Hee Lieve, weer terug?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lopen er mensen met verborgen fantasieen rond die graag het ziekenhuis in gemept willen worden denk je?
Op het mensen met een fietsketting ( beestachtig!) mishandelen heeft de moordenaar van Nemeth net de doodstraf gekregen. En volkomen terecht! Als je geen verstand hebt d'overkomt' je dit soort mishandelingen(en gek genoeg denk ik dat Eric soms wel een beetje nadenkt, niet op niveau, maar genoeg om te beseffen dat je niet los moet gaan met een fietsketting!)maar dit is iets dat iemand DOET en niet iets dat je overkomt!
Dit 'overkomt' die klant en zijn gezin en dat is intens triest! Er zijn vele soorten fetish, maar zelfs een seksmaniak beseft dat je niet werkelijk iemand met een fietsketting beestachtig moet aftuigen!
Dus .... het was heel wat meer dan dat! Het was een aanzet/losgaan/poging tot een beestachtige aftuiging! Dat was het! En dat is al veel teveel!![]()
Huub er niet uitgestemd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef DrsH het volgende:
Mensen mensen stop nou eindelijk eens over die FIETSKETTING Erik heeft in zijn korte leven vast ook goede dingen gedaan alleen ik kan er niet opkomen.
Het valt me op dat veel dingen die wij hier over Huub en Lieke zeggen ook door die lui zelf worden besproken.. Jaap maakt constant allerlei afwegingen, die draait elk plaatje eerst 100 keer volgens mij, al ziet hij dan ook lang niet alles...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric zou gewoon even een uurtje moeten meelezen op fok. Ik denk dat hij van alle bewoners er het meest gevoelig voor is.
Natasia, Amanda en Brian zouden zeer zuur zijn maar vervolgens niet naar zichzelf kijken.
Huub en Lieke zouden aan zelfreflectie doen. Jaap zou wel doordraaien denk ik en Eric zou gillend en jankend het huis uit rennen en zich de komende 10 jaar niet meer laten zien.
Ja, die zijn er.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Lopen er mensen met verborgen fantasieen rond die graag het ziekenhuis in gemept willen worden denk je?
<knip>
dat ze hoer is geweest of dat ze huub heeft vergiftigd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Natasia roept dit zelf.
Dus er word geen onzin de wereld ingeslingerd.
Nee...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef DrsH het volgende:
Huub er niet uitgestemd. Kun jij er nog meer verzinnen dan???????????
To much info basicquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef basicsaint het volgende:
Ja, die zijn er.
Wat verder opvalt is dat jij nogal graag fantaseert over dit onderwerp.
![]()
ja hoor, en ik ben eigenlijk sylvia van HNTM, lesbisch en de toekomstige geheime vrouw van prinses amandaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Rens ben je echt de broer van Geert?
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Rens ben je echt de broer van Geert?
Moet je even zoeken in de COS waar de taart wel gebracht door Palma, daar is het een keer genoemdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef Reza-impreza het volgende:
Wat is het nummer van de redactie van DGK
denk dat huub en natasia de meeste info van binnen en buitenaf krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef maril het volgende:
Ik vind dat er zowiezo veel info van buitenaf komt naar de bewoners toe, ik dacht dat dat niet mocht.
Ik blijf het schokkend vinden. Als ik in de krant een bericht lees over de moordenaar van Ilona Nemeth dan komt toch het beeld van een moordenaar aan wie je kunt zien dat het iemand is die een ander met een fietsketting te lijf gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ja, die zijn er.
Wat verder opvalt is dat jij nogal graag fantaseert over dit onderwerp.
![]()
Sylvia van HNTM vond ik geweldig! Tijdje met haar gemaild. Ze is wel echt een breezah hoor, maar kon wel om zichzel lachen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja hoor, en ik ben eigenlijk sylvia van HNTM, lesbisch en de toekomstige geheime vrouw van prinses amanda
Dat Huub moet oppassen voor autobommen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat ze hoer is geweest of dat ze huub heeft vergiftigd?
Hij had de smaak van chanteren en misbruiken in de week die aan de stemmig vooraf ging goed te pakken. Dat ppast wel bij zijn structuur van machtsverhoudingen. De aanranding was wat dat betreft volkomen in het verlengde van zijn actie.quote:
Wat vooral meetelde denk ik was dat Huub verschrikkelijk populair was/is en dat dat voor Eric meteen een slechte binnenkomer zou zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij had de smaak van chanteren en misbruiken in de week die aan de stemmig vooraf ging goed te pakken. Dat ppast wel bij zijn structuur van machtsverhoudingen. De aanranding was wat dat betreft volkomen in het verlengde van zijn actie.
Hij heeft in die week ook wel iedereen voorgelogen.
Nee, die stemming heeft hij al 70X terugbetaald gekregen ( Huub heeft hem er ook geen enkele keer uitgestemd, heeft hem naar de premiere laten gaan en veel dingen meer! )
Dus, dan is dat nog wel het enige goede wat ie gedaan heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij had de smaak van chanteren en misbruiken in de week die aan de stemmig vooraf ging goed te pakken. Dat ppast wel bij zijn structuur van machtsverhoudingen. De aanranding was wat dat betreft volkomen in het verlengde van zijn actie.
Hij heeft in die week ook wel iedereen voorgelogen.
Nee, die stemming heeft hij al 70X terugbetaald gekregen ( Huub heeft hem er ook geen enkele keer uitgestemd, heeft hem naar de premiere laten gaan en veel dingen meer! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |