quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef Liess het volgende:
Je moet natuurlijk ook naar zijn karakter kijken... Eric is een gevoelsmens... hij is sociaal, eerlijk, lief, niet zo schijnheilig zoals iedereen... nee.. dat is een geweldige man.
Ik zou zo blij zijn als hij het huis uit is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloofde heel even dat je serieus was. De schrik sloeg me om mijn hart. Gelukkig had ik het mis.
Muts!
zou ook kunnen, er gingen ook verhalen op de fora dat huub zou zijn vergiftigd door matas en brian, die moeder geloofde dat ook nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:36 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het waarschijnlijkst is natuurlijk dat zijn moeder zich zorgen maakt naar aanleiding van de bedreigingfantasiën die hier en op andere fora breed uitgemeten worden.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt het laagste van het laagste dat hij zijn klant het ziekenhuis in sloeg en vervolgens die vrouw belde.
Ik vind het erg irritant dat dit tegenwoordig elke dag 102 keer herhaald wordt.... We weten nou wel dat ie die klant in het ziekenhuis heeft geslagen.... Daarnaast neem ik aan dat die klant geslagen wilde worden (dat weet ik niet zeker).... dat Eric dan te ver gegaan is , tja heel slecht maar ging dat express?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt het laagste van het laagste dat hij zijn klant het ziekenhuis in sloeg en vervolgens die vrouw belde.
Dat moet die klant zelf weten dat hij een pak rammel wil krijgen met een fietsenketting. Het is niet echt mijn ding..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat met die fietsketting? Heeft dat zo'n laag staartje gekregen, ja? Ik dacht dat dat een fetish van die klantwas en niet meer dan dat.
Verkeerde been uit bed gestapt? Ik zit hier niet met een telraampje bij te houden hoe vaak iets voorbij komt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het erg irritant dat dit tegenwoordig elke dag 102 keer herhaald wordt.... We weten nou wel dat ie die klant in het ziekenhuis heeft geslagen.... Daarnaast neem ik aan dat die klant geslagen wilde worden (dat weet ik niet zeker).... dat Eric dan te ver gegaan is , tja heel slecht maar ging dat express?
Annyweez, neem aub ook eens een ander voorbeeld. Elke keer dat fietskettingenverhaal en dat tandenverhaal komt me mn strot uit.
Ik schrok net zo hard als Ccquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:41 schreef Liess het volgende:
Eric komt me btw helemaal me strot uit.... maar dat terzijde.
Misschien moet je eens nadenken dan, want jij bent 1 van de xaantalpersonen die het élke keer weer naar voren haalt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt? Ik zit hier niet met een telraampje bij te houden hoe vaak iets voorbij komt.
Wie heeft hij uitgenodigd? Joris? Zijn ouders?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand hoe laat het bezoek van Huub komt?
Dat hij een klant met een fietsketting heeft afgerost ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken dan, want jij bent 1 van de xaantalpersonen die het élke keer weer naar voren haalt.
Joris, zijn vader en tegen beter weten in Hedda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wie heeft hij uitgenodigd? Joris? Zijn ouders?
Maar Natasia roept dit zelf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou ook kunnen, er gingen ook verhalen op de fora dat huub zou zijn vergiftigd door matas en brian, die moeder geloofde dat ook nog.
op de fora wordt ook echt flink overdreven.
er ging toch oom een verhaal over natasia dat ze hoer zou zijn geweest, de mensen pakten het verhaal meteen op
internet heeft sowieso een hele goede kant maar ook een slechte, er worden zoveel onzin-verhalen de wereld ingeslingerd
Stom dat ie haar elke keer uitnodigt, ze komt toch niet..... elke keer zit hij weer te balen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joris, zijn vader en tegen beter weten in Hedda.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hij een klant met een fietsketting heeft afgerost ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |