abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50479747
Als je gewoon al die kutjunks oppakt die gasten zie ik hier in centrum elke dag 100 keer voorbijfietsen met Psst fiets kopen en de politie weet weer van niks? Zodra sommige van die junks op een fiets zitten kan je ze al oppakken tot poging tot heling. Gewoon elke keer doen en ze twee maanden onvoorwaardelijk geven kijken hoe snel die daling gaat.
pi_50480026
Junks moeten ze sowieso van straat halen en ergens in de polder opsluiten, afkicken, vak leren etc.

Scheelt ook een hoop autoinbraken (met alle bijkomende kosten) en urinestank omdat ze weer 's hebben staan zeiken ergens. En 't straatbeeld fleurt er van op.
pi_50480367
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef du_ke het volgende:
In de VS staan niet op elke straathoek 4 fietsen met een brak slot.
Ik weet niet hoe het met sloten in de VS staat, maar in vergelijking met andere Europese landen heb ik juist het idee dat fietsen in Nederland relatief goede sloten hebben. Ik kijk iedere keer verbaasd naar de superdunne (cijfer)slotjes waarmee fietsen in Groot Brittanië, Oostenrijk of Duitsland vaststaan.

Ik heb ooit met een paar vrienden op een camping in de buurt van Potsdam fietsen gehuurd. Deze fietsen waren niet duidelijk als huurfietsen te herkennen. Toen we ze voor het bezoek aan een kasteel op slot wilden zetten, kwamen we tot de conclusie dat ze ons slechts de sleutel van één los slot mee hadden gegeven. We baalden natuurlijk als een stekker, maar 10 km terugfietsen naar de camping vonden we geen optie. Dus met bezwaard gemoed hebben we het slot door alle zes de voorwielen gelegd en hebben we het er op gewaagd. Gelukkig ging het goed.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_50481739
Gewoon heling harder aanpakken. Dan is er minder vraag, zal er ook minder gejat worden. Maarja, lekker boeiend, t zijn maar fietsen.
pi_50484053
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef Fides het volgende:

Gewoon heling harder aanpakken. Dan is er minder vraag, zal er ook minder gejat worden. Maarja, lekker boeiend, t zijn maar fietsen.
Achja, het is maar 150 euro ofzo, plus een lange wandeling of geld voor een taxi.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:05:26 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50498199
Waarom geven ze het meeste geld niet eens aan de echte problemen zoals deze geschetst worden in dit topic:

Het kabinet van de verkeerde prioriteiten

Pechthold heeft (helaas) gelijk
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50500338
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom geven ze het meeste geld niet eens aan de echte problemen zoals deze geschetst worden in dit topic:

We moeten niet doen of dit plan nou echt het meeste geld gaat kosten. Je kunt het plan nuttig vinden of niet, maar het is niet zo dat dit plan zoveel aandacht of geld gaat kosten, dat het andere plannen in de weg zit.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:28:51 #59
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50501061
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef ijsbrekertje het volgende:
We moeten niet doen of dit plan nou echt het meeste geld gaat kosten. Je kunt het plan nuttig vinden of niet, maar het is niet zo dat dit plan zoveel aandacht of geld gaat kosten, dat het andere plannen in de weg zit.
Ze steken hun tijd / geld en moeite echt in de compleet verkeerde zaken en dat zit daadwerkelijk andere plannen echt wel in de weg.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50501125
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef Martijn_77 het volgende:

daadwerkelijk
echt wel
Okay, we zijn overtuigd! .
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:33:50 #61
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50501232
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, we zijn overtuigd! .
Lees onderstaand topic maar eens door en kom dan terug met je bijdehandte opmerkingen
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:

Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:39:37 #62
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50501445
Bijdehante opmerkingen. Waarom een werkwoordvervoeging toepassen op een bijvoeglijk naamwoord?

Daarnaast geef je nog steeds niet aan waarom dit zoveel aandacht en geld zou moeten kosten zodat het ten koste gaat van andere problemen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_50501527
Alsof het kabinet hoogstpersoonlijk hiermee bezig zou gaan. .
pi_50501736
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef DennisMoore het volgende:
Junks moeten ze sowieso van straat halen en ergens in de polder opsluiten, afkicken, vak leren etc.

Scheelt ook een hoop autoinbraken (met alle bijkomende kosten) en urinestank omdat ze weer 's hebben staan zeiken ergens. En 't straatbeeld fleurt er van op.
En je denkt niet dat iemand al op dat idee gekomen is?
pi_50501790
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:47 schreef Dodecahedron het volgende:

En je denkt niet dat iemand al op dat idee gekomen is?
Wat kunnen mij ideeën schelen? Uitvoering wil ik zien!
pi_50502312
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als je zo graag het wil uitvoeren en ideeën kan je niks schelen, wat doe je dan in dit topic?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:12:09 #67
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50502716
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Als je zo graag het wil uitvoeren en ideeën kan je niks schelen, wat doe je dan in dit topic?

mod-edit: op de man spelen

[ Bericht 3% gewijzigd door sigme op 16-06-2007 05:01:28 ]
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_50782639
Als Balkenende hier serieus iets aan had willen doen, had hij dit allang gedaan. Alle aandacht is vanwege dit idee weer op balkenende gevestigd: woohoo

Ik denk dat er geen Tweede Kamerlid is die dit niet zou willen. Get real.

allemaal kaffers
© ©
  zondag 24 juni 2007 @ 13:14:48 #69
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50784323
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Weet jij iets van verslavingsproblematiek? Nee dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')