Ik weet niet hoe het met sloten in de VS staat, maar in vergelijking met andere Europese landen heb ik juist het idee dat fietsen in Nederland relatief goede sloten hebben. Ik kijk iedere keer verbaasd naar de superdunne (cijfer)slotjes waarmee fietsen in Groot Brittanië, Oostenrijk of Duitsland vaststaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef du_ke het volgende:
In de VS staan niet op elke straathoek 4 fietsen met een brak slot.
Achja, het is maar 150 euro ofzo, plus een lange wandeling of geld voor een taxi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef Fides het volgende:
Gewoon heling harder aanpakken. Dan is er minder vraag, zal er ook minder gejat worden. Maarja, lekker boeiend, t zijn maar fietsen.
We moeten niet doen of dit plan nou echt het meeste geld gaat kosten. Je kunt het plan nuttig vinden of niet, maar het is niet zo dat dit plan zoveel aandacht of geld gaat kosten, dat het andere plannen in de weg zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom geven ze het meeste geld niet eens aan de echte problemen zoals deze geschetst worden in dit topic:
Het kabinet van de verkeerde prioriteiten
Pechthold heeft (helaas) gelijk
Ze steken hun tijd / geld en moeite echt in de compleet verkeerde zaken en dat zit daadwerkelijk andere plannen echt wel in de weg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef ijsbrekertje het volgende:
We moeten niet doen of dit plan nou echt het meeste geld gaat kosten. Je kunt het plan nuttig vinden of niet, maar het is niet zo dat dit plan zoveel aandacht of geld gaat kosten, dat het andere plannen in de weg zit.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom geven ze het meeste geld niet eens aan de echte problemen zoals deze geschetst worden in dit topic:
Het kabinet van de verkeerde prioriteiten
Pechthold heeft (helaas) gelijk
En je denkt niet dat iemand al op dat idee gekomen is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef DennisMoore het volgende:
Junks moeten ze sowieso van straat halen en ergens in de polder opsluiten, afkicken, vak leren etc.
Scheelt ook een hoop autoinbraken (met alle bijkomende kosten) en urinestank omdat ze weer 's hebben staan zeiken ergens. En 't straatbeeld fleurt er van op.
Wat kunnen mij ideeën schelen? Uitvoering wil ik zien!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:47 schreef Dodecahedron het volgende:
En je denkt niet dat iemand al op dat idee gekomen is?
Als je zo graag het wil uitvoeren en ideeën kan je niks schelen, wat doe je dan in dit topic?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat kunnen mij ideeën schelen? Uitvoering wil ik zien!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als je zo graag het wil uitvoeren en ideeën kan je niks schelen, wat doe je dan in dit topic?
Weet jij iets van verslavingsproblematiek? Nee dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat kunnen mij ideeën schelen? Uitvoering wil ik zien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |