quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef Liess het volgende:
Je moet natuurlijk ook naar zijn karakter kijken... Eric is een gevoelsmens... hij is sociaal, eerlijk, lief, niet zo schijnheilig zoals iedereen... nee.. dat is een geweldige man.
Ik zou zo blij zijn als hij het huis uit is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloofde heel even dat je serieus was. De schrik sloeg me om mijn hart. Gelukkig had ik het mis.
Muts!
zou ook kunnen, er gingen ook verhalen op de fora dat huub zou zijn vergiftigd door matas en brian, die moeder geloofde dat ook nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:36 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het waarschijnlijkst is natuurlijk dat zijn moeder zich zorgen maakt naar aanleiding van de bedreigingfantasiën die hier en op andere fora breed uitgemeten worden.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt het laagste van het laagste dat hij zijn klant het ziekenhuis in sloeg en vervolgens die vrouw belde.
Ik vind het erg irritant dat dit tegenwoordig elke dag 102 keer herhaald wordt.... We weten nou wel dat ie die klant in het ziekenhuis heeft geslagen.... Daarnaast neem ik aan dat die klant geslagen wilde worden (dat weet ik niet zeker).... dat Eric dan te ver gegaan is , tja heel slecht maar ging dat express?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt het laagste van het laagste dat hij zijn klant het ziekenhuis in sloeg en vervolgens die vrouw belde.
Dat moet die klant zelf weten dat hij een pak rammel wil krijgen met een fietsenketting. Het is niet echt mijn ding..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat met die fietsketting? Heeft dat zo'n laag staartje gekregen, ja? Ik dacht dat dat een fetish van die klantwas en niet meer dan dat.
Verkeerde been uit bed gestapt? Ik zit hier niet met een telraampje bij te houden hoe vaak iets voorbij komt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het erg irritant dat dit tegenwoordig elke dag 102 keer herhaald wordt.... We weten nou wel dat ie die klant in het ziekenhuis heeft geslagen.... Daarnaast neem ik aan dat die klant geslagen wilde worden (dat weet ik niet zeker).... dat Eric dan te ver gegaan is , tja heel slecht maar ging dat express?
Annyweez, neem aub ook eens een ander voorbeeld. Elke keer dat fietskettingenverhaal en dat tandenverhaal komt me mn strot uit.
Ik schrok net zo hard als Ccquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef Liess het volgende:
Eric komt me btw helemaal me strot uit.... maar dat terzijde.
Misschien moet je eens nadenken dan, want jij bent 1 van de xaantalpersonen die het élke keer weer naar voren haalt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt? Ik zit hier niet met een telraampje bij te houden hoe vaak iets voorbij komt.
Wie heeft hij uitgenodigd? Joris? Zijn ouders?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand hoe laat het bezoek van Huub komt?
Dat hij een klant met een fietsketting heeft afgerost ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken dan, want jij bent 1 van de xaantalpersonen die het élke keer weer naar voren haalt.
Joris, zijn vader en tegen beter weten in Hedda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wie heeft hij uitgenodigd? Joris? Zijn ouders?
Maar Natasia roept dit zelf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou ook kunnen, er gingen ook verhalen op de fora dat huub zou zijn vergiftigd door matas en brian, die moeder geloofde dat ook nog.
op de fora wordt ook echt flink overdreven.
er ging toch oom een verhaal over natasia dat ze hoer zou zijn geweest, de mensen pakten het verhaal meteen op
internet heeft sowieso een hele goede kant maar ook een slechte, er worden zoveel onzin-verhalen de wereld ingeslingerd
Stom dat ie haar elke keer uitnodigt, ze komt toch niet..... elke keer zit hij weer te balen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joris, zijn vader en tegen beter weten in Hedda.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hij een klant met een fietsketting heeft afgerost ?
Klopt, maar voor zover Huub nu weet zal Hedda niet komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joris, zijn vader en tegen beter weten in Hedda.
De 6-maanden bezoekers voor Natasia en Brian kwamen rond 14:00. Maar het is natuurlijk niet zeker dat ze nu dezelfde tijd zullen aanhouden. Gisteren wist Huub het nog niet zeker, maar gokte zelf ook 14:00.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Meende dat Huub's zus hem een brief had geschreven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hedda zal toch niet komen. Ben wel blij dat ze Brian toen een brief had gestuurd waarbij ze hem even aanpakte. Sindsdien heeft Brian het nooit meer over Hedda gehad.
Ok, tyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De 6-maanden bezoekers voor Natasia en Brian kwamen rond 14:00. Maar het is natuurlijk niet zeker dat ze nu dezelfde tijd zullen aanhouden. Gisteren wist Huub het nog niet zeker, maar gokte zelf ook 14:00.
Om 14.00 en ze mogen 9 uur blivenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Erik ze overgiet met ketchup en mayonaise.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef Liess het volgende:
Hopelijk laten ze het bezoek van Huub met rust.
Passend bij Eric is gewoon ophangen aan zijn lul, aan een cactus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik hoop dat Erik ze overgiet met ketchup en mayonaise.
Zou wel passend zijn.
Lies let op je taalgebruik cactus is een vies woordquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Passend bij Eric is gewoon ophangen aan zijn lul, aan een cactus.
Ik zag het even letterlijk voor me...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Passend bij Eric is gewoon ophangen aan zijn lul, aan een cactus.
Sorry.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Lies let op je taalgebruik cactus is een vies woord
Zou idd passend zijn, alleen ben ik bang dat Eric dat niet durft!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik hoop dat Erik ze overgiet met ketchup en mayonaise.
Zou wel passend zijn.
Lopen er mensen met verborgen fantasieen rond die graag het ziekenhuis in gemept willen worden denk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat met die fietsketting? Heeft dat zo'n laag staartje gekregen, ja? Ik dacht dat dat een fetish van die klantwas en niet meer dan dat.
Vraag me sowieso af hoe mensen daar ruiken, aangezien Amanda schijnt te stinken volgens Brian...........quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:
Het meubilair zal daar onderhand wel stinken, die lui gaan altijd bezweet op die stoffen banken zitten
Hee Lieve, weer terug?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lopen er mensen met verborgen fantasieen rond die graag het ziekenhuis in gemept willen worden denk je?
Op het mensen met een fietsketting ( beestachtig!) mishandelen heeft de moordenaar van Nemeth net de doodstraf gekregen. En volkomen terecht! Als je geen verstand hebt d'overkomt' je dit soort mishandelingen(en gek genoeg denk ik dat Eric soms wel een beetje nadenkt, niet op niveau, maar genoeg om te beseffen dat je niet los moet gaan met een fietsketting!)maar dit is iets dat iemand DOET en niet iets dat je overkomt!
Dit 'overkomt' die klant en zijn gezin en dat is intens triest! Er zijn vele soorten fetish, maar zelfs een seksmaniak beseft dat je niet werkelijk iemand met een fietsketting beestachtig moet aftuigen!
Dus .... het was heel wat meer dan dat! Het was een aanzet/losgaan/poging tot een beestachtige aftuiging! Dat was het! En dat is al veel teveel!![]()
Huub er niet uitgestemd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef DrsH het volgende:
Mensen mensen stop nou eindelijk eens over die FIETSKETTING Erik heeft in zijn korte leven vast ook goede dingen gedaan alleen ik kan er niet opkomen.
Het valt me op dat veel dingen die wij hier over Huub en Lieke zeggen ook door die lui zelf worden besproken.. Jaap maakt constant allerlei afwegingen, die draait elk plaatje eerst 100 keer volgens mij, al ziet hij dan ook lang niet alles...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric zou gewoon even een uurtje moeten meelezen op fok. Ik denk dat hij van alle bewoners er het meest gevoelig voor is.
Natasia, Amanda en Brian zouden zeer zuur zijn maar vervolgens niet naar zichzelf kijken.
Huub en Lieke zouden aan zelfreflectie doen. Jaap zou wel doordraaien denk ik en Eric zou gillend en jankend het huis uit rennen en zich de komende 10 jaar niet meer laten zien.
Ja, die zijn er.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lopen er mensen met verborgen fantasieen rond die graag het ziekenhuis in gemept willen worden denk je?
<knip>
dat ze hoer is geweest of dat ze huub heeft vergiftigd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Natasia roept dit zelf.
Dus er word geen onzin de wereld ingeslingerd.
Nee...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef DrsH het volgende:
Huub er niet uitgestemd. Kun jij er nog meer verzinnen dan???????????
To much info basicquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef basicsaint het volgende:
Ja, die zijn er.
Wat verder opvalt is dat jij nogal graag fantaseert over dit onderwerp.
![]()
ja hoor, en ik ben eigenlijk sylvia van HNTM, lesbisch en de toekomstige geheime vrouw van prinses amandaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Rens ben je echt de broer van Geert?
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Rens ben je echt de broer van Geert?
Moet je even zoeken in de COS waar de taart wel gebracht door Palma, daar is het een keer genoemdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef Reza-impreza het volgende:
Wat is het nummer van de redactie van DGK
denk dat huub en natasia de meeste info van binnen en buitenaf krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef maril het volgende:
Ik vind dat er zowiezo veel info van buitenaf komt naar de bewoners toe, ik dacht dat dat niet mocht.
Ik blijf het schokkend vinden. Als ik in de krant een bericht lees over de moordenaar van Ilona Nemeth dan komt toch het beeld van een moordenaar aan wie je kunt zien dat het iemand is die een ander met een fietsketting te lijf gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ja, die zijn er.
Wat verder opvalt is dat jij nogal graag fantaseert over dit onderwerp.
![]()
Sylvia van HNTM vond ik geweldig! Tijdje met haar gemaild. Ze is wel echt een breezah hoor, maar kon wel om zichzel lachen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja hoor, en ik ben eigenlijk sylvia van HNTM, lesbisch en de toekomstige geheime vrouw van prinses amanda
Dat Huub moet oppassen voor autobommen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat ze hoer is geweest of dat ze huub heeft vergiftigd?
Hij had de smaak van chanteren en misbruiken in de week die aan de stemmig vooraf ging goed te pakken. Dat ppast wel bij zijn structuur van machtsverhoudingen. De aanranding was wat dat betreft volkomen in het verlengde van zijn actie.quote:
Wat vooral meetelde denk ik was dat Huub verschrikkelijk populair was/is en dat dat voor Eric meteen een slechte binnenkomer zou zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij had de smaak van chanteren en misbruiken in de week die aan de stemmig vooraf ging goed te pakken. Dat ppast wel bij zijn structuur van machtsverhoudingen. De aanranding was wat dat betreft volkomen in het verlengde van zijn actie.
Hij heeft in die week ook wel iedereen voorgelogen.
Nee, die stemming heeft hij al 70X terugbetaald gekregen ( Huub heeft hem er ook geen enkele keer uitgestemd, heeft hem naar de premiere laten gaan en veel dingen meer! )
Dus, dan is dat nog wel het enige goede wat ie gedaan heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij had de smaak van chanteren en misbruiken in de week die aan de stemmig vooraf ging goed te pakken. Dat ppast wel bij zijn structuur van machtsverhoudingen. De aanranding was wat dat betreft volkomen in het verlengde van zijn actie.
Hij heeft in die week ook wel iedereen voorgelogen.
Nee, die stemming heeft hij al 70X terugbetaald gekregen ( Huub heeft hem er ook geen enkele keer uitgestemd, heeft hem naar de premiere laten gaan en veel dingen meer! )
ja, die sanne vind ik niet geweldig, heb zelfs het gevoel dat ze carriere-technisch niet echt hoge sprongen maakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Sylvia van HNTM vond ik geweldig! Tijdje met haar gemaild. Ze is wel echt een breezah hoor, maar kon wel om zichzel lachen.
okay geen verzinsels, wel aannames/speculaties, er is bij DGK weinig wat op echte feiten is gebaseerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat Huub moet oppassen voor autobommen.
Dat ze hoer is geweest komt van die andere hoeren af.
En dat vergiftigen was gewoon toeval omdat Brian en Natasia het gewoon voor de gein hadden gezegd.
Een dag voordat Huub knock out ging.
Dus alles word niet verzonnen.
Sanne wordt exclusiever gehouden. Let maar op die gaat heel groot worden. Die maakt denk komende seizoen haar debuut op de catwalken en zal binnen de fashionindustrie een grote worden. Sylvia doet het goed qua commercieel werk, dus haalt meer geld binnen..alleen zal haar carriere eerder over zijn. Denk dat Sylvia beter af is en dat Sanne wat meer echt fashionwerk krijgt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, die sanne vind ik niet geweldig, heb zelfs het gevoel dat ze carriere-technisch niet echt hoge sprongen maakt.
sylvia schijnt ook echt mooi te zijn in het echt maar een beetje woonwagen-materiaal
sanne en daisy zijn alleen lang en erg mager en erg gewoontjes, wel goed catwalk-materiaal met flink wat plamuursel
Jaap heeft in Jensen gezegd dat hij bereid is iemand te vermoorden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat Huub moet oppassen voor autobommen.
<knip>
en natuurlijk prinses amanda, kan er niets aan doen, vind die meid geweldig, hoe ordinair de meesten haar ook vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Sanne wordt exclusiever gehouden. Let maar op die gaat heel groot worden. Die maakt denk komende seizoen haar debuut op de catwalken en zal binnen de fashionindustrie een grote worden. Sylvia doet het goed qua commercieel werk, dus haalt meer geld binnen..alleen zal haar carriere eerder over zijn. Denk dat Sylvia beter af is en dat Sanne wat meer echt fashionwerk krijgt.
Afijn om dit te koppelen aan het huis: nee er zit geen modelmateriaal in het huis. Denk puur qua uiterlijk gezien dat misschien Brian modellenwerk kan doen.
Ze kan heel leuk en aandoenlijk zijn, maar dat is vooral wanneer ze een beetje aangeschoten is. Als ze ruziemaakt of uberhaupt praat is het gewoon een vreselijk onopgevoed sletje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en natuurlijk prinses amanda, kan er niets aan doen, vind die meid geweldig, hoe ordinair de meesten haar ook vinden.
Naast of iemand ordinair is, vind ik het bij mensen erg belangrijk dat ze intelligent zijn, dat mis ik volledig bij jou prinsesjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef robert2006 het volgende:
en natuurlijk prinses amanda, kan er niets aan doen, vind die meid geweldig, hoe ordinair de meesten haar ook vinden.
Ach so, jij kijkt DGK voor de goeie gesprekken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Naast of iemand ordinair is, vind ik het bij mensen erg belangrijk dat ze intelligent zijn, dat mis ik volledig bij jou prinsesje
ik kan me nu voorstellen dat je je niet huisvoelt in de warmoestraatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze kan heel leuk en aandoenlijk zijn, maar dat is vooral wanneer ze een beetje aangeschoten is. Als ze ruziemaakt of uberhaupt praat is het gewoon een vreselijk onopgevoed sletje.
Haar maten zijn toch echt niet in de juiste proporties voor een carrière op de catwalk. Alhoewel ik er niet van zou opkijken als ze over een jaartje opeens de bladzijdes van de Pabo-gids siert.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef robert2006 het volgende:
Dit soort irritaties hoor je steeds vaker van Brian. Hij heeft het moeilijker zijn harem onder kontrole te houden of hij wordt er steeds krampachtiger in.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
WB vindt dat Natasja hem ontwijkt. Hij vraagt of de vriendschap over is.
Natasja zegt dat hij te druk is met Amanda.
Nee, ik vind Amanda gewoon niet leuk.. Wil nog niet zeggen dat ik het grappig vind om te zien hoe mensen elkaar volledig voor de gek houden en spelletjes met elkaar spelenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ach so, jij kijkt DGK voor de goeie gesprekken!
![]()
Waarom maak je geen gebruik van je quoteknop, dat is zoveel makkelijker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:15 schreef DrsH het volgende:
Haar maten zijn toch echt niet in de juiste proporties voor een carrière op de catwalk. Alhoewel ik er niet van zou opkijken als ze over een jaartje opeens de bladzijdes van de Pabo-gids siert.
Zou de PABO dan ineens met een dikke gids uitkomen want Amanda is bladvullend
I know but Tnxquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom maak je geen gebruik van je quoteknop, dat is zoveel makkelijker.
Verschuilertjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Gaat brian verstoppertje spelen?
als je naar haar gezichtlijnen kijkt zie je nu al dat ze-en dat duurt niet eens lang meer,zeker zoals ze drinkt en rookt-heel snel verlept er uit gaat zien...je ziet het nu al aan haar mondhoekplooi...dat gaat er straks echt verlept uitzienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Wat een leuke combinatie, deze body van je bericht, met juist dat onderschriftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef riri het volgende:
[..]
als je naar haar gezichtlijnen kijkt zie je nu al dat ze-en dat duurt niet eens lang meer,zeker zoals ze drinkt en rookt-heel snel verlept er uit gaat zien...je ziet het nu al aan haar mondhoekplooi...dat gaat er straks echt verlept uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |