Oooww, je shift-toets doet het wel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef johngrisham het volgende:
Pleurt ff op met die smakelijke info van je, tering.
en waar slaat dit op
Nu ze eindelijk rustig is, begin jij over haar toetsen?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Oooww, je shift-toets doet het wel?
Tis geen aanval, maar ik vind het een vreemde omvang voor die maat, niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef johngrisham het volgende:
ja mootie
helaas ben ook niet zo
perfect als vettedel
Dan rot je toch op, joh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
gezellig hier weer.
Ze moeten op de bank. Staat altijd garant voor een uurtje gezelligheid!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
gezellig hier weer.
Tijd voor iets aardigs: ik vind dat jij vaak leuke caps maakt op het juiste momentquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
gezellig hier weer.
Een virtuele mindmelt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, het liefste vanavond nog!!!![]()
Ik lees je verslag aandachtig...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze moeten op de bank. Staat altijd garant voor een uurtje gezelligheid!
Amanda liet gister weten dat ze schrok toen ze zijn penis zag de eerste keer(in vol ornaat hè), hij kwam boven zijn navel uit, tevreden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef amesz het volgende:
Weet iemand nou hoe groot de lul van Brian is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |