Met afstandquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Mooiste videoboodschap sinds 23 september.
Daar zijn we het allemaal wel over eens.
Ik ben het voor het eerst met je eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom niet, schat? Denk je dat het nep was?quote:
Neequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, schat? Denk je dat het nep was?
jaap is volgens mij in het echte leven echt een aardige gast, hij speelt hier compleet toneel, de rest doet het niet, huub is bv buiten ook echt zo'n moeilijk mannetjequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:25 schreef noekje het volgende:
Ze staat nu achter Jaap z'n keuze maar als dit een manier is om z'n doelen te bereiken dan staat ze erachter.
Lief!
Er waren een paar nare ondertoontjes, daar ga ik helemaal in mee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik vind het belachelijk dat zij zomaar zijn prive dingen laat zien
En over haar eigen verdriet begint
Hij is niet voor niks weg uit zn huis
Zij laat niks horen, nu opeens wel
en laat hem achter met een kut gevoel
Doe het niet, of doe het oprecht lief
Dank jequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Er waren een paar nare ondertoontjes, daar ga ik helemaal in mee.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is volgens mij in het echte leven echt een aardige gast, hij speelt hier compleet toneel, de rest doet het niet, huub is bv buiten ook echt zo'n moeilijk mannetje
true!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is volgens mij in het echte leven echt een aardige gast, hij speelt hier compleet toneel, de rest doet het niet, huub is bv buiten ook echt zo'n moeilijk mannetje
Zit wat in, maar Japio heeft duidelijk aangegeven dat hij een moeilijke thuissituatie had, en daarom ben ik blij dat Japio deze boodschap heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik vind het belachelijk dat zij zomaar zijn prive dingen laat zien
En over haar eigen verdriet begint
Hij is niet voor niks weg uit zn huis
Zij laat niks horen, nu opeens wel
en laat hem achter met een kut gevoel
Doe het niet, of doe het oprecht lief
shit, gemistquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
ik val net binnen, dus zit nog in de fase van verbazing.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef mazaru het volgende:
Zijn er nog meer mensen die hier spontaan in de lach schoten door Jaap zijn 'huilbui" ?
KUT TIENquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
Zie je, hem confronteren met zn pijn door een moeder ( alia natasja)
Mooi tv momentje
top gedaan talpa![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
Ik heb toch het idee dat het deels geacteerd is![]()
.
Die tranen zijn echt , alleen wat hij zegt is denk ik niet helemaal waar met zijn Fockking dit fockking datquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
.
Dat denk ik dus ook, hij zei vanmiddag al dat hij na 21:00 weer verder zou gaan met zijn plannetje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
.
Ik wacht ff op de mening van Day.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
.
Moedergevoelens worden weer getriggerd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:35 schreef riri het volgende:
gatver die Natasia....nooit kijkt ze Jaap aan en dan nu zogenaamd aandacht geven...blijf van Jaap af rotmens
Als dat waar is,is het verrekte goed gelukt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, hij zei vanmiddag al dat hij na 21:00 weer verder zou gaan met zijn plannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |