorspellingen, bijvoorbeeld hij dacht dat AZ landskampioen zou worden, dat is dan een 'jeugdzonde' die Genee oprakelt
Inderdaad, schoppen om tegendraads te zijn en dat scoort.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:33 schreef DrDentz het volgende:Hij was juist de enige journalist die tegen Bassie inging terwijl het hele volk de polonaise liep.
Dit slaat echt nergens op ik heb hem meerdere malen trainers af zien branden terwijl ze bij hem aan tafel zaten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:45 schreef Chadi het volgende:
Johan heeft 2 gezichten.. als een trainer er niet bij is of een persoon dan is hij nooit kritisch. Als ze er niet bij zijn veegt ie de vloer met ze aan al dan niet terecht.
Dat geeft gewoon aan dat die man niet kundig genoeg is om een directe confrontatie aan te gaan.
Alleen even een lesje Nederlands nemenquote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
In de samenvatting is de eerste goal en bijbehorende aanval al 6 keer uit 8 verschillende camerastandpunten herhaald.
Vervolgens gaat van Halst die goal ook nog helemaal ontleden.
Ben toch niet achterlijk ofzo
Hij is altijd veel netter als er gasten bij zijn, anders is hij veel harde qua oordeel over die gasten daarom voelt het bij Derksen ook zo enorm als stoer doen bij je vriendjes maar inbinden als het oog in oog is. Mijn inziens erg lafjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:08 schreef shroomer het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op ik heb hem meerdere malen trainers af zien branden terwijl ze bij hem aan tafel zaten.
Ok bij van Basten was hij idd iets milder, maar normaalgesproken vind ik hem juist erg recht door zee.
Het is jammer dat Van Halst de beelden niet zelf selecteert maar bij hem twijfel ik er eigenlijk niet aan dat hij dit ook erg goed zou kunnen, het is alleen blijkbaar niet te combineren met z'n andere functies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |