Groeten aan je wijf!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Een Gert SC!
*wrijft harde tepel tegen beeldscherm
Zit je me weer te teasenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:19 schreef TherAngelina het volgende:
Lekker met een wit shirt in de regen, lalalala.
En , Lekker?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Een Gert SC!
*wrijft harde tepel tegen beeldscherm
Ja, ik ben de op één na grootste teaser hier, je weet tochquote:
Je bent snel tevreden.quote:
Ian Bitch Nick is het eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, je heet geen bitch. Dat weet ik zeker.
Je hoeft echt niet te spellen tijdens het boomknuffelen hoor. Tenzij je dat lekker vindt natuurlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik jou nou mijn spellingsprobleem gaan uileggen
Weer niet goed? Kom ik uit de COS (Kast).quote:
Ik hou ervan.... als jij me dan niet de hele tijd gaat liggen verbeteren dan hequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te spellen tijdens het boomknuffelen hoor. Tenzij je dat lekker vindt natuurlijk?![]()
Tuurlijk wel schat, jij bent een van mijn favo posters jeweettochquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer niet goed? Kom ik uit de COS (Kast).
HVJ!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer niet goed? Kom ik uit de COS (Kast).
Als je het goed doet dan heb ik daar helemaal geen tijd voor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou ervan.... als jij me dan niet de hele tijd gaat liggen verbeteren dan he
Pffffffff, wat moet ik hier nu mee. Het gaat over donder en bliksem, en jij komt hier mee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tuurlijk wel schat, jij bent een van mijn favo posters jeweettoch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |