Klopt, maar voor zover Huub nu weet zal Hedda niet komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joris, zijn vader en tegen beter weten in Hedda.
De 6-maanden bezoekers voor Natasia en Brian kwamen rond 14:00. Maar het is natuurlijk niet zeker dat ze nu dezelfde tijd zullen aanhouden. Gisteren wist Huub het nog niet zeker, maar gokte zelf ook 14:00.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand hoe laat het bezoek van Huub komt?
Meende dat Huub's zus hem een brief had geschreven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hedda zal toch niet komen. Ben wel blij dat ze Brian toen een brief had gestuurd waarbij ze hem even aanpakte. Sindsdien heeft Brian het nooit meer over Hedda gehad.
Ok, tyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De 6-maanden bezoekers voor Natasia en Brian kwamen rond 14:00. Maar het is natuurlijk niet zeker dat ze nu dezelfde tijd zullen aanhouden. Gisteren wist Huub het nog niet zeker, maar gokte zelf ook 14:00.
Om 14.00 en ze mogen 9 uur blivenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand hoe laat het bezoek van Huub komt?
Ik hoop dat Erik ze overgiet met ketchup en mayonaise.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef Liess het volgende:
Hopelijk laten ze het bezoek van Huub met rust.
Passend bij Eric is gewoon ophangen aan zijn lul, aan een cactus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik hoop dat Erik ze overgiet met ketchup en mayonaise.
Zou wel passend zijn.
Lies let op je taalgebruik cactus is een vies woordquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Passend bij Eric is gewoon ophangen aan zijn lul, aan een cactus.
Ik zag het even letterlijk voor me...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Passend bij Eric is gewoon ophangen aan zijn lul, aan een cactus.
Sorry.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Lies let op je taalgebruik cactus is een vies woord
Zou idd passend zijn, alleen ben ik bang dat Eric dat niet durft!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik hoop dat Erik ze overgiet met ketchup en mayonaise.
Zou wel passend zijn.
Lopen er mensen met verborgen fantasieen rond die graag het ziekenhuis in gemept willen worden denk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat met die fietsketting? Heeft dat zo'n laag staartje gekregen, ja? Ik dacht dat dat een fetish van die klantwas en niet meer dan dat.
Vraag me sowieso af hoe mensen daar ruiken, aangezien Amanda schijnt te stinken volgens Brian...........quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:
Het meubilair zal daar onderhand wel stinken, die lui gaan altijd bezweet op die stoffen banken zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |