Forget it. Die hele bruiloft is fake.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ali B komt ook op het feest van Jaap.![]()
Ze hangen ! ze hangen ! ze hangen !quote:
Ze maken er wel werk van zo te horen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forget it. Die hele bruiloft is fake.
DAT IS TE ZIENquote:Zojuist is Cora aangekomen
Mitch is er toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:29 schreef koejoeloek het volgende:
Gaat er zometeen wat gebeuren dat iedereen zich omkleed? Of gaat het een saaie avond worden
dat word nog wat .. Jaap gaat Cora helemaal uitelkaar trekkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
Blijft Cora de huwelijksnacht ook in de kooi?
Die Cora spoort ook niet helemaal zo te horenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, iedereen heeft het in zich om iemand te vermoorden![]()
Dat is toch ook zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, iedereen heeft het in zich om iemand te vermoorden![]()
Geweldigquote:
Ja, alleen moet ze zich wat meer naar leeftijd kleden. Wat ze nu aan heeft lijkt uit de garderobekast van d'r moeder te komen. En dat kapsel kan ook vlotter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef amesz het volgende:
Ik vind Jaap en Cora ook 'n leuk stel!
Wat ben je toch een heerlijk kreng.quote:
Dat wil zeggen dat Amanda het moeilijk gaat krijgen om niet met hem te zoenen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
en dat wil zeggen? ik kijk pas weekje, dus ben nog niet zó ingeburgerd![]()
Zal dat Jaap's tactiek zijn? Dat iedereen nu gelooft dat hij gaat trouwen; hielig boontje, sociaal en netjes.. maar dat hij opeens zijn terrorakties gaat voortzetten, of is hij vanaf nu echt geen terror Jaap meer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Cora gaf Japio een aanwijzing voor het huwelijk : "Geen ransjaap anders loop ik hier meteen de dam af".
Amanda valt nogal op Mitch.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
en dat wil zeggen? ik kijk pas weekje, dus ben nog niet zó ingeburgerd![]()
Allebei doodgeschotenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef amesz het volgende:
Even off topic:
Zijn beide vaders van Amanda zo dood als de Scheveningse pier?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda valt nogal op Mitch.
En wij hopen van harte dat Mitche haar gewoon van Brian af pakt
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ze zich wat meer naar leeftijd kleden. Wat ze nu aan heeft lijkt uit de garderobekast van d'r moeder te komen. En dat kapsel kan ook vlotter.
PHOTOSHOPquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
'Oooh jonguh! Als ik zoveel als Nena ga aankomen dan pleeg ik zelfmoord. Echt jonguh!!'
![]()
Dan verlies ik al mijn respect voor hem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda valt nogal op Mitch.
En wij hopen van harte dat Mitche haar gewoon van Brian af pakt
voor mij zou er ruim geld bijmoeten...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef agter het volgende:
Hey, Brian staat te koop op marktplaats, hij is gratis af te halen.
haha!
En als het echte liefde is ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan verlies ik al mijn respect voor hem.
Ik wil hem wel in een grijze zak en dan naar de AVR brengen, zodat ik er persoonlijk op kan toezien dat hij .......quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:47 schreef De_Moester het volgende:
[..]
voor mij zou er ruim geld bijmoeten...
Je mag hem hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef agter het volgende:
haha!
Dan mag ik dus met hem doen wat ik wil?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef agter het volgende:
haha!
Wanneer begint ze Japio te vergeten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel langszaam begint Cora te wennen aan de camera's (of die camera's te vergeten)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef Kinga het volgende:
Mijn stream bleef hierop hangen
[afbeelding]
Waar spreken we af?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dan mag ik dus met hem doen wat ik wil?![]()
Licht een tip van de sluier op.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dan mag ik dus met hem doen wat ik wil?![]()
Nee, Huubquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef amesz het volgende:
Heeft Brian nou echt 'n enorme lul?
volgens mij zitten hier een aantal verzuurde vrouwen die er echt een dagtaak van hebben gemaakt om amanda fulltime af te kraken, eigenlijk zijn jullie dus stinkend jaloers, zij durft tenminste alles te doen wat ze wil doen, jullie niet, stelletje soepkippen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Je prinses begint een Jaap te worden.
Wat een vreemde vraag. Hoe moeten wij dat weten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef amesz het volgende:
Heeft Brian nou echt 'n enorme lul?
Ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als dit kontje 19 jaar is, wil ik haar wel eens op haar 30ste zien ......
[afbeelding]
Ik zou ook graag 'n dagje Amanda willen zijn en dan mag iedereen met z'n oren aan m'n kut liggen, want dan kunnen ze de Noordzee horen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij zitten hier een aantal verzuurde vrouwen die er echt een dagtaak van hebben gemaakt om amanda fulltime af te kraken, eigenlijk zijn jullie dus stinkend jaloers, zij durft tenminste alles te doen wat ze wil doen, jullie niet, stelletje soepkippen.
lobasco was al een soepkip die al te lang in haar eigen bouillon lag te trekken, maar volgens mij staat er nog een hele kudde soepkippen in de rij te wachten![]()
![]()
De redactie las je vraag .....quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wanneer begint ze Japio te vergeten?
Niks mis met mijn zuurgraad hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij zitten hier een aantal verzuurde vrouwen die er echt een dagtaak van hebben gemaakt om amanda fulltime af te kraken, eigenlijk zijn jullie dus stinkend jaloers, zij durft tenminste alles te doen wat ze wil doen, jullie niet, stelletje soepkippen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
'Oooh jonguh! Als ik zoveel als Nena ga aankomen dan pleeg ik zelfmoord. Echt jonguh!!'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |