Weet iemand hier iets meer van?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub praat met Lieke over bepaalde bedreigingen, die z'n moeder heeft gekregen en die ook bij 'achter' bekend zijn. De politie is ook ingeschakeld.
Op kingjaap, over de posse van Yes-R, geheel in Jaap-stijl, die Natasia natuurlijk niet vat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:27 schreef akveor het volgende:
Natasia bespeert weer iets van discriminatie: Jaap heeft asielzoeker tegen iemand gezegd (een kabouter?)..
Ik vraag me af of ze echt bedreigingen van buitenaf heeft gekregen of dat ze aangifte heeft gedaan van de semi oproepen van Ban.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:27 schreef Dark het volgende:
Dit stukje ff geleend van VOL over de moeder van Huub:
Zijn moeder maakt zich de laatste tijd ook veel zorgen om alle bedreigingen die er jegens Huub zijn, ze zijn bang dat er iets met hem gebeurt tijdens een uitstapje, daarom reed ik ook mee met wie ik meereed naar Jensen. En daarom ook die politie.
Toch vreemd dat dat allemaal maar kan![]()
Het is toch belachelijk dat die Natasia daar nog zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:27 schreef Dark het volgende:
Dit stukje ff geleend van VOL over de moeder van Huub:
Zijn moeder maakt zich de laatste tijd ook veel zorgen om alle bedreigingen die er jegens Huub zijn, ze zijn bang dat er iets met hem gebeurt tijdens een uitstapje, daarom reed ik ook mee met wie ik meereed naar Jensen. En daarom ook die politie.
Toch vreemd dat dat allemaal maar kan![]()
Da's gepost om 0.25u.... wanneer leest zij dan zoiets?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op kingjaap, over de posse van Yes-R, geheel in Jaap-stijl, die Natasia natuurlijk niet vat.
Dunno. Maar misschien heeft Jaap ook in het huis die gozers 'asielzoekers' genoemd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:32 schreef akveor het volgende:
Da's gepost om 0.25u.... wanneer leest zij dan zoiets?
Het waarschijnlijkst is natuurlijk dat zijn moeder zich zorgen maakt naar aanleiding van de bedreigingfantasiën die hier en op andere fora breed uitgemeten worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat die Natasia daar nog zit.
Vind het eigenlijk ook een belemmering van het spel.
Natasia mag niet gepakt worden anders heb je politiebescherming nodig.
Maar zelf mag ze wel alles zeggen zoals tegen Lieke.
En dan maar roepen dat ze zo'n sterke speler is!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat die Natasia daar nog zit.
Vind het eigenlijk ook een belemmering van het spel.
Natasia mag niet gepakt worden anders heb je politiebescherming nodig.
Maar zelf mag ze wel alles zeggen zoals tegen Lieke.
Bedreigingsfantasieen die toch serieus genomen worden!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:36 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het waarschijnlijkst is natuurlijk dat zijn moeder zich zorgen maakt naar aanleiding van de bedreigingfantasiën die hier en op andere fora breed uitgemeten worden.
Zulks een origineel grapje!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:43 schreef Dark het volgende:
Brian is weer grappig aan het doen met het witte vliegenbeschermkapje op zijn hoofd.
De redactie zegt dat ie dat ding van z'n hoofd moet halen.
Ik moet zeggen dat hij deze ochtend erg veel last heeft van tic's. Ik heb het nog nooit zo erg gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:49 schreef Dark het volgende:
Grappig, Jaap kauwt ook op zijn drinken!
Tja..Bart is natuurlijk zelf ook niet moedersmooiste..en hij zit bij een fuckin fanfare-band..dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap trouwens ook niet hoe die Bart gast nog verliefd op Eric kan zijn (geworden/gebleven??) nu hij in de kooi zit.. Als ik beelden zou zien van iemand die zo lelijk en achterbaks doet, zo enorm loopt te schelden, dan zou ik echt niet verliefd op iemand worden... Brian krijgt bijvoorbeeld ook veel fanmail, maar die loopt niet zo lomp te schelden, gaat alleen soms duwen
Tsjah, van de fanfare naar iemand die in DGK heeft gezeten, je hebt gelijkt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Tja..Bart is natuurlijk zelf ook niet moedersmooiste..en hij zit bij een fuckin fanfare-band..dat zegt al genoeg.
Deze blomst niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Hey blomst, ga je naar megapann? LOL
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef Liess het volgende:
Eric is echt knap.
Over het algemeen vind ik grote neuzen wel mooi, maar je kunt het overdrijven en dat is wat er bij Eric is gebeurd. En dan ook nog dat enorme vieze gebit, die uitpuilende ogen en dat gezicht dat constant op standje treurig staat. Nee, ik kan er echt niets knaps in vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef Liess het volgende:
Eric is echt knap.
volgens huub was er ook iemand die hem geld had aangeboden om brian in elkaar te trappen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze echt bedreigingen van buitenaf heeft gekregen of dat ze aangifte heeft gedaan van de semi oproepen van Ban.
Het is een rare wereld DGK kijkers zijn aan het doordraaien en kinnen spel en realiteit niet meer uit elkaar houden. Te schandalig voor woorden.
Dat was aan Gaby aangeboden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens huub was er ook iemand die hem geld had aangeboden om brian in elkaar te trappen.
dus het geweld komt van beide kampen.
Je moet natuurlijk ook naar zijn karakter kijken... Eric is een gevoelsmens... hij is sociaal, eerlijk, lief, niet zo schijnheilig zoals iedereen... nee.. dat is een geweldige man.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik grote neuzen wel mooi, maar je kunt het overdrijven en dat is wat er bij Eric is gebeurd. En dan ook nog dat enorme vieze gebit, die uitpuilende ogen en dat gezicht dat constant op standje treurig staat. Nee, ik kan er echt niets knaps in vinden.
Ja, de mensen zijn lang niet wijs met hun bedreigingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens huub was er ook iemand die hem geld had aangeboden om brian in elkaar te trappen.
dus het geweld komt van beide kampen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik grote neuzen wel mooi, maar je kunt het overdrijven en dat is wat er bij Eric is gebeurd. En dan ook nog dat enorme vieze gebit, die uitpuilende ogen en dat gezicht dat constant op standje treurig staat. Nee, ik kan er echt niets knaps in vinden.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Zowieso spreekt die hivlook mij niet echt aan. Die pupillen knallen bijna uit in kassen. Als hij je zou pijpen wordt je 's ochtends wakker met stukjes tanden in je lul en heeft hij geen tanden meer. Menig peen zal jaloers zijn op zijn haar en ik hoorde dat bij de volgende winterspelen zijn neus als skischans wordt gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |