Zo ben ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem vanavond scherp en wel wat toevoegen.
Dat is geen onzin, dat is kennis. Zie ook mijn signature.quote:Op maandag 5 november 2007 17:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij lult wel veel onzin als hij met z'n computerding in de weer gaat.
Wiens kloon ben jij?quote:
Psst, verander even snel je woonplaats in Hengelo!quote:Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, dat is kennis. Zie ook mijn signature.
Ja, erg praktisch als algemeen directeur van FC Twentequote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Rumille het volgende:
Ik dacht dat ie in Hilversum nu woonde?
Ja weet ik veel. Boeit mij toch niet.quote:Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, erg praktisch als algemeen directeur van FC Twente
Ja hij stemt verdonk.quote:Op maandag 5 november 2007 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft ook een column in een regionaal krantje hier.
Dan is ie altijd heel erg maatschappelijk betrokken
Ik zal anders wel een keer een column plaatsen. Gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij stemt verdonk.
Dat ie maar snel van de buis mag gaan
Bij jou dus ook al. Hier verschijnt die column ook, in een krant die melding maakt van de resultaten van de voorleeswedstrijd op school, de 65+ dag en zulk soort boeiende info. Daar past ie wel bij.quote:Op maandag 5 november 2007 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft ook een column in een regionaal krantje hier.
Dan is ie altijd heel erg maatschappelijk betrokken
Die is inderdaad wel wat beter dan in die kranten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Held, vooral toen ie met bloedende kop weer het veld op ging, eeuwig respect
Als analist vind ik hem ook fijn om aan te horen. In de Voetbal Magazine schrijft ie elke maand een column, vaak leuk om te lezen.
In alle Wegener bladen toch? Hier zit ie bij De Kombinatie, precies een dergelijk krantje als waar jij het over hebt qua info. Oh ja, ze plaatsen ook zeer ingekorte versies van mijn wedstrijdverslagen van ASWH 1. Dus sta ik toch maar mooi in hetzelfde krantje als Jantje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij jou dus ook al. Hier verschijnt die column ook, in een krant die melding maakt van de resultaten van de voorleeswedstrijd op school, de 65+ dag en zulk soort boeiende info. Daar past ie wel bij.
Johan Neeskens ging elke wedstrijd bebloed van het veld. Jan van Halst is een amateurquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Held, vooral toen ie met bloedende kop weer het veld op ging, eeuwig respect
Als analist vind ik hem ook fijn om aan te horen. In de Voetbal Magazine schrijft ie elke maand een column, vaak leuk om te lezen.
Hij kan zichzelf goed verkopen. En als dat een van je kwaliteiten is moet je er gebruik van maken. Ik vind zijn videobijdragen bij De Wedstrijden altijd wel prettig. Verder verkondigt hij zijn mening goed, met een positieve insteek.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knap hoe je met zo weinig kwaliteiten zelfs na het voetbal kan binnenlopen
In vergelijking met de andere analisten is van Halst een verademing! Hemelt de 'grote' clubs niet op en probeert objectief te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |