dit is mijn equip+TBquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je als BM Hunter NIET #1 op de dmg list staat faal je echt.
Of je moet gruwelijk slechtere gear hebben dan de anderen. /shrug
En ja, ik weet het, er zijn enkele fights in SSC en TKE waar het minder is, maar dat heeft elke class wel bij bepaalde bosses.
[..]
1/2 tot 2/3e van jouw dmg?
Ehm, what the...? Ja, BM pets doen redelijke damage, maar m'n katje doet echt niet meer dan 1/3 van mijn dmg.
En ik heb niet geslapen vannacht, dus ga dat nu eens doen, maar zoek de online damage lists van verscheidene guilds maar op als je het niet van mij aanneemt. En check dan ook meteen de armory voor de gear van alle dps, zul je zien dat met gelijke gear BM > all.
Truste![]()
Top 10 niet? Dus dat is 25 man raids. Nou, dan wil ik wel een keer mee, denk dat jullie daarna snel op zoek gaan naar nieuwe Huntersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bij ons staan die hunters niet eens in de top 10..
Meestal Rogue, Warlock. Mage, Shadow Priest, Hunter.
Maar gelukkig is mijn gear en dps nu aardig op orde en hou ik de beste rogue en warlock aardig bij. De rest ga ik makkelijk voorbij![]()
op nightbane gisterenavond heb ik de halve tijd moeten wanden omdat ik teveel aggro trok met normaal casten
Zelfs met Salvation
Got ganked much?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:22 schreef Sloavink het volgende:
BM, de cheapest talent build uit het spel.
de enige reden om surv. talents te nemen is voor +6y range..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef Mauro het volgende:
Beastial Wrath en The Beast Within
Erg gave dingen met BM speck..
De huntahz bij ons in het guild hebben op de een of andere vage reden een stukje survivalist gespeckedLeuk om te trappen maar niet bij bijvoorbeeld Gruul. Daar valt niks te trappen.
BTW, zit je nog steeds in IL? of is dat echt passé?
Dat niet, het is meer dat ELKE BM hunter die ik ken een noob is die niet kan spelen en dus maar BM rolled.quote:
Nee, Cyn is guildloos voor 't moment.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef Mauro het volgende:
Beastial Wrath en The Beast Within
Erg gave dingen met BM speck..
De huntahz bij ons in het guild hebben op de een of andere vage reden een stukje survivalist gespeckedLeuk om te trappen maar niet bij bijvoorbeeld Gruul. Daar valt niks te trappen.
BTW, zit je nog steeds in IL? of is dat echt passé?
En dan die domme slangenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef Migwi het volgende:
En een stukje survival? Tsja, eh, leuk voor heroics...
Je bent lvl 65.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dit is mijn equip+TB
Binholland
ik ben erg benieuwd naar je reactie..
mwah, ik raid niet, maar ren wel door instances heen.. groupen dus. tja niet helemaal hetzelfde.. okquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je bent lvl 65.
Wat raid je dan als ik vragen mag?
Gear ziet er verder wel leuk uit hoor. Maar check straks gewoon op lvl 70 in raid instances (wel je spec een beetje aanpassen uiteraard), trouwens, gewone instances ook en dan zie je wat ik bedoel. Tenzij BM weer generfed wordt of andere classes gebuffed
Enne... EWWWWWWWW
DWARF FEMALE![]()
![]()
Nou, ik heb niet echt naar gear hoeven om kijken tijdens het levelen van 60-70 dus ik weet niet of er beter is, ziet er wel okay uit. Wel de juiste stats opzich, komt niet zo nauw met levelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:00 schreef Mauro het volgende:
hey Migwi, kijk eens naar Denaz op onze server.
Is dat wat?
Denk het niet, Hunters scalen kei crappy.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mwah, ik raid niet, maar ren wel door instances heen.. groupen dus. tja niet helemaal hetzelfde.. ok
maar goed. dwarf was voor +gun racial, female.. tja.. mn lolladin was male.. tijd voor female
maar stijgt de DPS van de hunter richting de 70 harder dan een random mage/lock/rogue?
Niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:45 schreef tonks het volgende:
Ik vind hunters altijd wel leuk om mee samen te spelen. Maar heb er verder niet echt verstand van.
voordeel van BM spec is dat je achter elkaar door kan grinden.. met 0 mana maakt het geen zak uit. gewoon pet erop af en autoshot..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Denk het niet, Hunters scalen kei crappy.
En aangezien ik als MM geleveled ben (silencing shot en high crits) en pas net BM ben weet ik ook niet zeker hoe BM presteert pre-70, maar dat het op lvl 70 insane is staat vast
Nouja qua builds op level 70 weet ik niks. Ik weet natuurlijk wel gewoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:28 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet?
Vreemd.
Het was toch echt van; "Everyone knows how to play 2 classes, theirs and a Hunter."
Volgens mij mis ik hier iets?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=96123972&sid=1&pageNo=1
Maar ja, het blijft een l2p game![]()
Of gewoon niet natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:35 schreef tonks het volgende:
Doe maar gewoon in het topic lijkt me
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef TriuMpH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je die grap al had ontnomen..
Daarom vraag ik hetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:39 schreef tonks het volgende:ALs je 30 typische fok reacties en een slotje wilt gooi hem dan in PC games
Het is geen idee, het is er al, ik vroeg me alleen af of er iemand hier animo heeft. Ik heb namelijk zelf 2 jaar in een guild gezeten, raids gedaan etc etc. Nu wil ik es iets anders, duidelijk verhaal toch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef Mauro het volgende:Nee, maar er zijn hier al vaker ideeen geopperd om een guild te beginnen oid. Of mensen die een members zoeken voor een guild en dat is eigenlijk allemaal een langzame dood gestorven.
En hoeveel dagen tot deze trial account weer afloopt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:46 schreef Baret het volgende:
bijna lvl 26 met me gnoompje.
Omdat je engels moet praten op de wow forums.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die guildname is echt poepEn waarom een heel engels verhaal als je toch zegt: "All non-dutch speaking people can stop reading here, we want to create a dutch guild, I'm sorry
" vat ik ook niet
2 volgens mij(quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef tonks het volgende:
[..]
En hoeveel dagen tot deze trial account weer afloopt?!
engels praten? forum? boooerruhhh!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die guildname is echt poepEn waarom een heel engels verhaal als je toch zegt: "All non-dutch speaking people can stop reading here, we want to create a dutch guild, I'm sorry
" vat ik ook niet
Op welke account? Trial 1 2 3 of 4?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:58 schreef Baret het volgende:
[..]
2 volgens mij(), over ongeveer een week of 2 mijn mount kopen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |