Forget it. Die hele bruiloft is fake.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ali B komt ook op het feest van Jaap.![]()
Ze hangen ! ze hangen ! ze hangen !quote:
Ze maken er wel werk van zo te horen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forget it. Die hele bruiloft is fake.
DAT IS TE ZIENquote:Zojuist is Cora aangekomen
Mitch is er toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:29 schreef koejoeloek het volgende:
Gaat er zometeen wat gebeuren dat iedereen zich omkleed? Of gaat het een saaie avond worden
dat word nog wat .. Jaap gaat Cora helemaal uitelkaar trekkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
Blijft Cora de huwelijksnacht ook in de kooi?
Die Cora spoort ook niet helemaal zo te horenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, iedereen heeft het in zich om iemand te vermoorden![]()
Dat is toch ook zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, iedereen heeft het in zich om iemand te vermoorden![]()
Geweldigquote:
Ja, alleen moet ze zich wat meer naar leeftijd kleden. Wat ze nu aan heeft lijkt uit de garderobekast van d'r moeder te komen. En dat kapsel kan ook vlotter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef amesz het volgende:
Ik vind Jaap en Cora ook 'n leuk stel!
Wat ben je toch een heerlijk kreng.quote:
Dat wil zeggen dat Amanda het moeilijk gaat krijgen om niet met hem te zoenen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
en dat wil zeggen? ik kijk pas weekje, dus ben nog niet zó ingeburgerd![]()
Zal dat Jaap's tactiek zijn? Dat iedereen nu gelooft dat hij gaat trouwen; hielig boontje, sociaal en netjes.. maar dat hij opeens zijn terrorakties gaat voortzetten, of is hij vanaf nu echt geen terror Jaap meer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Cora gaf Japio een aanwijzing voor het huwelijk : "Geen ransjaap anders loop ik hier meteen de dam af".
Amanda valt nogal op Mitch.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
en dat wil zeggen? ik kijk pas weekje, dus ben nog niet zó ingeburgerd![]()
Allebei doodgeschotenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef amesz het volgende:
Even off topic:
Zijn beide vaders van Amanda zo dood als de Scheveningse pier?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda valt nogal op Mitch.
En wij hopen van harte dat Mitche haar gewoon van Brian af pakt
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ze zich wat meer naar leeftijd kleden. Wat ze nu aan heeft lijkt uit de garderobekast van d'r moeder te komen. En dat kapsel kan ook vlotter.
PHOTOSHOPquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
'Oooh jonguh! Als ik zoveel als Nena ga aankomen dan pleeg ik zelfmoord. Echt jonguh!!'
![]()
Dan verlies ik al mijn respect voor hem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda valt nogal op Mitch.
En wij hopen van harte dat Mitche haar gewoon van Brian af pakt
voor mij zou er ruim geld bijmoeten...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef agter het volgende:
Hey, Brian staat te koop op marktplaats, hij is gratis af te halen.
haha!
En als het echte liefde is ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan verlies ik al mijn respect voor hem.
Ik wil hem wel in een grijze zak en dan naar de AVR brengen, zodat ik er persoonlijk op kan toezien dat hij .......quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:47 schreef De_Moester het volgende:
[..]
voor mij zou er ruim geld bijmoeten...
Je mag hem hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef agter het volgende:
haha!
Dan mag ik dus met hem doen wat ik wil?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef agter het volgende:
haha!
Wanneer begint ze Japio te vergeten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel langszaam begint Cora te wennen aan de camera's (of die camera's te vergeten)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef Kinga het volgende:
Mijn stream bleef hierop hangen
[afbeelding]
Waar spreken we af?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dan mag ik dus met hem doen wat ik wil?![]()
Licht een tip van de sluier op.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dan mag ik dus met hem doen wat ik wil?![]()
Nee, Huubquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef amesz het volgende:
Heeft Brian nou echt 'n enorme lul?
volgens mij zitten hier een aantal verzuurde vrouwen die er echt een dagtaak van hebben gemaakt om amanda fulltime af te kraken, eigenlijk zijn jullie dus stinkend jaloers, zij durft tenminste alles te doen wat ze wil doen, jullie niet, stelletje soepkippen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Je prinses begint een Jaap te worden.
Wat een vreemde vraag. Hoe moeten wij dat weten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef amesz het volgende:
Heeft Brian nou echt 'n enorme lul?
Ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als dit kontje 19 jaar is, wil ik haar wel eens op haar 30ste zien ......
[afbeelding]
Ik zou ook graag 'n dagje Amanda willen zijn en dan mag iedereen met z'n oren aan m'n kut liggen, want dan kunnen ze de Noordzee horen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij zitten hier een aantal verzuurde vrouwen die er echt een dagtaak van hebben gemaakt om amanda fulltime af te kraken, eigenlijk zijn jullie dus stinkend jaloers, zij durft tenminste alles te doen wat ze wil doen, jullie niet, stelletje soepkippen.
lobasco was al een soepkip die al te lang in haar eigen bouillon lag te trekken, maar volgens mij staat er nog een hele kudde soepkippen in de rij te wachten![]()
![]()
De redactie las je vraag .....quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wanneer begint ze Japio te vergeten?
Niks mis met mijn zuurgraad hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij zitten hier een aantal verzuurde vrouwen die er echt een dagtaak van hebben gemaakt om amanda fulltime af te kraken, eigenlijk zijn jullie dus stinkend jaloers, zij durft tenminste alles te doen wat ze wil doen, jullie niet, stelletje soepkippen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
'Oooh jonguh! Als ik zoveel als Nena ga aankomen dan pleeg ik zelfmoord. Echt jonguh!!'
![]()
Hoe lang? Ongeveer 45 bakken Haagen Dasz-ijs en 452362 zakken Lays-chips.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:57 schreef De_Moester het volgende:
cora en jaap weten nog niet echt veel van elkaar...hoe lang kenden ze elkaar voor jaap dgk inging?
ghehehe Amanda begint qua figuur langszaam op Natasia te lijken. DIe ziet er ook altijd als een rollade uit in d'r jurken en pakjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Weet tegen wie je het zegt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Niks mis met mijn zuurgraad hoor!![]()
Trek het je allemaal niet zo aan joh. Het is maar een spelletje.![]()
Citaat van www.kingjaap.nl:quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Wanneer is de bruiloft ook weer?
6 juliquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Wanneer is de bruiloft ook weer?
Op dat moment kende hij haar bijna 6 maanden via internet-chat en 6 weken voor zijn komst naar DGK hebben ze elkaar voor het eerst ontmoet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:57 schreef De_Moester het volgende:
cora en jaap weten nog niet echt veel van elkaar...hoe lang kenden ze elkaar voor jaap dgk inging?
Eric is altijd teveel bij mij, maar nu wacht ik maar steeds dat hij oprot uit de kapsalon.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:00 schreef johngrisham het volgende:
laat vettedel ff alleen met mitch dan nokke daar
mis parabrother
Parabrothah heeft zijn soldaatjes om een oogje in het zeil te houden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:00 schreef johngrisham het volgende:
laat vettedel ff alleen met mitch dan nokke daar
mis parabrother
Nelly is best oké, op haar accent na.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef Mokum020 het volgende:
Nog iets gemist hier behalve noekje ?![]()
Gister een topavond met Nelly...![]()
Oh, dat weet ik wel. Niet mijn geweldige objectieve caps als photoshop aanmerken. Dan raakt mijn zuurgraad helemaal overstuur en daar krijg ik blaasontstekingen van.quote:
Als ik een half jaar met Jaap gechat had was ik ook smoorverliefd geweest!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op dat moment kende hij haar bijna 6 maanden via internet-chat en 6 weken voor zijn komst naar DGK hebben ze elkaar voor het eerst ontmoet.
Cranberrysap doet wonderen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik wel. Niet mijn geweldige objectieve caps als photoshop aanmerken. Dan raakt mijn zuurgraad helemaal overstuur en daar krijg ik blaasontstekingen van.
Intelligent, humor, luisterend oor...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik een half jaar met Jaap gechat had was ik ook smoorverliefd geweest!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef Mokum020 het volgende:
Nog iets gemist hier behalve noekje ?![]()
Gister een topavond met Nelly...![]()
Precies, en dat Amanda een toppertje is, daar kan al het gescheld en geschend niks aan veranderen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
Niks mis met mijn zuurgraad hoor!![]()
Trek het je allemaal niet zo aan joh. Het is maar een spelletje.![]()
Ik voel een zuurgraadverandering aankomen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:06 schreef agter het volgende:
Die shampoo zit nu al minstens 10 minuten op Mitch zijn hoofd.
Ik al na 1 e-mailquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik een half jaar met Jaap gechat had was ik ook smoorverliefd geweest!![]()
Meeeeeeehhhhhhhh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:07 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Precies, en dat Amanda een toppertje is, daar kan al het gescheld en geschend niks aan veranderen!
Wij zijn het gezonde tegengeluid, en verder zijn hier 40 schapen die elkaar nablaten.
Amanda moet nu gewoon wat cranberrysap over z'n hoofd gieten .quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik voel een zuurgraadverandering aankomen.
Boeienquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef amesz het volgende:
Weet iemand nou hoe groot de lul van Brian is?
What's in a name..als het accent maar lekker is...quote:
17.3 in slappe stand.24.2 stijfquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef amesz het volgende:
Vats Amanda en butler afluisteren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef agter het volgende:
Waar is Rat?
Mijn evenbeeld!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Intelligent, humor, luisterend oor...![]()
Had jij niet een dagtaak om Sylvia af te kraken? (samen met een handje vol anderen)...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij zitten hier een aantal verzuurde vrouwen die er echt een dagtaak van hebben gemaakt om amanda fulltime af te kraken, eigenlijk zijn jullie dus stinkend jaloers,
Tot boven zn navelquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef amesz het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef johngrisham het volgende:
lieke dr haar ziet er 10 keer beter uit dan vettedel.
waste ze dr eigen haar maar zo goed
Dank je, eindelijk iemand hier die 'n normaal antwoord kan geven op 'n enorm prangende vraag.quote:
Heb je het nu alweer over mij? Het zit je nogal hoog hé? Wie is er nu zuur hier?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lobasco was al een soepkip die al te lang in haar eigen bouillon lag te trekken, maar volgens mij staat er nog een hele kudde soepkippen in de rij te wachten![]()
![]()
1.80 meterquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef amesz het volgende:
TV is het duivelskastje, need I say more?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:11 schreef Gigageil het volgende:
Wat een dooie trien is die Cora zeg....
ze leest de forums niet. Kijkt de Tv-uitzending niet.....Ze wil alleen de lusten maar niet de lasten......
ook zei ze "Thuis doen we het nog een keer over voor familie en vrienden....." hoe wou ze dat betalen?
Ze hebben geen nagel om aan hun reet te krabben, had ik van Jaap gegrepen....![]()
Meissie, doe ff rustig en PM mij je naaktfoto's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je het nu alweer over mij? Het zit je nogal hoog hé? Wie is er nu zuur hier?![]()
Maar je gaat op negeer bij mij.![]()
hahaha jah jah beb 2 kids heb geen strobos op mn kopquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Had jij niet een dagtaak om Sylvia af te kraken? (samen met een handje vol anderen)...
Ze gaat topless door het leven dus dat kost geen enkele moeite..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef amesz het volgende:
[..]
Meissie, doe ff rustig en PM mij je naaktfoto's.
Pleurt ff op met die smakelijke info van je, tering.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef johngrisham het volgende:
[..]
hahaha jah jah beb 2 kids heb geen strobos op mn kop
en heb maat 36 en stevige echte tieten b 80
ja ik ben zo janloers op dr niet te geloven
o ja en vergeet mn stem niet
hahaha
Hee, hoe kom jij aan die foto van Amanda, nog in haar slanke periode .....(avatar)quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je het nu alweer over mij? Het zit je nogal hoog hé? Wie is er nu zuur hier?![]()
Maar je gaat op negeer bij mij.![]()
Statistiekenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef amesz het volgende:
[..]
Laat jij je statistieten maar achterwege, want ik heb al doperwten gegeten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 10 seconden geleden.
Aantal posts: 17 (gemiddeld 17 per dag)
![]()
Ja, stond op de achtergrond te toeteren en heb ik NET weggezapt. Niet dat ik niet van klassiek hou hoor, alleen niet van dat gekabbelquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:15 schreef FdW het volgende:
Edison klassiek 2007 op 2.
Maat 36 en toch 80 omvang?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef johngrisham het volgende:
[..]
hahaha jah jah beb 2 kids heb geen strobos op mn kop
en heb maat 36 en stevige echte tieten b 80
ja ik ben zo janloers op dr niet te geloven
o ja en vergeet mn stem niet
hahaha
Je zit op het verkeerde forum.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef amesz het volgende:
[..]
Ja net alsof hij dat durft jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef basicsaint het volgende:
Toch wel klasse van Eric dat hij Cora niet heeft overgoten met mayo en ketchup.
Och jee, meen je dat ? Dan snap ik nu die sexloosheid ook in ene....quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
TV is het duivelskastje, need I say more?![]()
Valt reuze meequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:15 schreef Haunter het volgende:
Jaap de twijfelaar
Oooww, je shift-toets doet het wel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef johngrisham het volgende:
Pleurt ff op met die smakelijke info van je, tering.
en waar slaat dit op
Nu ze eindelijk rustig is, begin jij over haar toetsen?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Oooww, je shift-toets doet het wel?
Tis geen aanval, maar ik vind het een vreemde omvang voor die maat, niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef johngrisham het volgende:
ja mootie
helaas ben ook niet zo
perfect als vettedel
Dan rot je toch op, joh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
gezellig hier weer.
Ze moeten op de bank. Staat altijd garant voor een uurtje gezelligheid!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
gezellig hier weer.
Tijd voor iets aardigs: ik vind dat jij vaak leuke caps maakt op het juiste momentquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
gezellig hier weer.
Een virtuele mindmelt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, het liefste vanavond nog!!!![]()
Ik lees je verslag aandachtig...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze moeten op de bank. Staat altijd garant voor een uurtje gezelligheid!
Amanda liet gister weten dat ze schrok toen ze zijn penis zag de eerste keer(in vol ornaat hè), hij kwam boven zijn navel uit, tevreden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef amesz het volgende:
Met afstandquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Mooiste videoboodschap sinds 23 september.
Daar zijn we het allemaal wel over eens.
Ik ben het voor het eerst met je eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom niet, schat? Denk je dat het nep was?quote:
Neequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, schat? Denk je dat het nep was?
jaap is volgens mij in het echte leven echt een aardige gast, hij speelt hier compleet toneel, de rest doet het niet, huub is bv buiten ook echt zo'n moeilijk mannetjequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:25 schreef noekje het volgende:
Ze staat nu achter Jaap z'n keuze maar als dit een manier is om z'n doelen te bereiken dan staat ze erachter.
Lief!
Er waren een paar nare ondertoontjes, daar ga ik helemaal in mee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik vind het belachelijk dat zij zomaar zijn prive dingen laat zien
En over haar eigen verdriet begint
Hij is niet voor niks weg uit zn huis
Zij laat niks horen, nu opeens wel
en laat hem achter met een kut gevoel
Doe het niet, of doe het oprecht lief
Dank jequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Er waren een paar nare ondertoontjes, daar ga ik helemaal in mee.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is volgens mij in het echte leven echt een aardige gast, hij speelt hier compleet toneel, de rest doet het niet, huub is bv buiten ook echt zo'n moeilijk mannetje
true!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is volgens mij in het echte leven echt een aardige gast, hij speelt hier compleet toneel, de rest doet het niet, huub is bv buiten ook echt zo'n moeilijk mannetje
Zit wat in, maar Japio heeft duidelijk aangegeven dat hij een moeilijke thuissituatie had, en daarom ben ik blij dat Japio deze boodschap heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik vind het belachelijk dat zij zomaar zijn prive dingen laat zien
En over haar eigen verdriet begint
Hij is niet voor niks weg uit zn huis
Zij laat niks horen, nu opeens wel
en laat hem achter met een kut gevoel
Doe het niet, of doe het oprecht lief
shit, gemistquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
ik val net binnen, dus zit nog in de fase van verbazing.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef mazaru het volgende:
Zijn er nog meer mensen die hier spontaan in de lach schoten door Jaap zijn 'huilbui" ?
KUT TIENquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
Zie je, hem confronteren met zn pijn door een moeder ( alia natasja)
Mooi tv momentje
top gedaan talpa![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
Ik heb toch het idee dat het deels geacteerd is![]()
.
Die tranen zijn echt , alleen wat hij zegt is denk ik niet helemaal waar met zijn Fockking dit fockking datquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
.
Dat denk ik dus ook, hij zei vanmiddag al dat hij na 21:00 weer verder zou gaan met zijn plannetje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
.
Ik wacht ff op de mening van Day.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
.
Moedergevoelens worden weer getriggerd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:35 schreef riri het volgende:
gatver die Natasia....nooit kijkt ze Jaap aan en dan nu zogenaamd aandacht geven...blijf van Jaap af rotmens
Als dat waar is,is het verrekte goed gelukt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, hij zei vanmiddag al dat hij na 21:00 weer verder zou gaan met zijn plannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |